Hammasväliharja, suosituksia kiitos.
Mistä olet ostanut mielestäsi parhaimmat hammasväliharjat?
Mistä saisi edullisesti?
Kommentit (33)
https://www.s-kaupat.fi/tuote/humble-hammaslankain-50-kpl-musta/7350075…
Kokeile noita.
Harjoilla ei tee oikein mitään, kun ei mahdu kaikkiin väleihin kuitenkaan ja joku menee siinä hommassa rikki tai jää likaiseksi.
Minä ostan normaalin samalla hammasväliharjoja. Musta ne on olleet kaikista parhaimpia.
Vierailija kirjoitti:
GUM soft picks apteekista. Pitää vaan tietää oikea koko. Itselle Large on hyvä mutta paria ahtaampaa hammasväliä varten mulla on vanhoja Jordanin pienempiä hammasväliharjoja. Lisäksi hammaslankaa ym.
Hammaslääkäri suositteli GUM:ia.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan normaalin samalla hammasväliharjoja. Musta ne on olleet kaikista parhaimpia.
Tarkoitatko Normalista? Merkki ja hinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GUM soft picks apteekista. Pitää vaan tietää oikea koko. Itselle Large on hyvä mutta paria ahtaampaa hammasväliä varten mulla on vanhoja Jordanin pienempiä hammasväliharjoja. Lisäksi hammaslankaa ym.
Hammaslääkäri suositteli GUM:ia.
-sama
Noita minäkin katselen. Kahta kokoa suositteli hammaslääkäri minullekin. Lankaa ahtaisiin väleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Normalista? Merkki ja hinta?
Tarkoitan. :) en muista merkkiä, mutta sellaisia liloja ja small kokoisia käytän. Mikään muu ei ole sopinut mulle. Olisiko ne reilu 2 euroa paketti.
Olen käyttänyt TePen hammasväliharjoja viisi vuotta. Loppui idnongelmat. Plussaa suojakotelo ja eri kokoja löytyy. Ruotsissa tehty, laadukas ja edullinen Apteekin harjoihin verrattuna. Minun tilaus tulee Cittarista ruokatilauksen mukana, mutta tämä on s-kaupan linkki
https://www.s-kaupat.fi/tuote/tepe-hammasvaliharja-0-5mm-iso-harjakoko-…
GUM SOFT-PICKS COMFORT FLEX MINT MEDIUM 40 kpl | Yliopiston Apteekki
tää comfort version varsi on hiukan tukevampi ja lisäksi näissä on mintun maku, käytän toki näitä tavis soft picksejäkin välillä koska ovat halvempia mut toi comfort ei ainakaan taitu kovin helposti. Itse käytän vain kerran vaikka näitä voikin käyttää useamman kerran. Näissä kannattaa kytätä tarjouksia, yliopiston apteekissa on monesti kantiksille kaikesta 20-25% alennusta tarjouksia, paitsi lääkkeistä tietty.
Näiden lisäksi käytän välillä oral b hammaslankaa, sitä litteää sinisessä paketissa.
Tepe xs sellainen oranssi, tosi hyvä. Ei irtoa muovitöhnää niinkuin niistä ihan halvoista. Tepe merkillä myös eri kokoja mulle käy tuo oranssi xs kun on tiiviit hammasvälit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko suomalaiset krokotiileja kun hampaan väliin mahtuu harja? Ei mahdu mulle ainakaan.
Lanka on sitten hyvä ja riittävä.
Tahallaan käsittää väärin ja ei lanka ei ole riittävä!
Vierailija kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/humble-hammaslankain-50-kpl-musta/7350075…
Kokeile noita.
Harjoilla ei tee oikein mitään, kun ei mahdu kaikkiin väleihin kuitenkaan ja joku menee siinä hommassa rikki tai jää likaiseksi.
SIKSI juuri pitää ostaa kunnollisia eikä mitään pilipali hammasväliharjoja!
Itsellä apteekin pienimmät hammasväliharjat. Mitä sattuu olemaan: Gum tai Jordan.