Näkeekö nainen ulospäin miehestä, jos mies on ihastunut häneen?
Näkeekö nainen ulospäin miehestä, jos mies on ihastunut häneen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä välttämättä näe mutta kyllä sen tuntee kun paksu muna uppoaa pe rseeseen
Ja tuoko on merkkinä ihastuksesta?
Ei se ole niin kuin sanoit, mutta jos nainen on pakkomielteinen miehestä, hän ottaa miehen kullin suuhunsa ja haluaa lapsen hänen kanssaan.
Aika moni niin mies kuin nainen on joutunut pettymään kun on ennättänyt uskoa, että se mikä olisi molemminpuolista ihastumista, ehkä jo orastavaa rakkautakin onkin ollut vain omaa haavetta tai unta pettävää, josta on vastentahtoisesti joutunut heräämään; miksi hän ei halua rakastaa ja kiintyä minuun vaikka kaikkeni annoin ja enemmänkin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä välttämättä näe mutta kyllä sen tuntee kun paksu muna uppoaa pe rseeseen
Ja tuoko on merkkinä ihastuksesta?
Ei se ole niin kuin sanoit, mutta jos nainen on pakkomielteinen miehestä, hän ottaa miehen kullin suuhunsa ja haluaa lapsen hänen kanssaan.
Naiset osaavat myös kätkeä tunteensa, esimerkiksi näyttämällä siltä kuin raskaus olisi tapahtunut vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Housut pullottaa, kuola valuu, himokas katse joka on kohdistunut tisseihin.
Tuota kutsutaan tosirakkaudeksi. M51
On tullut muutaman kerran puskista että mies onkin tunnustanut rakkauden, enkä olisi voinut edes kuvitella sitä. Kuolaajat kuolaa, se on vähän eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee, samoin kuin näkee, jos mies on ihastunut johonkin toiseen naiseen. Olen nähnyt ihastumisen ja sen jälkeisen oravastan työpaikkaromanssin ennen muita naisia, miehet eivät tajunneet asiaa vasta kun nainen tuli raskaaksi ja romanssi tuli julki.
Ei näe. Moni luulee näkevänsä, mutta esim. nykyinen kumppanini ei nähnyt sitä minusta, vaikka olin palavasti ihastunut kuukausia.
No niinkuin jo todettiin, riippuu täysin ihastuneen käytöksestä. Sinä varmaan sitten pystyit käyttäytymään ihastuksesi läheisyydessä luontevasti niin, että hän ei huomannut. Et tuijottanut, et punastellut ja/tai änkyttänyt kun hän puhui sinulle, tai katsoi sinua jne. Joku on hyvä peittämään tunteensa, ja toisaalta joku voi olla huono tulkitsemaan toisten tunteita, tai sokea sille, mitä ympärillä tapahtuu..
Nuori nainen luulee miehen olevan vain hänen kaveri, mutta mies odottaa vain naisen ihastuvan häneen, ja pääsevän rämemajavan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen luulee miehen olevan vain hänen kaveri, mutta mies odottaa vain naisen ihastuvan häneen, ja pääsevän rämemajavan päälle.
Ottaa aloitteen
Vierailija kirjoitti:
Minä väitän että vaistoan kyllä, enkä tarkoita mitään punasteluja tai jne, vaan aidosti sen vain tuntee. Halun myös näkee silmistä, vaikka se ei kestä kuin hetken. Ihmisen pupillit reagoivat, jos he näkevät jotain mitä haluaa.
Tää on kyllä totta.
Olen joskus silmistä huomannut himon, en tiedä sitten siitä varsinaisesta ihastuksesta. Riippuu varmaan vähän miehestä miten kukin käyttäytyy, toisilta onnistuu välinpitämättömyys paremmin, toiset on ihastusta kohtaan aina mielinkielin. Välinpitämätön on minua onnistuneesti harhauttanut, sitten onkin yhtäkkiä tunnustanut rakkautta.
Jotkut naiset tulkitsee peruskohteliaisuuden, hymyilyn kiinnostumiseksi. On elämänvarrella tullut aika omituisia ja vaivaannuttaviakin tilanteita tuontakia. Se on ihan ok, jos haluaa kuvitella kuinka joku mies on kiinnostunut, mutta ei kannata kuitenkaan pitkin kyliä omia fantasioitaan ja haaveitaan esittää tosiasioina muille.
Ikävät kokemukset ovat minun kohdalla johtaneet siihen, että en nykyään kauheasti hymyile tai muutenkaan ota minkäänlaista kontaktia vieraisiin ihmisiin. Olin ennen avoimempi ja iloisempi, nykyään aika sulkeutunut.
Kyllä näkee miehen ihastuksen,esitän etten huomaa,on niin ärsyttävää.En ymmärrä niitä miehiä jotka jopa 5v seurailevat ihastustaan ym.jos siitä ei nopeasti mitään tule,unohda nainen ei ole sinusta kiinnostunut.
Kovettunut muna. Lasittunut katse. Jos on silmälasit, ne huurtuvat sisäpuolelta.