Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supertähti Ishowspeed striimaa parhaillaan Helsingin kaduilla

Vierailija
14.07.2025 |

Katoin pari minuuttia ja teinit ihan sekasin.

Jaa että kuka ihmeen Ishowspeed? 

No tätähän minäkin itseltäni kyselin, kun satuin katsomaan yhden hänen Kiinan videonsa Yutubesta. En siis hänen takia, vaan koska hän lensi "lentävällä autolla" ja se kiinnosti, ei tämä jamppa. Tosin aika kauan meni ennen kuin ymmärsin, mistä ihmeestä oikein oli kyse ja vähän kyllä tarvi googlatakin, ennen kuin ymmärsin. Olen siis jo yli kuuskymppinen ja kerrankin ajan hermolla kun satuin ihan satumalta tietämään mikä jamppa tämä on, kun Iltalehdet kaverin Suomeen tuloa hehkuttivat.

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevöhööd kuka lie turha julkkis

Vierailija
22/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan some-höpö-höpö-julkkis. tienaa varmaan miljoonia kuukaudessa. näitähän tämä maailma tarvitsee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan fanit on käyneet idoliensa kimppuun kuin sika limppuun, mitä uutta siinä nyt on.

Ei kyllä mun nuoruudessa. Totta kai fanitettiin rokkistaroja, mutta kuitenkin annettiin niiden kadulla kulkea rauhassa. Näin siis 70-luvulla täällä sisä-suomessa. Maailmalla tietysti pari pykälää railakkaampaa menoa, mutta en kyllä Suomessa ole mitään tuollasta nähnyt tänäkään päivänä.

Vierailija
24/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poliisia puukotettu jossain. Tämä "sometähti" ei ole mikään muu kuin kaaoksen hämmentäjä. Älypuhelimien ensimmäiset uhrilampaat ovat kohta valmiina taisteluun järjestystä vastaan. ;)

Vierailija
25/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanit lähettävät lahjoja? Kuinka nuoret.

Vierailija
26/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan fanit on käyneet idoliensa kimppuun kuin sika limppuun, mitä uutta siinä nyt on.

Ei kyllä mun nuoruudessa. Totta kai fanitettiin rokkistaroja, mutta kuitenkin annettiin niiden kadulla kulkea rauhassa. Näin siis 70-luvulla täällä sisä-suomessa. Maailmalla tietysti pari pykälää railakkaampaa menoa, mutta en kyllä Suomessa ole mitään tuollasta nähnyt tänäkään päivänä.

Jaa no mä kyllä olin 80-luvulla mukana fanilaumoissa, joissa väijyttiin staroja, juostiin hulluna autojen perässä, yritettiin koskettaa, kiljuttiin, itkettiin hysteerisenä, pyörryttiin ym. ym. Sekopäistä menoa, mutta mahtavaa. 

Vierailija
27/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin muutaman minuutin ja olin kyllä häpeissäni ja puulla päähän lyöty. Yleensä julkkikset saa vissiin aika rauhassa olla Suomessa, mutta toi näytti ihan sekopäiseltä touhulta. Miten joku jolla ei ole mitään tärkeää sanottavaa tai tee mitään ihmeellistä, voi olla noin suosittu?

Koska yleisö on pääosassa. Ne juoksuhinkuiset fanilaumat ovat se juttu, eli kun läähätät perässä, niin olet itsekin tähti.

Vierailija
28/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no mä kyllä olin 80-luvulla mukana fanilaumoissa, joissa väijyttiin staroja, juostiin hulluna autojen perässä, yritettiin koskettaa, kiljuttiin, itkettiin hysteerisenä, pyörryttiin ym. ym. Sekopäistä menoa, mutta mahtavaa. 

Mä puhuinkin 70-luvusta. Totta kai silloinkin fanitettiin ja saatettiin vähän keikalla riehaantua, mutta ei mitään tollasta.

Vierailija
30/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin muutaman minuutin ja olin kyllä häpeissäni ja puulla päähän lyöty. Yleensä julkkikset saa vissiin aika rauhassa olla Suomessa, mutta toi näytti ihan sekopäiseltä touhulta. Miten joku jolla ei ole mitään tärkeää sanottavaa tai tee mitään ihmeellistä, voi olla noin suosittu?

Koska yleisö on pääosassa. Ne juoksuhinkuiset fanilaumat ovat se juttu, eli kun läähätät perässä, niin olet itsekin tähti.

Kehitys näemmä menee taaksepäin.

Vierailija
31/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hullua, pistin just liven päälle 😳

Vierailija
32/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähti menemään heti kun uskonnot kehiteltiin.

Vierailija
33/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan kuullutkaan. sori. 

No ei sun kuulukaan kuulla, kun kerran täällä mammapalstalla pyörit. Ei toi ole meidän ikästen juttu ensinkään, vaan teinien ja pikemminkin varhaisteinien.

Niillä on aina ollut omituiset fanituksensa, joita vanhukset on paheksunu.

Vierailija
34/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä käy kun poistetaan kirjat, vihkot, kynät, kumit, kaunokirjoitus ja tilalle lyödään "äly"lelu.

Vierailija
35/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on liian paljon vapaa-aikaa. Menisivät töihin.

Vierailija
36/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supertähti kenestä en ole koskaan kuullut

Ei ole muuten juuri kukaan muukaan kuullut. Ihan nobody suurimmalle osalle ihmisistä.

Vierailija
37/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta pas***. Ei ihme että nykynuoria ahdistaa kun sekoavat tuollaisesta kuonasta. 

Vierailija
38/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tuli pelailtua vuosia takaperin ja tuo tyyppi oli ihan nobody kuka rages aina striimeissään. Sitte ku salama kirkkaalta taivaalta niin yhtäkkiä siitä tuli ihan älyttömän suosittu. Sama kaava on toistunu monella, eli kun rageet paljon ja olet pönttö niin ihmiset tykkää seurata, mikä taas kertoo ihmisistä itsestään. Se on toistuva kaava tällä palstallakin, typerin saa isoimman huomion, ei siksi että on typerä, vaan siksi että kaikki muut ovat.

Hänestä tuli suosittu sen jälkeen, kun sanoi raizcaus vitsin striimissä ja se nousi viraalihitiksi sometähtien fanien keskuudessa. Oli toki silloin alaikäinen ja toivottavasti on tuon jälkeen aikuistunut.

Vierailija
39/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on liian paljon vapaa-aikaa. Menisivät töihin.

Ei nuorisolle riitä kesätöitä, koska työllisyystilanne on niin huono. Samoista paikoista taistelevat aikuiset opiskelijat ja työttömät. Mielummin valitsevat sen 18 vuotiaan kuin 15-16 vuotiaan hakijoiden joukosta. 

Vierailija
40/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supertähti kenestä en ole koskaan kuullut

Ei ole muuten juuri kukaan muukaan kuullut. Ihan nobody suurimmalle osalle ihmisistä.

Siitä huolimatta sama ilmiö kaikkialla minne kaveri menee. Satuin vilasemaan ton videota Mongoliasta ja ihan samanlainen meininki sielläkin.

Kaikki on nykyään globaalia, varsinkin nuorison touhut.