LÄMMINTÄ ON +30 JA TÄMÄ ON AIVAN MAHTAVAA!
Kyllä tekee höpöä niiden kesäkuun jääkelien jälkeen. Ai että jatkuispa pitkään :)
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomi olekaan paskista paskin maa, jossa on aina kylmä? Niinhän te valititte koko alkukesän. Itse olin varma, että helteitä tulee ja niinhän ne tuli. Onneksi täällä ei ole 30 vaan 24, se on ihan kiva lämpötila vielä.
Niin valitin ja nyt olen todella tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tollo aapeelle tiedoksi kesäkuun keskilämpötila oli pitkän keskiarvon mukainen eli joko olit koko kesäkuun jääpuikko perseessä tai muuten sekaisin.
Tollo aapeelle-hhahahaha ei täällä tarvitse esitellä itseään, anonyymi palsta!
Kesäkuu oli täydellinen säiden suhteen. Niitä odotellessa.
Onneksi Suomessa on joka vuosi yli 95% ajasta helteetöntä. Sen avulla kestää sen alle 5% ajasta, kun sattuu vähän olemaan hellettä.
SEKSIKÄRISTYSTÄ TARJOILLAAN VIIKKOJEN AJAN!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo aapeelle tiedoksi kesäkuun keskilämpötila oli pitkän keskiarvon mukainen eli joko olit koko kesäkuun jääpuikko perseessä tai muuten sekaisin.
Tollo aapeelle-hhahahaha ei täällä tarvitse esitellä itseään, anonyymi palsta!
Kuka on vaatinut, että pitäisi esitellä?
Joo ! Mukava kattella kämpän +16 viileydestä tuulettimen huristessa huurteista
Jallua nautiskellen kun hellehullut huhtoo, mummut pyörtyy ja häpyhiki haisee rahvaan harjoitellessa helvetissäoloa.
Jos Suomeen halutaan lämpimämpi ilmasto, pitää keksiä miten ja mikä aika taas olisi viileää. Muttei kovin kuumaa silti että sisällä paahtuu. Max 28 sisällä tietyn ajan, paitsi sekin liikaa vanhuksille. Sääkone?
Vierailija kirjoitti:
onko pakko jauhaa!
Tänään on helle
tänään sataa
aina sataa
aina on kuuma
en kestä
ihanaa tänään on kuuma
tänään on kylmä
sataa on kylmä
stana jatkuvaa naukumista ihan mitä vaan!
Sää,siitä suomalaiset puhuu, AINA.
Se kuuluu meidän kulttuuriin.
Ps.Nämä kelit ei kuulu tänne, liian kuuma😅
Hourut hikoo, vesipäät porisee ja hiki haisee... kyllon suamirahvaalla ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun kelien mahtavuutta hehkuttavat ne, jotka roikkuvat vauvapalstalla tällaisellakin kelillä :D
Minä olen ollut ulkona 07 lähtien, nyt lehtimajassa lounaan jälkeen luen sivustoa hetken. Voisin tehdä tämän myös altaassa uimpatjan päällä makoillen
Mikä ongelma?
Ukkonen ja salamoi. Tosin päivällä aivan järjetön helle.
Vierailija kirjoitti:
Parasta näissä helteissä on se että kukaan ei saa nukuttua ja kaikki kuolee paitsi ilmalämpöpumpun omistajat.
Eiköhän nyt suurimmalla osalla ole jonkunlainen viilennysväline kotona
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun kelien mahtavuutta hehkuttavat ne, jotka roikkuvat vauvapalstalla tällaisellakin kelillä :D
Noh, tässä uimarannalla makaan samalla.
Ai tekee höpöä ehkä sinun sekavassa mielessä aivan liian kuuma +28 lämpötila pitäis olla +18 -22se on normaali lämpötila suomessa 🤔🤯mutta olen huomannut että nyky suomalaiset on jotain keski euroopan lämpötiloja hamuavia vetelä perseitä suomi on viileän alueen maa ja täällä pitäisi olla tottunut talveen ja nauttia siitä itse tykkään talvesta vaikka ne on surkeita nykyää. Kunnon talvet enne oli ihanaa -35 ja lunta satoi metri. Kerrallaan no vähän liiottelen puolimetriä se oli ihanaa 😀😀ja kunnon suomalaisuutta kyllä vanhat sota jermut antaisi teille nyky nuorille ympärikorvia tästä kesä. Hekutuksesta -28-30ei kuulu suomeen tälläisistä ilmoista ei nauti kun mt ongelmaiset kesä hörhöt joita tuntuu olevan 🤬🤬🤯🥴ennen oli kaiki paremmin jopa säät nimi merki syntynyt 1949
Miten tuo liittyy perjantain lämpötilaan?