Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko imettäneet suvun edessä?

Vierailija
14.07.2025 |

Tosiaan miehen suku kylässä katsomassa vauvaa ja piti alkaa imettämään niin annoin rintaa vauvalle sukulaisten nähden.Olisiko pitänyt mennä toiseen huoneeseen?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Tissin lussutus. Ei onneksi ole yleistynyt omassa lähipiirissä tämän esittely.

Olet katsonut liikaa adult breastfeeding videoita jos lussutusääniä kuuluu.

Vierailija
22/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen poistunut eri huoneeseen imettämään. En tykkää paljastella ja haluan antaa vauvalle ruokarauhan, helppo myös laskea nukkumaan jos nukahtaa kesken syömisen.

-neljän äiti 

Eihän se mitään paljastelua ole, vauvan ruokinta, maailman luonnollisin asia.

Toki ymmärräm pointtisi myös.

Kukin päättää itse, muut ei määräile.

Voi v i t t u. Luonnollista joo mutta vähän häpyä pliis. Tuskin puolta sukua kiinnostaa kuunnella ällöttävää vauvan lussutusääntä tai röyhtäilyä. Ei mua ainakaan. 

Jos suku on TERVE, he eivät kiinnitä vauvan ruokailuun/ruokintaan huomiota.

Normaaleille tämä on täysin ok.

Tuon imetysasian päättää täysin äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen poistunut eri huoneeseen imettämään. En tykkää paljastella ja haluan antaa vauvalle ruokarauhan, helppo myös laskea nukkumaan jos nukahtaa kesken syömisen.

-neljän äiti 

Päätätkö sinä muiden puolesta haluavatko he olla katsomassa kun imetät. Käly aikoinaan imetti rennosti appivanhempien olohuoneessa. Vauvaa taas kiinnosti ympäristö sen verran, että koko rinta oli paljaana lähes koko ajan. Ei siis mitään imetyspaitaa tai muuta näkösuojaa. Joo, oli vaivaannuttavaa.

Vierailija
24/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imettänyt. Tosin ei minulta paljon maitoa tullutkaan mutta välillä onnistuin imettämään. Toisinaan pumppasin maitoa pulloon mutta ei sitäkään paljon tullut enkä tehnyt sitä muiden nähden. Korvikkeella meidän pikkuinen kasvoi. Ensimmäisen puolen vuoden aikana ei kyllä käynytkään kuin kaksi kertaa vieraita.

Verkkokalvoilleni on palanut kuva siskosta, joka sai ensimmäisen vauvansa, jota minä ja vanhempani menimme katsomaan. Kesken vierailun sisko kiskaisi paidan yltään, ei ollut liivejä lainkaan, ja otti vauvan rinnalle imemään. Muistan järkyttyneenä tuijottaneeni niitä äärimmilleen pingottuneita ämpärin kokoisia hinkkejä, jotka siinä vanhempienikin edessä ihan vain vapaasti olivat näkyvillä. Tästä on jo aikaa 25 vuotta.

Vierailija
25/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-neljän äiti 

Voi v i t t u. Luonnollista joo mutta vähän häpyä pliis. Tuskin puolta sukua kiinnostaa kuunnella ällöttävää vauvan lussutusääntä tai röyhtäilyä. Ei mua ainakaan. 

Ei vauva imiessään lussuta ja röyhtäile. Me kaikki ollaan vauvoja vuorollaan. Jos jonkun ihmisen ikä herättää tuollaiset aggressiot, kannattaa ehkä työstää asiaa.

Koitetaan ymmärtää, näitä vauvojen vihaajia on todennäköisesti kaltoinkohdeltu pieninä :(

Samaa mieltä siitä, et terapia tekis hyvää, ellei itse pysty ilman isompia aggressioita työstämään.

Vierailija
26/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, totta. Ollaan oltu kaikki vauvoja vuorollaan. Nyt puhuttiinkin imettämisestä sukulaisten edessä. "

Niin puhutaan, ja sinä menit keksimään, että siitä kuuluisi lussutusta.

Vierailija
27/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän suku imetykseen edes kiinnitä huomiota. Paitsi teinipojat, niille ei kannata hirveästi esitellä.

Vierailija
28/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-neljän äiti 

Päätätkö sinä muiden puolesta haluavatko he olla katsomassa kun imetät. Käly aikoinaan imetti rennosti appivanhempien olohuoneessa. Vauvaa taas kiinnosti ympäristö sen verran, että koko rinta oli paljaana lähes koko ajan. Ei siis mitään imetyspaitaa tai muuta näkösuojaa. Joo, oli vaivaannuttavaa.

Tuollainen kuulostaa jo huonolta käytökseltä. Jos minä olen imettänyt muiden seurassa, olen koko ajan ollut tarkkana ja käsi valmiina paidan reunalla. Jos vauva irroittaa otteensa, niin sit vaan paitaa heti peitoksi.

Jos vauva häiriintyy muista, niin tietenkin järkevää siirtyä ruokkimaan sivummalle.

Vierailija
29/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omassa kodissani omia vauvoja ruokkiessani väistynyt minnekään. Kyläillessä jos on tarjottu paikkaa toisesta huoneesta, olen mennyt sinne imettämään. Julkisella paikalla tilanteen ja mahdollisuuksien mukaan.

Lapseni ovat olleet melkoisia tissitakiaisia, ja toisaalta imetys on onnistunut minulla siististi ja helposti. Luotan, että muut käyttävät parasta harkintaansa kuten minäkin olen käyttänyt, joten toisten imetyksestä minulla ei ole mielipidettä.

Kolme lasta, kuusi vuotta imetystä.

Vierailija
30/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-neljän äiti 

Toki ymmärrän pointtisi myös.

Minäkin kusen saaviin siinä keskellä olohuonetta, suvun ja vieraiden edessä. Maailman luonnollisin asia, yleisyydeltään ja välttämättömyydeltään paljon imettämistäkin luonnollisempi. 

Ei minulta välirivit.

Olen kommentointitauolla.

(Jokainen äiti harkitkoon tämän).

👋

Vierailija
31/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo, totta. Ollaan oltu kaikki vauvoja vuorollaan. Nyt puhuttiinkin imettämisestä sukulaisten edessä. "

Ehkä oma kuulosi on jotenkin alentunut. Etenkin jos maitoa erittyy reippaasti niin on se melkoista mussutusta 😄 ihan mieluusti jossain muualla kuin koko suvun edessä.

Vierailija
32/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oma kuulosi on jotenkin alentunut. Etenkin jos maitoa erittyy reippaasti niin on se melkoista mussutusta 😄 ihan mieluusti jossain muualla kuin koko suvun edessä.

Entäs saako vauvaa ruokkia pullosta seurassasi? Samanlaista ääntä siitä lähtee. Lähteekö omasta syömisestäsi ääntä? 

Vierailija
33/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvä keskustelu lähti raiteilta. Spämmääjät, menkään suomi24 niitä alapää juttuja kirjottamaan. Itse imetin miehen suvun nähden, heidän seurassa kaikki on jotenkin luonnollista ja avointa. Niin teki mieheni siskot ja serkut, eikä kukaan kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Kun taas oma suku (varsinkin omat vanhempani) on sellaista "hyi hyi, kaikki tehdään piilossa" sakkia.

Vierailija
34/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, mutta enpä juuri mitään tissejä ole esitellyt, kun on ollut imetyspaita päällä. 

Vierailija
35/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-neljän äiti 

Ei vauva imiessään lussuta ja röyhtäile. Me kaikki ollaan vauvoja vuorollaan. Jos jonkun ihmisen ikä herättää tuollaiset aggressiot, kannat

Tuleeko teille parempi olo kun käännättei teitä kohtaan osoitetun arvostelun lapseenne? Aika mautonta, vauvanne on syytön ja puolustuskyvytön teitä vastaan. Muistakaa se.

Vierailija
36/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettää voi niin, että muut eivät vaivaudu tai sitten voi tehdä tissiperformance tyyliin... harva siitä ilahtuu.

Vierailija
37/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi tehdä kaiken kansan edessä, jos kerran mahdollisuus mennä rauhaisampaan paikkaan. Ne maidosta turvonneet tissit on erityisen huomiota herättävätkin, ja kyllä monelle rinnat on seksuaaliset vaikka vauva niissä olisi kiinni ruokailemassa. En todellakaan haluaisi olla kenenkään ällöfantasioiden kohde saati että oltaisiin vauvani kanssa sellaisia, joten läheskään missä vaan en imettäis. Sukulaiset tämän suhteen vähän turvallisempi joukko, mutta sitäkin vaivaannuttavampaa paljastella. Eli ei missään nimessä rinta paljaana heidän edessään. En pidä alastomuudestakaan yhtään, ehkä ne liittyy yhteen. 

Vierailija
38/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on voimakas joka imettävistä naisista lähtee.Mikä haju on ei tohdi suoraan kysyä keltään.

Vierailija
39/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin sanoisi, ettei miehen penis ole seksuaalinen osa häntä, koska hän käyttää sitä pissaamiseen.

Vierailija
40/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt esimerkiksi vanhempieni ja sisarusteni sekä heidän puolisoiden läsnäollessa kotona sekä meidän vanhempien tai sisarusten luona. En oikeastaan ole kiinnittänyt imettämiseen sen kummempaa huomiota, siinä se menee sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi