Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin korkin kiinni lomalla

Vierailija
14.07.2025 |

Nyt kaksi viikkoa lomaa takana ja hammasta purren olen ollut ilman alkoholia, olen psyykkisesti riippuvainen alkoholista. Takana yli kymmenen vuotta kestänyt päivittäinen tissuttelu, viidestä kymmeneen annosta päivässä, ihan sama oliko työpäivä vai ei. 

Nyt alkaa sen verran helpottamaan, että ajatuksiin mahtuu välillä jotain muutakin kuin olut tai punkku.

Mutta koska tämä päänsärky alkaa helpottamaan? Sellainen pieni, mutta koko ajan itsestään muistuttava jomotus. Kokemuksia?

N47 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Auttaisiko vaan burana alkuun? Entä oletko juonut tarpeeksi vettä nyt?

Vierailija
22/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata ap:n kysymyksiin, mutta haluan onnitella! Hyvä päätös. Terveys kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla elokuun loppuun ja aion juopotella tänäänkin. Mökillä on kiva tissutella. Minulta loppuu työsopimus myös syykuussa joten ei kauan ole töitä.. En koskaan ole juonut arkisin mutta nyt juon.

Vierailija
24/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta. Joka paiva juot.

Mulla taas mennyt kerta viikkoon joko lava kaljaa tai pullo viinaa. Kauheeta.

Lauantai - sunnuntai aivan ahdistuksesta kalpeena maanantai sitten duuniin ja torstaina ihan kypsa ja perjantaina sitten napsahtaa

Vierailija
25/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää ns. lyödä? Typerä ilmaisu jota käytetään ties missä yhteyksissä väärin.

Lyödään kättä päälle

Lyödään vetoa

Lyödään leima

Lyödään löylyä

Lyödään ritariksi

Lyödään tahtia

Näitähän olisi vaikka kuinka, mutta voivat olla vaikeita ymmärtää jos jo peruskoulu on jäänyt kesken. 

Vierailija
26/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt neljä viikko ilman pisaraakaan. Alkoholia tekee mieli aivan mahdottomasti, paljon enemmän kuin pari viikko sitten. Kaupassa saa taistella itsensä juomahyllyn ohi joka kerta.

ideoita mikä auttaisi himoon?

-ap

Vierailija
27/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 10 vuotta tipattomalla,edelleen tylsää.

Vierailija
28/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mennyt neljä viikko ilman pisaraakaan. Alkoholia tekee mieli aivan mahdottomasti, paljon enemmän kuin pari viikko sitten. Kaupassa saa taistella itsensä juomahyllyn ohi joka kerta.

-ap

Urheilu. Ala lenkkeillä.

Vierailija
29/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä!Mä tein loman alussa päätöksen kans ja la tuli 4vkoa. Täytin päiväni liikunnalla ja tuntuu, että pääsin tavoitteeseen että loman jälkeen elokuussa olen eri ihminen. Nyt jo mieli kirkas, ei masennusta ja jaksan mitä vaan. Itsellä on niin raskas syksy tulossa että kaikki asiat on oltava vahvasti omissa käsissä. Ei viinin jumalan eikä unoversumin. Tämä mun päätös pitää.

Vierailija
30/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Urheilu. Ala lenkkeillä.

Ei auta, päinvastoin. Liikunnan jälkeen vasta mieli tekeekin, sillä olen vuosia palkinnut itseni liikunnan jälkeisellä tissuttelulla. 

Vierailija
31/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pystyy urheilemaan jos vetää joka ilta 10 kaljaa?

Vierailija
32/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku pystyy urheilemaan jos vetää joka ilta 10 kaljaa?

Harjoitus tekee mestarin. Elimistö tottuu ja alkoholista veressä tulee uusi normaali. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi