Supertähti Ishowspeed striimaa parhaillaan Helsingin kaduilla
Katoin pari minuuttia ja teinit ihan sekasin.
Jaa että kuka ihmeen Ishowspeed?
No tätähän minäkin itseltäni kyselin, kun satuin katsomaan yhden hänen Kiinan videonsa Yutubesta. En siis hänen takia, vaan koska hän lensi "lentävällä autolla" ja se kiinnosti, ei tämä jamppa. Tosin aika kauan meni ennen kuin ymmärsin, mistä ihmeestä oikein oli kyse ja vähän kyllä tarvi googlatakin, ennen kuin ymmärsin. Olen siis jo yli kuuskymppinen ja kerrankin ajan hermolla kun satuin ihan satumalta tietämään mikä jamppa tämä on, kun Iltalehdet kaverin Suomeen tuloa hehkuttivat.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tuskin edes suomalaisia.
No ainakin sillä hetkellä kun katsoin, kun se kohtas ensimmäiset faninsa, niin kaikki ihan kantasuomalaisia.
...:Dddd ollapa nuori ja tehdä tämmöistä. En kyllä tehnyt, en ikinä ole ylifanittamista tajunnut. Mitä he tekevät jos saavat speedin kiinni
Mä en kyllä käsitä enää lainkaan nykyteinejä. Ihan käsittämättömiä ilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä käsitä enää lainkaan nykyteinejä. Ihan käsittämättömiä ilmiöitä.
Jep, ei julkkisten palvominen ole koskaan ollut järkevää mutta ennen vanhaan ne sentään tekivät oikeasti jotakin siistiä, kuten musiikkia tai taidetta. Mitä ihmettä joku sometyyppi tekee? Puhuu paskaa?
Ei ollu mun lapsuudessa tollasta. Staroja kaukaa varovasti tuijotettiin ja korkeintaan ujostellen nimmaria pyydettiin.
No nyt siellä on jo poliisit mukana säätämässä. No olihan niitä kuulemma etukäteen varotettu, että häslinkiä on luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu mun lapsuudessa tollasta. Staroja kaukaa varovasti tuijotettiin ja korkeintaan ujostellen nimmaria pyydettiin.
Vähän kuten Elvistä, Beatlesia ja Rolling Stonesia? Dingosta puhumattakaan.
Muistan kun tuli pelailtua vuosia takaperin ja tuo tyyppi oli ihan nobody kuka rages aina striimeissään. Sitte ku salama kirkkaalta taivaalta niin yhtäkkiä siitä tuli ihan älyttömän suosittu. Sama kaava on toistunu monella, eli kun rageet paljon ja olet pönttö niin ihmiset tykkää seurata, mikä taas kertoo ihmisistä itsestään. Se on toistuva kaava tällä palstallakin, typerin saa isoimman huomion, ei siksi että on typerä, vaan siksi että kaikki muut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuten Elvistä, Beatlesia ja Rolling Stonesia? Dingosta puhumattakaan.
Ei näkyny meidän kylillä elvaria, ei beatleja, eikä kyllä rollareitakaan. Dingo-ilmiöön olin jo liian vanha.
Supertähti kenestä en ole koskaan kuullut
Katsoin muutaman minuutin ja olin kyllä häpeissäni ja puulla päähän lyöty. Yleensä julkkikset saa vissiin aika rauhassa olla Suomessa, mutta toi näytti ihan sekopäiseltä touhulta. Miten joku jolla ei ole mitään tärkeää sanottavaa tai tee mitään ihmeellistä, voi olla noin suosittu?
Kun mä katoin ekan kerran tän videoo ihan matkailuvideona youtubessa tietämättä yhtään mistä on kyse, ajattelin, että mikä ihmeen superstara toi kuvittelee olevansa kun puolentusinaa turvamiestä pyöri herhiläisenä ympärillä, mutta nyt kun tota striimiä vilasin, niin en ihmettele enää yhtään :D Aivan kreisiä menoa.
En oo koskaan kuullutkaan. sori.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin muutaman minuutin ja olin kyllä häpeissäni ja puulla päähän lyöty. Yleensä julkkikset saa vissiin aika rauhassa olla Suomessa, mutta toi näytti ihan sekopäiseltä touhulta. Miten joku jolla ei ole mitään tärkeää sanottavaa tai tee mitään ihmeellistä, voi olla noin suosittu?
Täähän on nimenomaan se kupletin juoni, jos olen oikein ymmärtänyt, eli nuorison kuuluukin tässä kuviossa haastaa ja häslätä. Koko ajan hillitön kohkaaminen päällä kaikkialla minne se menee, näin olen ymmärtänyt. Tuli siis itse kuuluisaksi sillä kohkaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Supertähti kenestä en ole koskaan kuullut
Showspede.
Ainahan fanit on käyneet idoliensa kimppuun kuin sika limppuun, mitä uutta siinä nyt on.
Nyt siellä kadulla jo tuhansia teinejä ja koko ajan vyöryy lisää populaa, liikenne ihan jumissa.
Poliisit sano, että tietävät että jamppa on tulossa, mutta lisävoimia ei laiteta vuoroon. Olis ehkä kannattanu.
Suurin osa tuskin edes suomalaisia.