Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin korkin kiinni lomalla

Vierailija
14.07.2025 |

Nyt kaksi viikkoa lomaa takana ja hammasta purren olen ollut ilman alkoholia, olen psyykkisesti riippuvainen alkoholista. Takana yli kymmenen vuotta kestänyt päivittäinen tissuttelu, viidestä kymmeneen annosta päivässä, ihan sama oliko työpäivä vai ei. 

Nyt alkaa sen verran helpottamaan, että ajatuksiin mahtuu välillä jotain muutakin kuin olut tai punkku.

Mutta koska tämä päänsärky alkaa helpottamaan? Sellainen pieni, mutta koko ajan itsestään muistuttava jomotus. Kokemuksia?

N47 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä. Kyllä se helpottaa. Kaikki helpottaa aikanaan. 

En osaa enempää asiasta sanoa, koska olen absolutisti. Toki nuorena olen juhlissa yhden onnittelumaljan nostanut tai kylässä yhden viinilasillisen juonut, mutta alkoholi on pahaa ja jätin tuon kohteliaisuudesta seurassa pikkumäärän juomisenkin pois jo reilusti kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
2/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas päätös, jonka pitäminen helpottuu päivä päivältä, hajontaa tietenkin on. Päänsärky voi olla alkoholittomuudesta riippumaton asia, pää- ja niskahieronta voi auttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas päätös, jonka pitäminen helpottuu päivä päivältä, hajontaa tietenkin on. Päänsärky voi olla alkoholittomuudesta riippumaton asia, pää- ja niskahieronta voi auttaa. 

Hyvä huomio! Tosin särky on sellaista lääkepäänsärkyyn verrattavaa otsasärkyä, mikä ajallisesti osuu täsmällisesti raittiuteen. 

Vierailija
4/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huikkaa ja katso helpottaako.

Vierailija
5/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se korkki kannattaa huikan jälkeen laittaa kiinni, koska muutenhan se tuli liemi haihtuu pullosta pois.

Vierailija
6/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt et saa sitä auki?

Vierailija
7/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät sitä PEth-testiä loman jälkeen?

Vierailija
8/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitää ns. lyödä? Typerä ilmaisu jota käytetään ties missä yhteyksissä väärin.

Vierailija
9/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravo !! Itse yritän tehdä saman tempun . Ei jaksa enää tätä taistelua .

m39

Vierailija
10/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiminen voi auttaa.

Vierailija
11/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Tulisin halaamaan jos tietäisin, missä olet. Oletko kysynyt terveydenhuoltoalan ammattilaisilta?

M 55

Vierailija
12/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tavoite. Kesäloman eka päivä menossa. 

Vierailija
13/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoa lomaa edessä, ajattelin kans että en tissuttele lomalla. Haluan nukkua paremmin ja levätä kunnolla.

Vierailija
14/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta raittiina ja kyllä kannattaa, helpottaa montaa asiaa kun ei alkoholi ole ajatuksissa. Tsemppiä sinulle

Vierailija
15/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoi kun meni lääkäriin hakemaan sairaslomaa, lääkäri kirjoitti saikun ja sanoi  että älkää juoko vaan nussikaa pojat nussikaa.

Vierailija
16/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Tulisin halaamaan jos tietäisin, missä olet. Oletko kysynyt terveydenhuoltoalan ammattilaisilta?

M 55

Olen, suhtautuminen on ollut lähinnä alentuvaa ja lässytystä kuin lapselle. En näytä alkoholistilta ollenkaan, siksi minun ehkä luullaan vain liioittelevan, ainoastaan maksa-arvosta saan moitteita. 

Vierailija
17/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän positiivisin aloitus!

Hyvä sinä, olet valinnut elämän, raittiin elämän.

Tehkääpä muutkin perässä.

Se on täysin itsestä kiinni jokaisella juoko vai ei ja täysin oma syy juoda, aivan täysin.

Vierailija
18/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan huikkaa..turhaa sitä on kipristellä,tulee vaan paskempi fiilis..ilo ilman viinaa on teeskentelyä,ja johan sitä alkohoolia kaipaa kroppa muutenkin..

Vierailija
19/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiminen voi auttaa.

varsinkin kännipäissään naiminen..

Vierailija
20/32 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vaan huikkaa..turhaa sitä on kipristellä,tulee vaan paskempi fiilis..ilo ilman viinaa on teeskentelyä,ja johan sitä alkohoolia kaipaa kroppa muutenkin..

Noin kirjoittaa parantumaton alkoholisti. Onnea sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi