Miksi tasa-arvoa kannattavat naiset haluaa kumppaniksi alfan eikä betamiestä?
Eikö tuo ole vähän outoa kun tasa-arvo nimenomaan pyrkii ettei sukupuolia ole tai että sukupuolierot ovat mahdollisimman pienet ja sitten itse naiset haluaa perinteisen miehen joka on alfa eli määräilevä,johtaja,uraohjus...jne
Eikö tasa-arvoa kannattavien naisten kuuluisi etsiä miestä joka on mahdollisimman paljon sukupuolineutraali eli sukupuoleton rooleiltaan?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset edelleen tekevät parisuhteessa suurimman osan tunnetyöstä, metatyöstä ja kotityöstä. Siksi pitää ottaa sellainen kumppani, että ero kompensoituu tulevan 20 vuoden aikana.
Ei sitä metatyötä edes tarvita niin paljon. Palvelusväkeäkin saataisiin palkattua, jos feministinen valtio ei veisi hyvätuloisten miesten palkkaa ja laittaisi sitä julkisen sektorin taskuun, jota naiset hyödyntävät miehiä enemmän
Vierailija kirjoitti:
Alfa beta hörhöilyt on samaa tasoa horoskooppien kanssa.
Suomalaiset on suurimmaksi osaksi sigmaa tai omegaa tyypiltään. Tarvittaessa sitten toimitaan yhdessä, jolloin osan vapaehtoisesti betoja ja toiset alphoja kun organisoivat asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasa-arvo pyri samanlaisuuteen. Pyritään siihen, että eroista huolimatta ollaan samanarvoisia.
Minun mielestä tasa-arvo pyrkii nimenomaan siihen että sukupuolieroja/sukupuolirooleja ei olisi. Eikö nykyään päiväkodeissakin ohjata lapsia sukupuolineutraalisuuteen eikä ole edes tyttöjen ja poikien leikkejä?
No sitten olet ymmärtänyt tasa-arvon täysin väärin. Miten siitä voi edes vahingossa saada käsityksen, että kaikkien pitää olla samanlaisia keskenään?
On sangen surullista opettaa pojille vihreitä arvoja, kun naiset ovat kaiken kiinnostuneimpia narsistisista psyko
Olen surullinen niiden miesten puolesta, jotka eivät kelpaa naisille. Jos tulot esimerkiksi ovat alle 5000 euroa kuussa, niin tämä on monelle turn off. Saan itse paljon enemmänkin. Olen myös surullinen lyhyiden ja ujojem miesten puolesta. Yhtenäiskulttuurin aikana heille riitti naisia, ennen hypergamiaa
Voi lapsirukka. Mene vaikka ihmisten ilmoille, sinne missä ikäisesi ovat ja pidä hauskaa äläkä täällä jauha paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole loogisia, ja valehtelevat jopa itselleen. Nainen on haitallinen opportunisti.
Naiset eivät loista parinvalinnassa päätöksentekokyvyllään. Nuorissa ikäluokissa eroprosentti tulee olemaan noin 75, ja yleensä nainen hakee eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasa-arvo pyri samanlaisuuteen. Pyritään siihen, että eroista huolimatta ollaan samanarvoisia.
Minun mielestä tasa-arvo pyrkii nimenomaan siihen että sukupuolieroja/sukupuolirooleja ei olisi. Eikö nykyään päiväkodeissakin ohjata lapsia sukupuolineutraalisuuteen eikä ole edes tyttöjen ja poikien leikkejä?
No sitten olet ymmärtänyt tasa-arvon täysin väärin. Miten siitä voi edes vahingossa saada käsityksen, että kaikkien pitää olla samanlaisia keskenään?
Joillakin häiriintyneillä on tavoitteena sukupuoleton tai vaihtoehtoisesti satojen sukupuolten maailma.
Kieltävät biologian sekä psykofyysisten ominaisuuksien erot. Ehkä siksi että ovat itse epävakaita.
Jos alpha miehiä on niin onko myös omega miehiä ?
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsirukka. Mene vaikka ihmisten ilmoille, sinne missä ikäisesi ovat ja pidä hauskaa äläkä täällä jauha paskaa.
Olen tosiaan perheellinen. Tämä betamiesten asian ajaminen on eräänlaista vapaaehtoistyötä. Heitä yhteiskunnan pitäisi tukea, koska he ovat huonossa asemassa.
Naiset kannattavat tasa-arvoa - asepalvelukseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sangen surullista opettaa pojille vihreitä arvoja, kun naiset ovat kaiken kiinnostuneimpia narsistisista psykopaateista. Naisten ihanteiden mukaan elävät miehet eivät löydä naista. Nainen haluaa statusalfan, ja siksi pitää tienata VÄHINTÄÄN 5000 euroa kuus
5000e nyt ei riitä mihinkään..minä tienaan 6500e mutta ei kyllä ole naiset kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kannata.
N23
Vierailija kirjoitti:
Alfa on supliikki ja valehtelee kaiken itsestään. Pettämiset pitää omana tietonaan. Saattaa myös lyödä. Mutta läpäisi kovana myyntimiehenä naisen kysymykset. Patologinen valehtelija. Sanoo kumppanilleen, että äänestää vihreitä. Todellisuudessa sinimustatkaan eivät ole tarpeeksi oikealla hänelle.
Pakko tuottaa pettymys, mutta emme me naiset patologisia valehtelijoita halua.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä kannatan sitä että asepalvelus olisi kaikille vapaaehtoinen. Ei ole nykyaikaa pakottaa ihmisiä vastentahtoaan armeijaan.
M34
Ei ketään kiinnosta ruma ääliöinkkeli, vaikka se tienaisi kymppitonnin kuussa.
Onneksi ei tarvitse ottaa kumpaakaan, vaan voi elää vapaasti sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä kannatan sitä että asepalvelus olisi kaikille vapaaehtoinen. Ei ole nykyaikaa pakottaa ihmisiä vastentahtoaan armeijaan.
M34
Näinä aikoina voitaisiin pidentää siviilipalvelusaikaa suhteessa asepalvelukseen sekä määrätä totaalikieltäytyjiä esimerkiki valtiontiehankkeisiin tekemään tienrakennustyötä.
Käpykaartiin meno ei ole nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sangen surullista opettaa pojille vihreitä arvoja, kun naiset ovat kaiken kiinnostuneimpia narsistisista psykopaateista. Naisten ihanteiden mukaan elävät miehet eivät löydä naista. Nainen haluaa statusalfan, ja siksi pitää tienata VÄHINTÄÄN 5000 euroa kuus
Mun mieheni on vihreiden arvojen kannattaja, ja hän kyllä tienaa ihan hyvin ja kuntoilee myös. En tiennyt että se tekee hänestä psykopaatin. Autoa meillä ei ole, mutta jos olisi, täytyisi sen olla melko huoltovapaa, koska emme osaisi korjata vanhaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Alfa on supliikki ja valehtelee kaiken itsestään. Pettämiset pitää omana tietonaan. Saattaa myös lyödä. Mutta läpäisi kovana myyntimiehenä naisen kysymykset. Patologinen valehtelija. Sanoo kumppanilleen, että äänestää vihreitä. Todellisuudessa sinimustatkaan eivät ole tarpeeksi oikealla hänelle.
Heh. Kuvasit juuri minut. =)
Olen vihervasemmistolainen siihen saakka kun olen saanut p*nemisesta tarpeekseni ja on aika etsiä uusia reikiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sangen surullista opettaa pojille vihreitä arvoja, kun naiset ovat kaiken kiinnostuneimpia narsistisista psykopaateista. Naisten ihanteiden mukaan elävät miehet eivät löydä naista. Nainen haluaa statusalfan, j
Vaikka perintöä ei olisi tulossa, niin 6500 euroa pitäisi riittää useimmille naisille. Hanki kiva auto ja asunto. Opettele keskustelutaitoja. Rukoile. Älä tavoittele korkean body countin naista, koska hän ei todennäköisesti sitoudu pitkällä tähtäimellä. Haittaa myös kasvatusta
Miksi ihmeessä vastuullinen ja empaattinen perheenisä olisi katkera siitä, mitä naiset haluaa?