Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua oksettaa niin paljon...

Vierailija
30.03.2007 |

Plääh... tätä tää nyt sitten on...

Vielä vähän aikaa sitten olin " huolissani" kun minulla ei viel äole ollut aamupahoinvointia ja nyt se sitten iski (7+1). Voi okse sentään... On se kumma miten ihmiset voi haista niin pahalta. Pitää pitää töissä roskista TODELLA lähellä jotta ei ykää asiakkaiden päälle.

Yök!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse olo välttämättä niin pahaksi, että tulisi oksennus. Älä nuuhkaile niin kovasti hajuja.

Vierailija
2/5 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lähellä ja kun pieneen koppiin joutuu sulkeutumaan pahan hajuisen ihmisen kanssa niin pakko siinä on hengittää...

t. laboratoriohoitaja-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudestasi! Toivotaan että pahoinvointi ei kestä sinulla kauhean kauaa. Jos hyvin käy, niin se on pian ohi.

Kolmen alkuraskauden kokemuksella komppaan tuota jo saamaasi neuvoa: Kuuntele kroppaasi ja syö sen mukaan. Voi olla hyödyllistä tosiaan syödä/juoda esim. tunnin välein jotain pientä raikasta, esim. hedelmää tai mehua tai jogurttia mitä sitten halajatkin. Kun verensokerit pysyvät kroppasi haluamalla tasolla, niin se voi vähän auttaa pahoinvointiin. Tuo aistien herkistyminen sitten, sille ei kai oikein mitään voi. Omat raskauteni olen joka kerta bongannut siitä, että yhtäkkiä maailma on ollut täynnä tuoksuja... ja HAJUJA!!

Vierailija
4/5 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ei edes ollut mitään AAMUpahoinvointia vaan se alkoi aamulla ja loppui kun menin nukkumaan. Ja tätä kesti kolmessa raskaudessa 5kk. Ekassa raskaudessa pääsin parilla viikolla ja toisessa parilla kuukaudella, mutta nuo kolme raskautta.. ne oli rankkoja tuon oksentelun takia

Vierailija
5/5 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän tämä on ja itse olen tätä halunnut mutta en osannut kuvitellakaan että tämä voisi olla näin kamalaa... :)

Onneksi mies tukee minua ja saan olla huonovointinen eikä tarvitse näytellä pirteää, en vaan haluaisi vielä näin aikaisessa vaiheessa kertoa töissä raskaudesta. Mutta pakkohan se on jos rupean oksella ravaamaan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä