Mistä lähtien sushin syönti on ollut luksusta?
Tiktokissa sponsoreita pitävät naiset esittelee kilpaa sushi lautasiaan. Luulin, että ravintolaruoka olisi ylellisempää. Tiedän ravintoloiden myyvän ruokiaan tietyn kellonajan jälkeen puoli-ilmaiseksi, joten mitä aktuaalista..
Kommentit (7)
Perus sushibuffa kiinalaisessa ravintolassa arkena n. 13e, ei mikään luksus kyllä ole.
Emmä vaa tajuu, mua se raaka kala alkaa oksettmaan. Hyi sentään
Eikös tuota saa jo joka kauapastakin? Meillä,ainakin lähikaupassa on sushitiskit miten se voi mitään luksusta?
En ole koskaan syönyt sushia. Minua suorastaan oksettaa nämä markettien sushi tiskit, varmaan tosi tuoretta kalaa niissä. Voisin syödä sushia Japanissa jossain hyvässä ravintolassa, saisi ainakin tuoretta kalaa ja osaavat tietysti tehdä sen oikein kun sushi Japanista lähtöisin.
Olen erittäin vahvasti sitä mieltä, että suurin osa suomalaisista ei tykkää sushista, mutta syövät istä väkisin koska se on edelleen niin trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt sushia. Minua suorastaan oksettaa nämä markettien sushi tiskit, varmaan tosi tuoretta kalaa niissä. Voisin syödä sushia Japanissa jossain hyvässä ravintolassa, saisi ainakin tuoretta kalaa ja osaavat tietysti tehdä sen oikein kun sushi Japanista lähtöisin.
Riippuu ihan ketjusta. Meidän Prisman sushipisteen lohi tilataan erikseen, ja se on aina paremman näköistä kuin palvelutiskillä myytävä.
On myös paikkoja, jotka käyttävät vain japanilaista riisiä.
Sushihan on pääosin kylmää riisiä ja riisi on halpaa.