Varattu nainen naitavana
Kerro, varattu nainen, liittyykö seksuaalisuuteenne avioliittonne ulkopuolisia peniksiä tai vaginoita?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Meillä välillä kimppaa MMN, oma mies aina mukana.
Itse miehenä haluan nussia myös muita kuin omaani, joten meillä tuo ei ole ainoa haluttu kombo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä haluan nussia myös muita kuin omaani, joten meillä tuo ei ole ainoa haluttu kombo.
Kuka helvetti nyt suostuu miehenä MMN juttuun ? Naurettavaa.
Avoin suhde, kummallakin mahdollisuus suhteen ulkopuolisiin sutinoihin.
Vain minä (n) olen yhden kanssa tätä "hyödyntänyt", mies ei ole niin innokas etsimään muita.
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde, kummallakin mahdollisuus suhteen ulkopuolisiin sutinoihin.
Vain minä (n) olen yhden kanssa tätä "hyödyntänyt", mies ei ole niin innokas etsimään muita.
Onnen tyttö! Onko sivusuhteesi miehen vai naisen kanssa?
Aika kivan ikäinen thai nainen
Kuinka kiihkeä ja aloitteellinen hän on
Oletko kysellyt tekikö kotimaassa samoja hommmia
Miehen kanssa oli, mutta se juttu lopahti.
Naisenkin kanssa kiinnostaisi, mutta ei ole tullut vastaan ketään jonka kanssa asiat olisi edenneet siihen pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika kivan ikäinen thai nainen
Kuinka kiihkeä ja aloitteellinen hän on
Oletko kysellyt tekikö kotimaassa samoja hommmia
Pidetään matalaa profiilia sen puolison takia. Tänään suunnitellaan sessiota kun se mies lähtee baariin. Kaikki thaikkuvaimot tekee sitä kotimaassaan ennenkun löytää ulkomaalaisen puolison.
Hän sanoo arvostavansa että asunnossani on ilmastointi. Asutaan rivitalossa ja olen hankkinut tänne asuntovaunuun tarkoitetun ilmastointilaitteen. Naapurin asunto on puoleltapäivin melkein uuni ja minulla on siedettävämpää.