Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supertähti Ishowspeed striimaa parhaillaan Helsingin kaduilla

Vierailija
14.07.2025 |

Katoin pari minuuttia ja teinit ihan sekasin.

Jaa että kuka ihmeen Ishowspeed? 

No tätähän minäkin itseltäni kyselin, kun satuin katsomaan yhden hänen Kiinan videonsa Yutubesta. En siis hänen takia, vaan koska hän lensi "lentävällä autolla" ja se kiinnosti, ei tämä jamppa. Tosin aika kauan meni ennen kuin ymmärsin, mistä ihmeestä oikein oli kyse ja vähän kyllä tarvi googlatakin, ennen kuin ymmärsin. Olen siis jo yli kuuskymppinen ja kerrankin ajan hermolla kun satuin ihan satumalta tietämään mikä jamppa tämä on, kun Iltalehdet kaverin Suomeen tuloa hehkuttivat.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän tuon, kun omat teinit joskus seuraa. Ilmeisesti sopiva sekoitus pöljyyttä, atleettisuutta (kilpaillut joitain urheilijoita vastaan ja pärjännyt) ja hyväsydämisyyttä (nähnyt jotain pätkiä joissa raivoaa jonkun kiusaajalle). Onnistui myös vahingossa näyttämään vehkeensä, mistä tuli lempinimi IshowMeat

Vierailija
42/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan fanit on käyneet idoliensa kimppuun kuin sika limppuun, mitä uutta siinä nyt on.

Ei kyllä mun nuoruudessa. Totta kai fanitettiin rokkistaroja, mutta kuitenkin annettiin niiden kadulla kulkea rauhassa. Näin siis 70-luvulla täällä sisä-suomessa. Maailmalla tietysti pari pykälää railakkaampaa menoa, mutta en kyllä Suomessa ole mitään tuollasta nähnyt tänäkään päivänä.

Jaa no mä kyllä olin 80-luvulla mukana fanilaumoissa, joissa väijyttiin staroja, juostiin hulluna autojen perässä, yritettiin koskettaa, kiljuttiin, itkettiin hysteerisenä, pyörryttiin ym. ym. Sekopäistä menoa, mutta mahtavaa. 

Olit ihmisperce.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan fanit on käyneet idoliensa kimppuun kuin sika limppuun, mitä uutta siinä nyt on.

Ei kyllä mun nuoruudessa. Totta kai fanitettiin rokkistaroja, mutta kuitenkin annettiin niiden kadulla kulkea rauhassa. Näin siis 70-luvulla täällä sisä-suomessa. Maailmalla tietysti pari pykälää railakkaampaa menoa, mutta en kyllä Suomessa ole mitään tuollasta nähnyt tänäkään päivänä.

Jaa no mä kyllä olin 80-luvulla mukana fanilaumoissa, joissa väijyttiin staroja, juostiin hulluna autojen perässä, yritettiin koskettaa, kiljuttiin, itkettiin hysteerisenä, pyörryttiin ym. ym. Sekopäistä menoa, mutta mahtavaa. 

Olit ihmisperce.

Taitaa olla edelleen...

Vierailija
44/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi ollut skidinä ton kohderyhmää :/

Vierailija
45/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jätkä  tienaa satatuhatta kun vaan kerran pieraisee kameraan päin. 

Vierailija
46/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vähän varoa. Kova helle voi sekoittaa ison teinimassan pään. 

Satuin äskettäin katsomaan videon Black Sabbathin päätöskonsertista, jossa Jason Momoa meni yleisön sekaan aloittamaan mosh pitin. Hän todella sai porukkaa iholleen ja lopulta meno muuttui hurjan näköiseksi ja kamera kääntyi kuvaamaan konserttia. Hetken päästä kamera kääntyi takaisin Momoaan ja hänen hihaton paitansa oli kadonnut... Arvaan yleisön repineen paidan hänen päältään. 

Oli Momoalta rohkeaa mennä yleisön sekaan vaikka on iso tähti, mutta tuskin on mukava tilanne kun yleisö innostuu repimään paidan palasiksi hänen päältään. Isoja karskeja miehiä siinä ympärillä pyöri, ei edes naisia. 

Vierailija
47/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hullua, pistin just liven päälle 😳

Missä se näkYY????

Vierailija
48/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se näkYY????

Haet vaan Youtubesta sanalla speed

Vierailija
49/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se näkYY????

Kiitoksia sinulle :) Sekaan vaan siis.

Vierailija
50/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset alkaa olla kohta samalla tiedon, käyttäytymisen ja sivistyksen tasolla kuin keskiajan talonpojat ja maaorjat...

Vierailija
51/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän tuon, kun omat teinit joskus seuraa. Ilmeisesti sopiva sekoitus pöljyyttä, atleettisuutta (kilpaillut joitain urheilijoita vastaan ja pärjännyt) ja hyväsydämisyyttä (nähnyt jotain pätkiä joissa raivoaa jonkun kiusaajalle). Onnistui myös vahingossa näyttämään vehkeensä, mistä tuli lempinimi IshowMeat

oliko ees iso?

Vierailija
52/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se joka puhui Oreoladystä ja joka putosi aidan päältä :)?

Vierailija
53/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supertähti kenestä en ole koskaan kuullut

Ei ole muuten juuri kukaan muukaan kuullut. Ihan nobody suurimmalle osalle ihmisistä.

Siitä huolimatta sama ilmiö kaikkialla minne kaveri menee. Satuin vilasemaan ton videota Mongoliasta ja ihan samanlainen meininki sielläkin.

Kaikki on nykyään globaalia, varsinkin nuorison touhut.

Onneksi meitä on kuitenkin 8 miljardia. Noita seurailee ja fanittaa pari promillea. Sitten kun luku on 500 miljoonaa niin huolestun.

Vierailija
54/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo ilmiö. Koululaisia ei näköjään valvo kukaan näin kesällä. 

Vierailija
55/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle: https://yle.fi/a/74-20172338

ton uutisen videolla noi lapset on kuin jotain demoja

Vierailija
56/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko ees iso?

En tiiä, en nähnyt

Vierailija
57/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*demoneja

Vierailija
58/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se näkYY????

Tossahan se on ekalla sivulla. Ihan vaan linkkaat sitä youtubelinkkiä ja olet livessä. Parhaillaan näkyy olevan saunalautalla menossa juuri saunaan.

Vierailija
59/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Aholako kutsui Suomeen kun istuu lauteillakin?

Vierailija
60/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja on moneen lähtöön.