* HELMIEN VIIKONLOPPU *
Kommentit (17)
LIMONADI: Niin kylläpä se imetys täälläkin on kilot vienyt mutta maharöllykkä on jäänyt.
Pitäis itsekin kunnostautua, alkaa vaikka tekemään niitä vinoja vatsalihaksia. Ja niitä lantionpohjalihaksiakin pitäis... Voi voi...
SPORTTARI: ootko sää ammatiltas joku urheiluun liittyvä nikistä päätellen ja kun jaat urheiluunliittyviä neuvoja?
RISTÄISET on meillä viikon päästä ja nimi edelleen päättämättä!
Siinä kaikki tällä erää
MOI
HANNELE + kelmi
Tänään on vähän aiempia päiviä harmaampaa, ei ihan niin heti teekään ulos mieli, muutoin oltais jo kovasti menossa :)
Mellu kärsi illalla mahavaivoista (?) tai ainakin vääntyili ja kääntyli,ähisi ja puhisi eikä mikään tuntunut passaavan. Huutanut ei sentään, jos tarpeeksi nopeasti oli jatkuvasti maitopullo hollilla tai vaihtoehtoisesti tutti.
Ähinää kesti parisen tuntia ja Idolssin tuloslähetyksen aikana se sitten sippas sikiuneen ja mentiin yhtäaikaa nukkumaille. Heräsi puoli 5 syömään vartiksi ja nukuttiin yhdeksään, ihana vauva! Itselle ehkä olisi aiheellista käydä juttelemassa lääkärin kanssa unettomuudesta- en tahdo saada nukutuksi kuin muutaman hassun tunnin.
Hannele: kiitokset vinkistä! Pitää laittaa tuo nimi muistiin. Kerrotkos sitten onko siitä apua kun olette useamman kerran käyneet..
Huomenna olis sitten ristiäiset, vielä tänään pitää käydä omiin juhlatamineisiin etsimässä yksi pieni juttu. Ja vilkaisemassa kastepukua jonka mummoni viikon varoitusajalla on ommellut... mutta on kuulemma nätti! :)
Nyt odottelemaan ukkokultaa viimeiseltä työvuoroltaan vanhassa firmassa jotta pääsisi SUIHKUUN! Esikoisen aikaan oli helppo käydä, kun viihtyi sitterissä ja oli mukana pesuhuoneessa. Kyllä tämäkin vauva viihtyy sen aikaa sitterissä mutta sillä aikaa esikko tekee kaikki ilkeydet mitä keksii jos yksin jättää. Eikä se nuku edes päikkäreitä joka päivä, huoh.
Menoksi siis!
-Henna ja Melina-
Eli JONZULLE! (ja muillekin, joita kiinnostaa)
Niistä PROTEIINIPATUKOISTA: eli makuja on ne kolme, jotka jo mainitsinkin, eli vanilja-manteli, sitruuna ja suklaa-maapähkina.
Yhdessä paketissa on 14 patukkaa ja tuo paketti maksaa 16,10¿ + postikulut.
Jos haluat niitä tilata, niin ilmoittele vaikka tänne tai s-postiin (hanna_p@suomi24.fi)! :)
-frog2
IDOLS-GALLUP: kenen pitäisi voittaa? Ja kuka suosikki on pudonnut?
Kristian oli meidän suosikki, nyt kun putosi niin kaipa sen Arin pitäisi voittaa, saadaan sitten vaikka uusi Nykänen, joka bonuksena vielä osaisi laulaa hyvin ; )
Lyhykäisesti muutamia vastauksia, jotka jääneet matkan varrella:
Nimien merkityksestä löytyy: www.babynamesworld.com ja www.babynames.com, sieltä löytyy meille tuttuja nimiä ja paljon ulkomaalaisia.
Sitten oli vielä vatsalihasasiaa: lantio pitäisi pyrkiä pitämään paikallaan niissä vyötärön kiertoliikkeissä. Voi tehdä vähän pienempää liikettä nopeampaan tahtiin, niin on helpompi pitää lantio aloillaan : )
Niin en ole tällä hetkellä urheiluhommissa, olin ammattiurheilija ja nykyisin oman työn ohella valmennushommissa kestävyyslajeja (triathlon, maastopyöräily). Mutta pieni ikä on tullut treenattua, ohjattua ja valmennettua eri lajeissa.
IHANA ILMA jälleen! Lähdetään koiran ja tytön kanssa kohta pihalle,
iloista perjantaita kaikille! : )
Meillä ne tiehän syömisen kaudet sen kuin ovat jatkuneet, nyt tosin puolentoista tunnin välein. Kyllä olin taas ihmeissäni kun Samu nukkui kuusi tuntia tuossa yksi yö, silloin kyllä sai illalla 120ml korviketta. Muuten vaan tissitetty, kun ei multa edes huoli korviketta tuttipullosta. Vain isä kelpaa sen syöttäjäksi. Eipä ollut tällaista esikoisen kanssa...
MENKOISTA ja jälkivuodoista. Voiko jälkivuoto muka alkaa uudelleen kolmen viikon jälkeen??? Täytyy maanantaina soittaa neuvolaan, kun nyt taas vuotaa ja jälleen menkkamaista vuotoa. Lähes täysimetän (kerran viikkoon annettu korvike ei varmaankaan kauheasti muuta täysimetyskäsitettä, vaikkei 100%)... Esikoisen kanssa mulla alkoi menkat kahden viikon jälkeen jälkivuodoista. Siis käytännössä ei ollut menkatonta kuukautta synnytyksen jälkeen ja vuodot olivat säännölliset heti alkuun. Nyt jotain aivan muuta, eli olisko sit kuisteskin jälkivuodoista kyse, vaikka menkkamaisesti sattuu masuun ja muutkin oireet pitävät yhtä... =)
Kävimme eilen jälleen julkisilla Malmilla. Takaisin tulimme kävellen kun oli niin loistava ilma! Sain itselleni ostettua uudet kävelykengät sittarista kun edelliset käytetty loppuun. Ja sain ihmeekseni huomata ettei Samu viihdy vaunuissa niin hyvin kuin isoveljensä viihtyi. Onneksi olin pakannut rintarepun mukaan. Koliikkilapeseni/esikoiseni nukkui vaikka kolme tuntia vaunuissa, jos ne liikkuivat! Samu haluaa syliin, ei maistu ruoka ja eikä nukuta. Tulee kyllä vähän raskaaksi kaupassa käynnit, jos toista täytyy kauheasti kanniskella. Kyllä lapset ovat niin erilaisia! =)
Tänään Samu on syönyt noin 1,5-3 tunnin välein ja nukkunut aivan tolkuttomasti. No eilen ei juurikaan nukkunut.... Huomenna olis tarkoitus lähteä lapsimessuille ja antaa tovi miehelle aikaa itsekseen, vaikka ihan nukkumiseen kun viime ajat olemme molemmat enemmän tai vähemmän valvoneet flunssien ja korvatulehdusten kanssa. Nyt on muutaman päivän ollut silleen niin kuin terveämpää porukkaa.... JOsko nyt olis meidän osalta ohi?
Viikonloppuja!
T:Tea & Samu
En ole taas kerennyt pinoutumaan, kun olen yrittänyt lenkkeillä ja se tosiaankin vie mulla päivästä sen aikasiivun jonka aiemmin istuin koneella. Tän päivän lenkki on jo heitetty, joten kai sitä nyt saa hetkeksi istahtaa? :)
Mistäs te olittekaan keskustelleet? No katsotaan mitä mieleen tulee..
IDOLS: Ari voittakoon! Meidän suosikki on hän. Annakin osaa laulaa, mutta me ei ikinä haksahdeta kannattamaan ennakkosuosikkia.
RISTIÄISET: Meillä järjestetään 22.4 eli vielä on aikaa miettiä nimeä, josta ei ole varmuutta.. Poitsu on meille Ukko, mutta ei se nyt kai tulekaan etunimeksi.. Saas nähdä sitten.
KORVIKE: Tissit syödään aina ensin tyhjiksi (käytännössä katsoen ne ON tyhjät, ei niistä tuu kovinkaan paljoa, yhteensä 20-30ml, mutta tämä onkin vain muodollisuus.. Eihän sitä tiiä jos vielä maitomäärä lisääntyis, en ole valmis luovuttamaan kokonaan imetystä) ja sitten otetaan tuttelia sen verran että masu täyttyy.. Määrät heittelevät mutta ainakin 100ml, joskus jopa 150ml. Yöt mennään pelkällä tissillä. Aamulla 9-12 otetaan vasta taas korviketta. Meillä ei ole ainakaan tutteli1 aiheuttanut masuvaivoja, hyvin maistuu.
Kysymys: Ne ketkä antaa korviketta niin pitääkö vähentää d-vitamiini tippojen antamista/tartteeko antaa ollenkaan kun korvikkeesta saa d-vitamiinia? poistuuhan ne ylimääräiset pissan mukana, mutta mitäpä turhaa liikaa antamaan..
RYTMI: Nukkumaan 23.00-00.00 ja syömään " herää" (ei edes avaa silmiä) 4-5 välillä. Yleensä jää viereen ja aamulla herätään 8-10 välillä. Mutta rauhoittuu takas omaan sänkyynsä myös, siellä vaan ei uni maistu kun 7 kieppeille. Olen saanut hyvin nukutuksi aiemmin, mutta nyt reilun viikon ajan on mulla myös ollut unettomuutta. Hennalla tais kans olla sama juttu? Mikälie valvottaa, viime yönäkin nukahdin vasta puoli 3 aikaan.
HANNELE: Lueskelin tossa näitä helmisten pinoja ja sulle pitää nyt ihan erityisesti mainita, et hienoa huomata että teidän Kelmi alkaa nyt jo rauhoittumaan ja vähenee pikkuisen pojan huuto. Saa äitikin nauttia vauvastaan, kun ei reppanalla ole itku koko ajan valloillaan. Kun eikös Kelmi tossa alussa itkeskellyt enemmän? Niin ainakin käsitin. Mutta kaunista kevätpäivää teille! :)
Ihania nimiä on annettu vauvoille! Onnelliset te joilla ristiäishässäkkä on ohi! :)
No nyt ei tuu muuta mieleen ja pesukone sopivasti pysähtyi, pitää lähteä pyykit laittamaan.
Hyvää viikonloppun alkua!
Huh huh..Koko kämppä siivottu, kun illalla tulee yksi ihminen katsomaan asuntoa (tämä on siis myynnissä).
Johan olikin kerääntynyt nukkiin P¤#kaa!
Selkä ei meinaa millään parantua..eikä tää riuhtominen tietysti sitä paranna..
Viimeyö oli oikeen tuskanen, kun särkylääkkeet ei tehonnu yhtään eikä missään ollut hyvä olla. Poika nukkuu onneks hyvin!
Meillä mennään samalla taktiikalla kun teillä Henniina.
Ensin imutetaan tissit tyhjiks ja sit syödään lisäks Nania.
Mulla on kans aika heikkoa tuo maidon tuotanto, mutta en oo ottanu paineita siitä, kun vauva kuitenkin saa äidinmaitoa edes vähän.
Siitä d-vitamiinista neuvolan täti antoi meille ohjeeksi, että jos vauva syö 3 purkkia korviketta päivässä, niin tippoja annetaan 3/pvä.
Mutta jos ei mee sitä kolmee purkkia, niin sit 5 tippaa /pvä.
Idols-suosikki:
Meillä ei oo oikeen mikään kilpailija selvästi suosikki, mutta kyllähän se Ari on tosi hyvä laulaan ja sen puolesta sille soisi voiton.
Kristian teki vaikutuksen laulaessaan Loirin -Lapin kesä-kappaleen, mutta harmi kun putosi pelistä..
Vilppu on nukkunut ulkona jo 4ja½ tuntia, sain siinä ajassa siivottua ja nyt alan odotteleen, että koska mahtaa poika herätä syömään..
Oikeen mukavaa viikonloppua kaikille ja Onnea niille Helmille, jotka viikonloppuna saavat nimen!
mammutti ja Vilppu 4vk
Tänään meillä on ristiäiset, ehdin silti koneellekin piipahtaa kun odottelen hieman hiusten kuivumista ;) mutta tänään ne alkoi: MENKAT. Maha on kipeä, oksettaa (osaksi jännityksestäkin..) ja muutoinkin heikottaa. Eilen illalla mulla oli sellainen ovela tunne että kohta ne alkaa ja hain varaksi tamponipaketin- kannatti! Esikon ristiäisissä olin kamalassa kuumeessa, nyt kivuliaat menkat.. aina jotain harmia, ihan niinkuin ei stressiä moisista bileistä olisi muutoinki :(
IDOLS: meillä ehdoton suosikki on Ari! Vaikka eipä voi kieltää ettei Kristianin Lapin kesä-kappale olisi uponnut meikäläiseen :) Niinkuin joku sanoi, liekö saadaan Arista uusi Nykänen laulutaidon kera ;D toisaalta seiskapäivää-lehden uutisoinnit Arin parin päivän känniputkesta lähinnä huvittaa. 22-vuotias nuorimies, normaalia ajanvietettä varmaan.
Melina taisi eilen hymyillä ihan kunnolla ensimmäistä kertaa! Siten, ettei voinut olla tahatonta. Kovasti seurailee ja ääntelee ' ynisemällä' kun isosysteri heiluttelee hahmoja lelukaaressa. Välillä koettaa laittaa vauvalle tuttia kovakouraisesti suuhun ja kun ei osu niin sitten silmään, nenään tai korvaan..... Onneksi ymmärtää kun kielletään, toivottavasti heistä tulee vielä toistensa parhaat ystävät! vaikka kieltämättä tämä ikäero kauhistutti alkuun mutta kivasti kaikki on mennyt :)
Mutta nyt viimehetken kauppaostoksille ja kukkien hakuun! mukavaa ja aurinkoista lauantain jatkoa kaikille
-Henna ja tänään virallisesti Melina 7vko-
En ole ehtinyt edes viestejänne lueskelemaan kun olen touhunnut koko viikon ulkoprojekteissa. Nyt sitten perhe sairastaa - tai muksut, ja surullista kyllä myös vauvelimme. On tosi kamalaa kuunnella kun pieni yskii aivan kauheasti ja pahan kuuloisesti. kävimme jo torstaina lääkärissä, mutta kun ei noin pienelle voi mitään lääkettäkään antaa. Pitäisi vain odotella, että menee itsestään ohi. Kuinka kauan? Ja missä vaiheessa ottaa uudelleen yhteyttä jos ei tunnu menevän ohi - päin vastoin, musta tuntuu, että on pahentunutkin hieman. Mitä te tekisitte? Yskää lukuunottamatta vauveli syö hyvin ja nukkuu yötkin yllättävän hyvin ja hereillä ollessaan on kohtuu virkeä ja tarkkaavainen, jopa hymyilee toisinaan.
Esikoisella on samankuuloinen yskä, mutta hänellä lisäksi lämpöä ja nyt nuhaa.Toivon vain ettei vauvamme saa vielä nuhaa kaupan päälle, koska sitten imeminen vasta vaikeaa on.
Huh,huh.On tämä kurjaa ja itse siinä kaupan päällee todella väsynyt kun muutaman yön olen kuunnellut noita pikku-ressukoita.
Nyt en jaksa gallupeihin tai muihin vastailla kun huoli painaa pikkuisista. Toivottavasti elämä meillä taas palautuu normaaliksi ja lapsukaiset tulevat terveiksi pian.
Kaksosnainen ja Ilona 5vkoa 4pvää
Mulla ei mitään ihmeellisempää asiaa ole mutta ajattelin jotakin kirjoitella kuitenkin..
Kaksosnainen:
Meillä oli vauvalla kanssa nuhaa ja yskää kahden viikon iässä ja pelkäsin kovasti, että tulee kipeemmäks, mutta niin se vaan on helpottanut pikkuhiljaa.
Neuvolan ohjeitten mukaan lääkäriin pitää mennä jos tulee kuumetta, muuten kotihoidolla pitäis vaan yrittää pärjätä..
Huomasin nenän tukkoisuuden helpottavan kun käytiin suihkussa ja pesuhuone oli lämmin ja kostea, niin nenästä tuli melkoisia räkätolloja ja sen jälkeen poika ei rohissut ollenkaan niin paljon kun aikaisemmin..
Taitaa " höyryhengittely" auttaa myös yskään!
Meillä ei kans pojan eloon ja oloon juurikaan tuo flunssa vaikuttanut, vaan oli tyytyväinen oma itsensä, vaikka välillä yski ja aivastelikin.
Voi kun nää ihanat aurinkoiset ilmat jatkuis mahdollisimman pitkään!
Kyllä piristää mieltä kun käy ulkoilemassa näillä keleillä..jaksaa kotihommiakin tehdä paljon paremmin!
Eilinen suursiivouskin hoitui ihan loistavasti ja selkäkin voi paremmin!
Taitaa sittenkin ennemmin parantua selkävaiva kun vaan liikkuu, eikä jää paikalleen makaileen!
Nyt pitäis taas vähän imuroida ja pyyhkiä lattioita, kun hiekkaa tulee sisälle niin paljon ja koiran tassuissa vähän kuraakin..
mammutti ja Vilppu 4vk ja 1pv
ei olla taas pariin päivään keritty pinoutumaan kun on ollut kaikenlaista tässä ja mies kun suurimmaks osaks on koneen vallannu :) hyvä että on joka päivä kuitenkin pinot ehtiny käydä lukemas.
maanantaina mun sisko ja hänen tyttärensä tulivat kyläilemään. on siskolla pienoinen vauvakuume jälleen kun niin kovasti yritti viime viikolla saada viiviä yökylään ja kun ei saanu niin tuli sitten päivällä " hoitamaan" . no saatiin samalla juteltua kuulumisia.
tiistaina oli neuvola ja viivin mitat on hurjat 55cm (+6cm) ja 4245g (+1110g), pipo 36cm (+2cm). terkkarin mielestä syntymäpituus on mitattu väärin koska neidille on noin paljon kuitenki tullu mukamas kuukaudes. eikä tuttelin annosta mitään valitettu vaikka niin hiukan epäilin, pääasia et imettää niin paljon kun vaan maitoa tulee.
torstaina vietettiinki sitten päivä kaupungissa viivin tädin ja serkun kanssa. kierreltiin vaatekauppoja ja ihasteltiin, mut mitään raaskittu ostaa =/
aikaisemmin kirjotin ettei kissa tykänny vauvasta ja että annetaan tämä uuteen kotiin, niin tänään sitten kisuli muutti :´( vaikka tää ei tullukaan hetken mielijohteesta niin kyllä siinä pieni itku tuli.. rakas kissa kun mulle oli.. päivä kerrallaan..
D-vit&korvike: mä annan viiville vajaan tölkin (2dl) päivässä tuttelia ja suositus oli että 3 tippaa annettaisiin kun annetaan myös rintaa. itse kuitenkin annan vain 1 tipan d-vitamiinia kun muuten tulee maha sietämättömän kipeeks ja sitten huudetaan joko illalla tai aamulla niin kauan että kakat autetaan kuumemittarin kanssa.. meillä siis käytössä jekovit.
idols: finalisteista suosikki on anna.. viimeinen esiintyminen ei kyllä keltään sujunu täysin nappiin. tosin nyt vasta loppua kohden ollaan alettu seuraamaan, joten huono kommentoida :D
iho-g: onko muita helmikuisia joiden vauvalla (vieläkin) kuiva iho? meillä on viivillä aika kuivaa ja ollaan nyt rasvailtu. synnärillä sanottiin että johtuu kaiketi kun laskettuaika kumminki ylitty 10 päivää, mutta jos se onkin perinnöllistä? isällä nimittäin on todella kuiva iho (ei voida pitää tummia lakanoita sängys..)
sitten piti vielä kommentoida HENNIINALLE että antakaa ihmeessä pojalle nimeks ukko, kun itse pidätte nimestä. :) kyllä muut tottuu kun vaan pidätte päänne. jokaiselta löytyy aina jotakin kommentoitavaa, on se nimi mikä tahansa.
kai sitä vois sitten hieman katsoa mitä telkust tulee kun viivi vielä malttaa nukkua. illalla sitten kylvetellään niin saadaan oikein kunnon yöunet nukuttua.
o-o-o-o-o mukavaa viikonlopun loppua helmiksille!! o-o-o-o-o
heidi & viivi (5vkoa!!)
vielä kertomaan että vanha opiskelukaverini tuli keskiviikkona käymään kylässä ja hänen äitinsä oli kutonu neidille aivan ihanan villapuvun. lanka oli jotakin aivan pehmeetä ja todella joustavaa, ihanan tuntunen. onneks oli sen verran isompi että mahtuu ens syksynä päälle. ja kyllä sitä äitiäkin muistettiin oikein suklaalevyllä ja (lasi)narsisseilla.
hyvä mieli..
=)
Huh, huh. Tulihan sekin ponnistettua. Menimme tyttöjen kanssa sinne heti aamusta kun aukesi (tosin itse puoli tuntia myöhässä...) ja paikka oli suhteellisen väljä. Itse liikuin kaksareilla kun molemmat mukana ja hyvin mahtu!
Paljon on ihmeellistä tavaraa jota ilman lapsen hoito ei onnistuisi... No onneksi ei kaikkea tarvi omistaa! JA oli siellä vähän isommille touhuakin, temppurata, ongintaa ja lavalla mukavia esiintyjiä. Meidän pienet vaan ehkä vielä liian pieniä, tosin onhan sitä katseltavaa ja ilmapallojakin saa jos osaa etsiä jakajia. Samu tosin nukkui ihan koko reissun. Viisi tuntia! JA yöllä taas sitten valvotaan=(....
Kyllä hiukan piristi mokoma reissu, vaikka pakkaaminen ja muu hässäkkä ärsyttääkin. Rikukin on ollut pirtsakka koko päivän ja paluu matkalla nukkui päikkärit.
Suosittelen menoja kohtuudella!
Nyt maitoa antamaan... =)
T:Tea & Samu
Voi harmi kun on tuota yskää ja nuhaa liikenteessä. Meidän pikkuisella on myös vähän yskää, muttei pahasti yski, välillä selvittelee kurkkuansa. Pikaista paranemista Kaksosnaisen pesueelle, ei ole mukava kun pikkuiset on pipinä.
Äh, nyt jää jutut kesken kun pitää vielä yölenkille lähteä ja lenkkikaveri on jo oven takana. Mua ei nukuta, kun tänään heräsin vasta 13.30!! (Mies hoiti vauvaa) Joten pitää käydä ylimääräiset energiat päästämässä pihälle.
Meillä molemmat herrat jo nukkuu, iso ja pieni. Mutta huomenna lisää!
~Henniina ja Ukko 5 vk ja 3 päivää
Kaikille vielä sairastaville pienille ja isommille korillinen tervehtymisenergiaa! Jospa virpominen häätäisi loputkin pöpöt ja alkaisi terveempien kevätpäivien paistattelu.
Sunnuntaimietteitä: olin vähän kypsä mieheen tässä aamusella, kun vihdoin oli viikonloppu ja ajattelin että saapa vähän enemmän omaa aikaa, niin mitä vielä, entistä enemmän on pyykkiä ja tiskiä ja muuta hommaa, ellei halua olla kerjäämässä ja muistuttelemassa vähän väliä, vaikka että voisitko nyt tänään viedä ne roskat, kun täysi roskis odottaa toisen täyden vieressä ja telkkari vaan pauhaa.
No se siitä... mentiin tänään kirkkoon kuuntelemaan, kun kastettu Milli " kuulutettiin" . Heti sen perään ilmoitettiin kuolleet, vanhusten lisäksi pikku poikavauva. Aloin itkeä ja itkusta ei tullut loppua ennen kotiin tuloa. Tuntui aivan hirveän syylliseltä ja epäoikeudenmukaiseltakin, että meillä on ihana terve tyttö, jonka kitinöitä valittelen ja jostain roskien viennistä vedän pulttia, kun toisille ei suotu pienen elämän lahjaa : ( Taas alkaa itkettää, kun Milli tässä vieressä suloisena hymyilee.
Sunnuntain mietteenä siis paljon kiitollisuutta vauvoistamme ja lapsistamme, miksei myös rakkaista puolisoistamme!
Aurinkoisin terveisin Sporttari ja Milli, joka täyttää tänään 2 kk
Sporttarin kanssa meillä vähän samanlaisia mietteitä miehestä..minun mies oli viikon iltavuorossa ja ajattelin että viikonloppuna saan vähä omaakin aikaa jne niin ei..kotihommia entistä enemmän ja mies vaan laukkaa pitkin ja poikin..kauhea väsy on ja en voi nukkua ennenku pikkunen nukahtaa..mies meni isompien lasten kanssa mummolaan.
Mutta tosiaan..pieniä on nämä minunkin ongelmat siihen verrattuna millasia tilanteita muilla on..Saan olla todella onnellinen ja kiitollinen omista pienistä rakkaista ja miehestä kanssa!!Minua kans itkettää nykyään AINA kun kuulen että joku pieni on nukkunut pois..ei sellaista menetystä ees osaa kuvitella!Joten pitäis oppia olemaan valittamatta pienistä..minun siis!
Ootteko te muut tutkineet horoskooppeja?Jos niin pitääkö paikkaansa?Itsenne,miestenne ja lapsien kohdalla?Minä eilen lueskelin äidiltä lainassa olevaa horoskooppikirjaa ja paljon löytyy meidän horoskoopeista ja luonteesta,ulkonäöstä jne yhtäläisyyksiä. :D
No mutta ei nyt tän enempää..rupean kattelemaan taas nimiä neitille.=)
Jonzu ja neiti pian 5vkoa
Eilen annettiin korviketta neljättä iltaa, kolme edellistä meni hyvin, Kelmi nukkui 4 h sen päälle. Mutta eilen oli itkuinen ilta muutenkin ja sitten Kelmi oksensi kaikki pois, tuli nenästä ja joka paikasta. ja niin lensi NANit roskikseen. Eipä me mitään korvikkeita tarvitakkaan kun omaa maitoa riittää. Ja kun syötin sitten tissistä niin nukkui 3 h, että hyvä niinkin, ei se oo niin tunnin päälle!
Tostaina käytiin vauvahieronnassa (en oo tainnu pariin päivään kirjottaa). Se oli mukavaa, kävin siis eripaikassa ku viimeksi ja tätä voin kyllä jo suositella muillekkin, oli todella ihana täti ja osas vauvojen kanssa olla, Kelmi tykkäs, katteli ja kuunteli tätin juttuja sekä nautti selväsit hieronnasta! Hieronnan jälkeen alko kovasti huutamaan, mutta kunhan sain vaatteet päälle ja kotia ku päästiin siirsin vaunuihin niin nukkui 4 h! Muita muutoksia en oo huomannu, mutta tänään mennään uudestaan.
ELI HENNAKO se kyseli sillon kaverilleen vyöhyketerapiasta, Pia Orell-Liukkunen oli tämä ja voin suositella vaikka vielä ei toki ole sitä varsinaista hyötyä ollut eli vaikutusta itkuisuuteen.
Näin kauan meni, 7 viikkoa, että sain aikaseksi katottua yläkaapista
takaisin tavisvaatteet ja keräsin raskausvaatteet pois. Farkut menee hyvin jalkaan mutta tuntuu oudolta olla näin tiukoissa housuissa ja lyhyissä paidoissa... Ja kun on tiukat housut niin maha on ihan löysää tavaraa (vielä) niin se jää röllykäksi housujen päälle joten tiukkoja paitoja ei voi pitää yhtä aikaa... No suurimmaksi osaksi oon kotona verkkarit päällä ;o)
MENKAT: Siis mulla ei oo vielä jälkivuotokaan loppunut mutta se on vain ollut tosi vähäistä, välillä jopa päiviä ettei mitään, ja nyt sitten yhtäkkiä ihan ku ois menkat alkanut! Siis vuodon määrä lisääntyi huimasti jälkivuotoon verrattuna, tosin tänään taas ei vuotanut juuri. Eli onko nämä nyt menkat vai onko tämä jälkivuotoa???
On ollu tosiaan kiirettä ja kaikkia ettei oo kerinny kirjottaa ja taas ähinä kuuluu. Joten tässäpä minun tekstit taas tällä kertaa, koitampa lukasta tarkemmin muitten juttujakin tässä...
Mukavaa viikonloppua!
HANNELE + kelmi 6 vko 6 pv