Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko imettäneet suvun edessä?

Vierailija
14.07.2025 |

Tosiaan miehen suku kylässä katsomassa vauvaa ja piti alkaa imettämään niin annoin rintaa vauvalle sukulaisten nähden.Olisiko pitänyt mennä toiseen huoneeseen?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helle näyttää tekevän joistakin palstalaisista entistä hölmömpiä!

Vierailija
42/49 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt. Jos huoneessa on ollut vanhempaa herrasväkeä, jonka epäilen ujostelevan niin olen ensin ilmoittanut asiasta joten heillä on aikaa halutessaan poistua huoneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En imettänyt. Tosin ei minulta paljon maitoa tullutkaan mutta välillä onnistuin imettämään. Toisinaan pumppasin maitoa pulloon mutta ei sitäkään paljon tullut enkä tehnyt sitä muiden nähden. Korvikkeella meidän pikkuinen kasvoi. Ensimmäisen puolen vuoden aikana ei kyllä käynytkään kuin kaksi kertaa vieraita.

Verkkokalvoilleni on palanut kuva siskosta, joka sai ensimmäisen vauvansa, jota minä ja vanhempani menimme katsomaan. Kesken vierailun sisko kiskaisi paidan yltään, ei ollut liivejä lainkaan, ja otti vauvan rinnalle imemään. Muistan järkyttyneenä tuijottaneeni niitä äärimmilleen pingottuneita ämpärin kokoisia hinkkejä, jotka siinä vanhempienikin edessä ihan vain vapaasti olivat näkyvillä. Tästä on jo aikaa 25 vuotta.

Aivan varmasti tämä tapahtui

Vierailija
44/49 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen imettänyt. Jos huoneessa on ollut vanhempaa herrasväkeä, jonka epäilen ujostelevan niin olen ensin ilmoittanut asiasta joten heillä on aikaa halutessaan poistua huoneesta.

Tämä siis omassa kodissani. Kylässä olen kysynyt, mikä täällä on sopiva paikka imettää vauvaa

Vierailija
45/49 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on miehen sukulaisia, ei sinun.

Vierailija
46/49 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun miehen veli tai eräs serkku tulee käymään, niin pullautan turpeat rintani lapselle tarjolle. Haluan esitellä upeita ryntäitäni näille hottis miehille.

Vierailija
47/49 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus taas kerran miehet näyttävät olevan ääliöitä!

Vierailija
48/49 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, hääyönä piti niin sanotusti panna avioliitto täytäntöön sukujen edessä.

Vierailija
49/49 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, esimerkiksi äitini, isäni ja hänen vaimonsa, veljeni ja vaimonsa, veljen anopin, enoni ja serkkuni sekä isoisäni läsnäollessa. Tietääkseni ketään ei häirinnyt imetys millään tavalla, kaikilla heistä on omiakin lapsia joten eivät varmaan koe imetystä mitenkään ihmeellisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän