Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammasväliharja, suosituksia kiitos.

Vierailija
14.07.2025 |

Mistä olet ostanut mielestäsi parhaimmat hammasväliharjat? 

Mistä saisi edullisesti?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin suositellaan silikonisia hammasvälipuhdistimima. Ne voi pestä ja käyttää ainakin 4 kertaa, eivätkä vanhigonita ikeniä. On ihan marketeissa myytävänä.

Niillä silikonisilla ei oikein tule puhdasta.

Mitä suosittelet?

Itsellä apteekin pienimmät hammasväliharjat. Mitä sattuu olemaan: Gum tai Jordan.

Vierailija
22/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.s-kaupat.fi/tuote/humble-hammaslankain-50-kpl-musta/7350075…

Kokeile noita.

Harjoilla ei tee oikein mitään, kun ei mahdu kaikkiin väleihin kuitenkaan ja joku menee siinä hommassa rikki tai jää likaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan normaalin samalla hammasväliharjoja. Musta ne on olleet kaikista parhaimpia. 

Vierailija
24/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GUM soft picks apteekista. Pitää vaan tietää oikea koko. Itselle Large on hyvä mutta paria ahtaampaa hammasväliä varten mulla on vanhoja Jordanin pienempiä hammasväliharjoja. Lisäksi hammaslankaa ym. 

Hammaslääkäri suositteli GUM:ia.

-sama

Vierailija
25/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan normaalin samalla hammasväliharjoja. Musta ne on olleet kaikista parhaimpia. 

Tarkoitatko Normalista? Merkki ja hinta? 

Vierailija
26/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GUM soft picks apteekista. Pitää vaan tietää oikea koko. Itselle Large on hyvä mutta paria ahtaampaa hammasväliä varten mulla on vanhoja Jordanin pienempiä hammasväliharjoja. Lisäksi hammaslankaa ym. 

Hammaslääkäri suositteli GUM:ia.

-sama

Noita minäkin katselen. Kahta kokoa suositteli hammaslääkäri minullekin. Lankaa ahtaisiin väleihin.

Vierailija
27/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Normalista? Merkki ja hinta? 

Tarkoitan. :) en muista merkkiä, mutta sellaisia liloja ja small  kokoisia käytän. Mikään muu ei ole sopinut mulle. Olisiko ne reilu 2 euroa paketti. 

Vierailija
28/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole gum und softpicks

Vierailija
29/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt TePen hammasväliharjoja viisi vuotta. Loppui idnongelmat. Plussaa suojakotelo ja eri kokoja löytyy. Ruotsissa tehty, laadukas ja edullinen Apteekin harjoihin verrattuna. Minun tilaus tulee Cittarista ruokatilauksen mukana, mutta tämä on s-kaupan linkki

https://www.s-kaupat.fi/tuote/tepe-hammasvaliharja-0-5mm-iso-harjakoko-…

Vierailija
30/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GUM SOFT-PICKS COMFORT FLEX MINT MEDIUM 40 kpl | Yliopiston Apteekki

tää comfort version varsi on hiukan tukevampi ja lisäksi näissä on mintun maku, käytän toki näitä tavis soft picksejäkin välillä koska ovat halvempia mut toi comfort ei ainakaan taitu kovin helposti. Itse käytän vain kerran vaikka näitä voikin käyttää useamman kerran. Näissä kannattaa kytätä tarjouksia, yliopiston apteekissa on monesti kantiksille kaikesta 20-25% alennusta tarjouksia, paitsi lääkkeistä tietty.

Näiden lisäksi käytän välillä oral b hammaslankaa, sitä litteää sinisessä paketissa.

Vierailija
31/33 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepe xs sellainen oranssi, tosi hyvä. Ei irtoa muovitöhnää niinkuin niistä ihan halvoista. Tepe merkillä myös eri kokoja mulle käy tuo oranssi xs kun on tiiviit hammasvälit.

Vierailija
32/33 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko suomalaiset krokotiileja kun hampaan väliin mahtuu harja? Ei mahdu mulle ainakaan.

Lanka on sitten hyvä ja riittävä.

Tahallaan käsittää väärin ja ei lanka ei ole riittävä!

Vierailija
33/33 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-kaupat.fi/tuote/humble-hammaslankain-50-kpl-musta/7350075…

Kokeile noita.

Harjoilla ei tee oikein mitään, kun ei mahdu kaikkiin väleihin kuitenkaan ja joku menee siinä hommassa rikki tai jää likaiseksi.

SIKSI juuri pitää ostaa kunnollisia eikä mitään pilipali hammasväliharjoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän