Varattu nainen naitavana
Kerro, varattu nainen, liittyykö seksuaalisuuteenne avioliittonne ulkopuolisia peniksiä tai vaginoita?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti: En ole nainen mutta naapurilla on thaimaalainen vaimo ja käyn välillä panemassa häntä.
Kumpi rahastaa, mies vai vaimonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: En ole nainen mutta naapurilla on thaimaalainen vaimo ja käyn välillä panemassa häntä.Kumpi rahastaa, mies vai vaimonsa?
Vaimo tekee sitä mieheltään salaa ja hän rahastaa. Muita tuloja ei mukamas ole.
Millainen vulva naapurin maksullisella thai-vaimolla on? Onko sinun naapurustossa myös tsekkihuoria?
Vierailija kirjoitti:
Millainen vulva naapurin maksullisella thai-vaimolla on? Onko sinun naapurustossa myös tsekkihuoria?
Vähän sämpylämäinen. Normitilassa viiva ja kiihottuneena häppärit pursuaa. Aina sheivattu ja yllättävän tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Onko ahnas anaali naapurilla
En ole testannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sämpylämäinen. Normitilassa viiva ja kiihottuneena häppärit pursuaa. Aina sheivattu ja yllättävän tiukka.
Erottaisitko sokeroidun pillun sheivatusta?
Oliko valot päällä? Thaikuista kun ei voi aina varmasti sano kumpaa sukupuolta edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko valot päällä? Thaikuista kun ei voi aina varmasti sano kumpaa sukupuolta edustaa.
Valot päällä. Nainen itse kertoo että hän sheivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle lahjakortti sokerointiin; yllätyt positiivisesti itsekin :)
Antaako paljaalla ja laskea sisään?
Vierailija kirjoitti:
Antaako paljaalla ja laskea sisään?
Ei, kortsu aina käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle lahjakortti sokerointiin; yllätyt positiivisesti itsekin :)
Sokerointi on huomattavasti parempi kuin sheivaus, molemmilla.
No niin,nyt on aika taas päästää jo se kissa ulos....
Olen 52 v. nainen avoimessa parisuhteessa. Avoimuus toteutuu niin, että mieheni käy muutaman kerran vuodessa panemassa muita naisia, joita hän etsii deittipalvelusta. Minua ei enää vieraat kullit kiinnosta, sillä sinkkuaikana tuli seikkailtua riittävästi ja miesystäväni on paras rakastaja, mitä minulla on koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen thai-nainen on?
21-vuotias. Hänen miehensä on 39.
Vierailija kirjoitti:
Olen 52 v. nainen avoimessa parisuhteessa. Avoimuus toteutuu niin, että mieheni käy muutaman kerran vuodessa panemassa muita naisia, joita hän etsii deittipalvelusta. Minua ei enää vieraat kullit kiinnosta, sillä sinkkuaikana tuli seikkailtua riittävästi ja miesystäväni on paras rakastaja, mitä minulla on koskaan ollut.
Kuulostaa järkevältä . Pisteet sinulle, annat toisen kokea ja olet tyytyväinen itse. Vaatii itseluottamusta, pisteet siitä.
En ole nainen mutta naapurilla on thaimaalainen vaimo ja käyn välillä panemassa häntä.