Kuinka paljon teillä on lämpötila asunnossa just nyt?
Kommentit (77)
20C - pitää pistää ILP kovemmalle että pääsee 19C :)
Ne joilla on ilmalämpöpumput ja muut viilennysvehkeet, toivovat koko ajan kuumempia säitä. Kuulemma sais olla ainakin +40 jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla on ilmalämpöpumput ja muut viilennysvehkeet, toivovat koko ajan kuumempia säitä. Kuulemma sais olla ainakin +40 jatkuvasti.
Näin on näppylät. Ei kesällä kuulu ulkona palella.
24 viilennyksen kanssa ja verhot kiinni. Iso talo niin ei tämän alemmas viilene kuumina päivinä. Yöllä laskee 23 ja päivällä 24.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, helppohan se rikkaiden on helteelläkin olla, kun on vara ilmastointilaitteita hommata! Ei minulla pienipalkkaisella ole mahdollisuutta. Täällä 28 asteessa hikoilen ja aamulla " virkeänä " töihin.
ILP on luokkaa 2k€ asennuksineen ettei tarvitse rikas olla. Paras 'sijoitus' koskaan.
Kyllä on tyhmää porukkaa, parikolmesataa niin saa siirrettävän kylmäkoneen.
Ihmisen luonnollinen elinympäristön lämpötila on +23- +25c
Ihminen tottuu lämpötilaan noin puolessa vuodessa. Suomessa se ei ole mahdollista joten suomen ilmasto on epäinhimillinen.
En jaksa nousta katsomaan. Varmaan 26 tai 27.
Ei silti, olen vilukissa ja on tämä parempi kuin 21.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, helppohan se rikkaiden on helteelläkin olla, kun on vara ilmastointilaitteita hommata! Ei minulla pienipalkkaisella ole mahdollisuutta. Täällä 28 asteessa hikoilen ja aamulla " virkeänä " töihin.
Pystytkö pitämään ikkunoita auki yön?
28,4 astetta, tuulettimen vieressä ihan mukavan viileää vielä.
Kotiin tullessa oli 24,5, mutta nyt on 22,5, kun laitoin siirrettävän ilmastointilaitteen päälle. Tämä on just sopiva lämpötila.
26C, eli just sopiva lämpötila olla vain shortseilla.
+26 eikä tunnu missään. Antaa tulla vaan lisää, saapahan läsk| valaat valituksen aihetta!
26 astetta näytti. Tulee vielä ihan hyvin toimeen näillä lämpötiloilla.