Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö nainen ulospäin miehestä, jos mies on ihastunut häneen?

Vierailija
14.07.2025 |

Näkeekö nainen ulospäin miehestä, jos mies on ihastunut häneen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut pullottaa, kuola valuu, himokas katse joka on kohdistunut tisseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaan kiinnostunut 

Vierailija
4/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ei.

Vierailija
5/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys toisin päin!

Vierailija
6/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee, samoin kuin näkee, jos mies on ihastunut johonkin toiseen naiseen. Olen nähnyt ihastumisen ja sen jälkeisen oravastan työpaikkaromanssin ennen muita naisia, miehet eivät tajunneet asiaa vasta kun nainen tuli raskaaksi ja romanssi tuli julki.

Vierailija
7/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma. Jotkut naiset eivät ole kuulemma pystyneet sanomaan sitä varmaksi, ennen kuin olen suudellut treffeillä. Outoa, jos pyydän naista treffeille ja suunnittelen kivat treffit, niin tottakai olen kiinnostunut...

Vierailija
8/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ylipäätään se, näkeekö ihminen toisesta, että on ihastunut, riippuu täysin ihastuneen käytöksestä. Jos unohtuu tuijottelemaan toista pitkiksi ajoiksi ja pyörii herkeämättä liepeillä, niin varmasti huomaa.

Vierailija
9/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jokainen mies jonka kanssa asioin,N22.

Vierailija
10/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee jos jää tuijottamaan tai punastelee. Näin vanhana tosin tietää, ettei se ole henkilökohtaista. Se latistaa tapahtumaa omalta osalta. Toiseen ei voi oikein ihastua, jos ei toista tunne. Se ei ole mahdollista.

Kannattaa tutustua mahdollisimman nopeasti, jos näkee jotain kiinnostavaa. Ei murehtia liikaa siitä, kiinnostaako itseä tai toista tarpeeksi. Jos toinen on ok, se riittää.

Jos tekee toisesta unelmissaan unelmien kumppanin, voi olla varma siitä, että tosielämässä seuraa pettymys. Pitkään ihastunut mies (tai nainen) lähipiirissä on vähän red flag. Se kannattaa kiertää.

Vierailija
11/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jokainen mies jonka kanssa asioin,N22.

justjust. Pääsehän yli itsestäsi.

Vierailija
12/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma. Jotkut naiset eivät ole kuulemma pystyneet sanomaan sitä varmaksi, ennen kuin olen suudellut treffeillä. Outoa, jos pyydän naista treffeille ja suunnittelen kivat treffit, niin tottakai olen kiinnostunut...

Ole tarkkana erottaessasi yhden illan suhteen ja kivan treffailun välillä.

Vierailija
13/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näkee, samoin kuin näkee, jos mies on ihastunut johonkin toiseen naiseen. Olen nähnyt ihastumisen ja sen jälkeisen oravastan työpaikkaromanssin ennen muita naisia, miehet eivät tajunneet asiaa vasta kun nainen tuli raskaaksi ja romanssi tuli julki.

Ei näe. Moni luulee näkevänsä, mutta esim. nykyinen kumppanini ei nähnyt sitä minusta, vaikka olin palavasti ihastunut kuukausia.

Vierailija
14/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin tapauksesta. Itse en olisi yhdestä työkaverista huomannut millään, kun hän vältteli niin kiitettävästi seuraani. Kunnes sitten olimme vähän pidemmän hetken sattumalta kahdestaan ja yhtäkkiä koko homma ja hänen outo käytöksensä selkeni minulle yhtäkkiä.

Vierailija
15/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe. Miehet osaa piilottaa tunteensa, se on heillä sisäänrakennettu luolamiesajoista lähtien. Naisesta näkee heti jos mies kiinnostaa häntä 

Vierailija
16/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä välttämättä näe mutta kyllä sen tuntee kun paksu muna uppoaa pe rseeseen

Vierailija
17/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä näe. Luonnossakin uros haistelee jokaisen naaraan peräpäätä tuosta vaan, naaras sitten päättää kuka on kiinnostavin jos kukaan.

Vierailija
18/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä välttämättä näe mutta kyllä sen tuntee kun paksu muna uppoaa pe rseeseen

Ja tuoko on merkkinä ihastuksesta? 

Vierailija
19/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimesta miehestä sen näkee helposti. Jos on sulkeutuneempi ja varoo tarkasti näyttämästä tunteitaan, silloin ei välttämättä.

Vierailija
20/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitän että vaistoan kyllä, enkä tarkoita mitään punasteluja tai jne, vaan aidosti sen vain tuntee. Halun myös näkee silmistä, vaikka se ei kestä kuin hetken. Ihmisen pupillit reagoivat, jos he näkevät jotain mitä haluaa.