Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä totuudessa on niin vaikeaa?

Vierailija
14.07.2025 |

Olipa kyse miltei mistä tahansa. Oli se sitten politiikkaa, yksityiselämää, työelämää, sotaa.

Esim. miksei suoraan sanota, että Suomessa on työpaikkapula ja sen takia työttömiä?

Mikä on niin vaikeaa räväyttää sitä faktaa rehellisesti päin naamaa? Miksi kaikissa asioissa kierrellään totuutta? Mä en oikeasti ymmärrä. Suoraan vaan tiskiin raaka fakta, kyllä se siitä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
42/72 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis halutaan elää jossain kuplassa? Miksei raaka totuus kelpaa? En oikeasti tajua.

Samasta syystä, kuin sinullekin on vaikea hyväksyä kivuliaita asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
44/72 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis halutaan elää jossain kuplassa? Miksei raaka totuus kelpaa? En oikeasti tajua.

Ai häh? Ei mulle oo mitenkään kivuliasta tajuta, että Suomessa on puoli miljoonaa työtöntä, mutta sitten töihin raahataan ulkomailta ihmisiä, jotka eivät osaa edes suomea.

Vierailija
45/72 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pieni lapsesi tekee sinulle voileivän ja se maistuu pahalle kerrotko hänelle sen suoraan vai sanotko että olipa tämä hyvää?

Vierailija
46/72 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pieni lapsesi tekee sinulle voileivän ja se maistuu pahalle kerrotko hänelle sen suoraan vai sanotko että olipa tämä hyvää?

Lapsesi tuo itse tekemänsä piirustuksen josta ei saa selvää mitä siinä on. Kerrotko hänelle ettei hän osaa piirtää vai sanotko että onpa hieno?

Vierailija
47/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin hullua kun monissa asioissa ihmiset hyväksyy ennemmin valheen kuin totuuden. Erityisesti politiikassa.

Vierailija
48/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INCEl ei halua kuulla, että hänen naisettomuutensa syy on hänen persoonallisuushäiriöinen ja törkeä käytöksensä.

Siksi hän kehittää tekosyyksi jotain leukaan, hiusrajaan, nenään, pankkitiliin, autoon, rannekelloon tai lihaksiin liittyvää. Kas kun näiden takana voi piileskellä koko loppuikänsä eikä tarvitse katsoa itseä peiliin ja todeta: minä olen ihmisenä aika paska ja häiriintynyt

Minulla on ihan henk.koht kokemus tästä. Kun jätin huonosti käyttäytyvän miesystäväni (joka haukkui minut kaikilla mahdollisilla tavoilla joita en ikinä ennen ollut kuullutkaan), niin vetosi juurikin noihin edellä mainittuihin asioihin. Mitään vastuuta ei ottanut omista sanoista tai teoista vaan syy oli aina jonkun toisen.

Vierailija
49/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan tällä palstalla ei kestetä totuuksia. Keskustelut poistetaan usein kun jostain asiasta sanotaan kuten se on. Huumepolitiikka on varsinkin sellainen asia josta ei saa sanoa faktoja.

Vierailija
50/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteon maksajista on pulaa.

Vierailija
51/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu olevan maan tapa. Samoin kuin ollaan iät ja ajat hoettu että Suomen peruskoulut ja terveydenhuolto on huippuluokkaa ja annettu ymmärtää, että muualla Euroopassa terveydenhuolto on tasoa bungalowissa ruosteisen pihdit.

Vierailija
52/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi tuo itse tekemänsä piirustuksen josta ei saa selvää mitä siinä on. Kerrotko hänelle ettei hän osaa piirtää vai sanotko että onpa hieno?

Totta kai  sanon että ei susta mitään Picasso, tule saatana. ja heitän kaikki värikynät, roskiin ja katsotaan uudestaan mitä susta voisi tulla. 😀😃🤣🤣🤣

Vierailija
53/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin hullua kun monissa asioissa ihmiset hyväksyy ennemmin valheen kuin totuuden. Erityisesti politiikassa.

Naisten kanssa tekemisissä olleet ovat varmasti huomanneet valheen palkitsevan. Helpompi saada anteeksi kuin lupa.

Vierailija
54/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työvoimapula, joten täytyy tuoda suomea osaamattomia ihmisiä töihin tänne töihin!! (Samalla Suomessa on noin 500 000 työtöntä kansalaista, jotka puhuvat ja kirjoittavat suomea täydellisesti)

Mutta kun heille ei kelpaa matalapalkkainen työ. Tuilla jää melkein sama käteen. Olen itsekin miettinyt että alan samaan. Työ jota teen, ei arvosteta, on raskasta sekä käteen jää 300 e enemmän kuukaudessa kuin jos olisin kotona. Ymmärrän heitä.

Vierailija
55/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille ne kivuliaat asiat ole niin vaikea hyväksyä mutta kieltämättä sadismi ja mielivalta alkaa olla aika tuskaisaa pidemmän päälle kestää. Ehkä saatat ymmärtää asian päälle jotakin? Sivusta.

Vierailija
56/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono esimerkiksi, tilannetajua.

Vierailija
57/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai  sanon että ei susta mitään Picasso, tule saatana. ja heitän kaikki värikynät, roskiin ja katsotaan uudestaan mitä susta voisi tulla. 😀😃🤣🤣🤣

Oletpa ilkeä ihminen 

Vierailija
58/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia mielipiteitä tarvitse ääneen sanoa eikä ole hyvä vertauskuva muutenkaan.

Lapsi ei ole huono piirtäjä vaan hän on vasta harjoittelemassa.

Vierailija
59/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työpaikkapulaa, vaan laiskat ihmiset eivät halua mennä miljooniin vapaisiin paikkoihin Suomessa!!!!!!!

- Orpo-Riikkuli

Vierailija
60/72 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti paras palaute rehellinen palaute,joka murkaa turhat haaveet ja toiveet .😀🤣 vitt u kun maistuu pas kalta,ei susta mitään kokkia ainakaan tule. ja lopuksi lainaten Gordon Ramsay fuck off .😀😃😅🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi