Miksi ihminen valehtelee pikku asioista?
Tapailen ihmistä ja hän selitti ylpeänä kuinka hänet on valittu joukkueensa kapteeniksi. Tänään laittoi minulle kuvan ottelun kokoonpanosta ja jonkun muun nimen perässä oli (c)-merkintä.
Miksi joku huijaa tämmöisillä asioilla ja onko tämä nyt syy lopettaa hyvältä vaikuttanut suhteen poikanen?
Kommentit (14)
Haluaa vaikuttaa kiinnostavalta, ajattelee ettei itse ole tarpeeksi kiinnostava ilman valheita.
No kysy häneltä itseltään, sittenhän tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vaikuttaa kiinnostavalta, ajattelee ettei itse ole tarpeeksi kiinnostava ilman valheita.
Valheella on lyhyet jäljet.
C voi tarkoittaa copyright merkintää. Kysy!
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut mielestäni kiinnostava ja tiedän harrastuksen olevan hänelle tärkeä; mutta tämmöinen sepittely, että olisi joukkueensa kapteeni on jotenkin erikoista, mutta kaipa hän jotenkin koitti pönkittää egoaan kun ilmeisesti pelaa nuorempiensa kanssa. Hän on monella tavalla mukava ja olin jo häneen aika ihastunut ja tuntuu ikävältä että tämmöisen takia suhde pitäisi lopettaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut mielestäni kiinnostava ja tiedän harrastuksen olevan hänelle tärkeä; mutta tämmöinen sepittely, että olisi joukkueensa kapteeni on jotenkin erikoista, mutta kaipa hän jotenkin koitti pönkittää egoaan kun ilmeisesti pelaa nuorempiensa kanssa. Hän on monella tavalla mukava ja olin jo häneen aika ihastunut ja tuntuu ikävältä että tämmöisen takia suhde pitäisi lopettaa..
Kakase suoraan ettet arvosta valkosia valheita. Joko edetään rehdisti tai ei mitään.
Siis mä en nyt tajunnu, voisko joku vääntää rautalangasta. Mikä c merkintä, mikä valehtelu??
Minäkin ihmettelen, että mikä tämä c-merkintä oikein on?
C-merkintä on käsittääkseni merkitään joukkueen kapteenin nimen perään pöytäkirjoihin. Hän eilen sanoi, että joukkueensa on valinnut hänet kapteeniksi ja nyt tänään laittoi minulle listan avausmiehistöstä ja ainakin palloiluilulajeissa joukkueen kapteenin nimen perään laitetaan C-merkintä, joka tulee englannin kielisestä captain sanasta; kirjoitus asu pöytäkirjassa (c).
Heitin eilen hänelle vitsillä, että olisipa hassua jos olisi aikuinen ihminen joka ei olisi oppinut häviämään, kun hän puhisi jotain että on tottunut voittamaan, mutta ilmeisesti jotain ongelmia on itsetunnon kanssa edelleen että täytyy tuollaisissa asioissa huijata. Tiedän hänen olleen rajusti koulukiusattu, mutta nyt hyvän päälle keski-ikäinen mies ja tälläisiä vielä laskettelee ilmeisesti egoaan pönkittäkseen.
Vierailija kirjoitti:
C-merkintä on käsittääkseni merkitään joukkueen kapteenin nimen perään pöytäkirjoihin. Hän eilen sanoi, että joukkueensa on valinnut hänet kapteeniksi ja nyt tänään laittoi minulle listan avausmiehistöstä ja ainakin palloiluilulajeissa joukkueen kapteenin nimen perään laitetaan C-merkintä, joka tulee englannin kielisestä captain sanasta; kirjoitus asu pöytäkirjassa (c).
Heitin eilen hänelle vitsillä, että olisipa hassua jos olisi aikuinen ihminen joka ei olisi oppinut häviämään, kun hän puhisi jotain että on tottunut voittamaan, mutta ilmeisesti jotain ongelmia on itsetunnon kanssa edelleen että täytyy tuollaisissa asioissa huijata. Tiedän hänen olleen rajusti koulukiusattu, mutta nyt hyvän päälle keski-ikäinen mies ja tälläisiä vielä laskettelee ilmeisesti egoaan pönkittäkseen.
Oota sitä vastausta ennen totaali vee moodia
Kaikenlaisiin pikkujuttuihin sitä huomionsa kiinnittää.
Joo, pidät hänestä ja niin pois päin... ja nyt aiot jonkun aivan joutavan asian vuoksi jo jättää hänet.
Piilokettuilet jo tuossa suhteen alussa, niin miten tuosta voisi edes tulla mitään?
Kysy nyt ensin tältä ihastukseltasi, että miksi siinä luki niin, ja miksi käsität sen kuten käsität, ja että valehteliko hän, ja jos, niin miksi?
Voi, voi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisiin pikkujuttuihin sitä huomionsa kiinnittää.
Niinpä; mä vaan kiinnitin asiaan huomiota, enkä oikein osaa suhteuttaa että kannattaako asiaa ottaa vakavasti vai ei.
Aiemmista suhteista jäänyt huono maku suuhun pienistä valheista ja pelottaa että päädyn olemaan ihmisen kanssa joka ei ole rehellinen.
On