Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykynainen ei ota taakaksi miestä ollenkaan

Vierailija
14.07.2025 |

Piste.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen sitten joskus vapaaehtoisesti ja omasta vilpittömästä tahdosta ottanut miehen taakakseen, jos naisella on ollut muitakin todellisia vaihtoehtoja? - Jos on niin, milloin?

Uskovainen mies

Tottakai olen ottanut. Mies on ihana, suojelee, tuo rahaa ja rakastaa minua ja poikaamme. 34 vuotta jo ihanuutta jatkunut ja jatkuu niin kauan kuin elämme tällä pallolla. Eikö Luoja juuri niin tarkoittanut tämän asian? 

Jos tuo kuvaamasi miehesi on ja onnollut ilm jo vuosia sinulle ja pojalkesi taakka, niin minulle tuottaa vaikeuksia kuvitella millainen olisi miehesi, joka ei olisi taakka, vaan jonka vierellä ja jonka kanssa teillä olisi/ olisi olkut helppoa ja mutkatonta olla; hänen tuodessa enempi energiaa jja lisäten hyvää oloa kuin vienyt sitä taakkana pois.

Vaikka tiedän kyllä sanonnan: Ken on rakkain on monesti myös se kamalin

Tai seuraavasti: "En minä ole koskaan halunnut hänestä oikeasti erota mutta murhata kyllä", kuten Telkervo Koivisto joskus vastas / luonnehtii hänen ja Mauno Koiviston pitkään kestänyttä parisuhdetta

Uskovainen mies

Vierailija
22/24 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Miehet on syvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parisuhteen pitäisi olla nettopositiivinen, että siihen kukaan ryhtyy? Mitä järkeä on olla parisuhteessa, jossa se toinen on vain taakka? Suhteen kuin suhteen pitäisi parantaa elämänlaatua, ei huonontaa sitä.

Vierailija
24/24 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies ei tarvitse naista, kun irto pimsaa on tarjolla aina kun haluaa

Nainen joka ei halua lapsia ei tarvitse miestä

Nainen ei tarvitse enää elättäjää, hänellä on työ tai Kela

Rumat miehet tilaavat vaikkapa thaimaalaisen panolelun, jos vain rahat löytyvät

Loput kärsivät sitten puutteessa tai lapsettomuudessa tai yksinäisyydessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän