Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ VIIKONLOPPUA, SYYS04ystävät! ~~

30.03.2007 |

Aloitetaanpa samantien pino koko viikonlopuksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, vain kaksi herätystä yöllä! Aamukuudelta Venna hätääntyi, kun äiti puuttui makuuhuoneesta (vaikka olen nukkunut jo viikon toisessa huoneessa) - menin äkkiä silittelemään ja sain typysen nukahtamaan uudelleen. Nukkuu vieläkin, ihanaa. Mies onneksi luki ajatukseni ja kävi nappaamassa ähisevän vauvan sieltä naapurihuoneesta syliinsä, ja saimme kuin saimmekin kahdenkeskisen aamuhetken.

Kiitos, T@hti napakommentista. Juu, se ihmeellinen pyykkipoika siihen tynkään laitettiin. Yön aikana erittäminen oli vähentynyt, joten taidan katsella kuitenkin vkonlopun yli. Se suonenpätkä on sen oloinen, että täytyy luultavasti jollain konstilla napsaista pois, mutta mielelläni odottaisin että navan pohja on ensin siistiytynyt täysin. Pikku-Myyn napa on sellainen onkalomainen, vaikea pitää kuivana. Jotain sideharsonpätkää voisi kyllä kokeilla " ilmastointiin" ja kosteutta imemään.

Petareista: me hommattiin taannoin (1,5v sitten??) Familonin paksu petari, jossa toinen puoli sellaista tempurin tapaista materiaalia. Tosi miellyttävä nukkua, hyvä asento löytyy heti. Mutta, mutta: on nyt jo painunut hirmu kuopille. Oon pettynyt laatuun ja ajattelin reklamoida, sen verran kallis petari oli. On käänneltykin säännöllisesti, muttei auta. Nyt kun on vauva vieressä, valutaan siihen samaan kuoppaan kumpikin ja se on aika hankalaa.

Ois kyllä aika uusia varsinaiset patjatkin. Ikean patjat on pärjänneet testeissä, onkohan ne oikeesti hyviä?

Nyt hyödynnän neitokaisten uneliaisuuden ja meen lukemaan kirjaa.

- tea -

Vierailija
2/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista huomenta, ainakin sään puolesta. Mieli ei nyt kovin valoisa ole,kun väsyttää niin vietävästi.

Tässä eilisen pino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9944577&p=1&mpage=2&tmode…

Nukuin superhuonosti. Nokkaa poltteli koko yön. Ihana ihana flunssa. Onni heräs 7.20 huutamaan isiä. Sylliin olis pitänyt päästä. Jätin omaan huoneeseen istuun sängylleen kun olin aukassut huoneen oven. 10min se huusi siellä vaikka selitin, ettei isi ole kotona. PIan tuli näyttämään mulle jotain roskaa, ihan hyväntuulisena. Mutta kohta taas alkoi se kiukku, kun kävi keräämässä uninallensa sängystä eikä päässyt sitten muka sängystä pois. Lopulta kun sain pojan meidän sänkyyn, tuli meille sitten kunnon tappelu. Kun en millään olis jaksanut sitä huutoa ja parkua, että tahtoo isin. Että tosi hyvä alku aamulle. Vähänkö siis piti korottaa ääntä ja silleen. Mutta saatiinpa sovittua sitten.

En käsitä tätä väsyn määrää. Mistä tämä nyt johtuu? Ja miksi taas on nuha mulla...

Ohjelmassa ulkoilua ja serkun vauvaa mennään katsomaan. Katsotaanpa, olenko reipas ja ollaanko ilta kaksin kotona. Ei olla tässä talossa oltu kaksin Onnin kanssa vielä. Mies lähti siis Jyväskylään pelaamaan kaukalopalloa ja tulee huomenna. Juu, pitkät on pelit:)

Hyvää viikonloppua kaikille!

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon työputki takana. Ja olo on sen mukainen. Mutta nyt on sitten neljän päivän vapaa, ja meinaan olla itsekäs ja lähden kahden kaverini kanssa viettämään tyttöjen viikonloppua Kuusamoon! Ilman miehiä, lapsia taikka muita huollettavia... Vähän huono omatunto meinaa nostaa päätään, koska olen ollut niin tiiviisti työssä kiinni, että lapsukaiset ovat jääneet vähemmälle huomiolle. Onneksi mies on ollut viikon lomalla ja on ihanasti hoitanut lapset ja kotia (mm. leiponut pullaa ihan pakastimeen asti, pessyt keittiön superlikaiset matot, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä ja kuurannut lattioita).

Joko Leannan Sissi on maailmassa? Ja aialle paljon jaksamista, odottavan aika on pitkä.

Olen vain pikaisesti jaksanut lukea pinot, joista ei hirveästi ole jäänyt päähän mitään. T-P:n Onni on vissiin syksymmällä menossa päiväkotiin? Ja Lilan kirjoitus sai hymyn huulille :) Ankkikiselle ja Ayapille halaus, kas tässä ****. Enkelille jaksamista, olet ajatuksissa.

Mutta nyt laskupinon kimppuun. Tili tuli, tili meni, mutta mitä siinä välissä tapahtui? Ei aavistusta...?!

Mieli on virkeä ja aurinko paistaa :) :)

Voikaa hyvin!

Mimmu :) ja kolmikko

Vierailija
4/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalta palattiin kotiin eilen illalla, oli ihan kiva reissu, joskin rankka. Oltiin siis meidän perhe, miehen vanhemmat ja miehen sisko lapsensa kanssa. Laivalla ei ollu paljoa porukkaa niin hyvin päästiin syömään ym. Aaro nukku yön hyvin, Ida vielä paremmin. Samalla käytävällä oli iso porukka ulkomaalaisia nuoria, jotka piti aivan järkyttävää meteliä! Mä kyllä silti onnistuin nukkumaan, miehen vanhemmat oli saanu nukuttua ainoastaan klo 2-5, lopun ajan oli meteli ollut niin hirveää, eikä auttanu vaikka paikalla kävi laivan henkilökuntaa. No, mä yleensä aina nukun tosi huonosti laivalla, joten varmaan tää kertoo siitä, et mulla on hiukan univelkaa :)

Ida on puistossa, Aaro nukkuu parvekkeella. Poika on alkanu puklailemaan tosi paljon, laivallakin meni kaikki vaatteet likaisiksi, ois pitäny olla vaan enemmän mukana. Nytkin oli kyllä 5 paitaa ja 3 housut...

Palapeleistä: Ida tekee 40-50-palasia ihan hyvin, jos vaan niissä on jonkinlainen alusta minkä päälle niitä tehdä. Mä oon ollu pienenä tosi kova tekemään palapelejä, mun pikkuveli taas ei varmaan vieläkään osaa :) ja täyttää siis kohta 18.

Leanna vissiin meni jo?

Petra ja Ida sekä pikkuveli :)

Vierailija
5/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulle oikein hyvää matkaa! Olet sen todellakin ansainnut!

Vierailija
6/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin toivottamaan Mimmulle Oikein Hyvää Matkaa ja nauti katkeamattomasta unesta!!!

Nyt takaisin lastanjatkoksi. Nakitin hoitajan tänään töihin, että saan puhdasta itse aikaan. Hyvin on sujunut, Sinikin on malttanut leikkiä hoitajan kanssa vaikka siivoankin.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Lila75

Vierailija
7/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset flunssassa. Viime yö oli mitä ihanin, Mini heräili koko yön PUOLEN TUNNIN VÄLEIN!!!! Siinä sit tanssittiin ja taputeltiin, huoh..On kuumeessa ja voipi huomenna olla edessä lääkäri reissu. Eilen oli allergialääkäri, korvat oli ok, mut on kovin itkuinen ja kipeä nyt.. Muutenkin niin rasittavaa tää elämä. Vihdoin saatiin ujutettua Minille d-vitskut, pikku hiljaa suurensin annosta, tulos: kamalat ilmavaivat. Mini heräilee uniltaan itkemään ja pieremään ja kun D-tippojen piti olla kaikkein vatsaystävällisimpiä.. Tuntuu niin raskaalta tää, elo on kuin sillon alkuaikoina, kun allergiaoireet pahimmillaan. Ihan ahdistaa tulevat kiinteiden kokeilut, kun maitohappobakteerit ja vitamiinitkaan ei sovi. En jaksa. Ummetuksen takia maanantaina siihen perehtynyt lääkäri ja sen jälkeen ehkä vielä varmistetaan, et ei oo refluksi vikaa. Eilen bongattiin Minin päästä urtikaria paukamia, lääkäri sanoi et tyypillistä flunssan yhteydessä allergisilla lapsilla. Voisin lähettää allergiat hiiteen. Oon oikeesti niin väsynyt..

Tuli mieleen Aavis, halauksia ja voimia! Toivottavasti Motti saadaan pian kuntoon!

Tomera, niin on Minikin joutunu vuoroaan oottamaan, mut on sit huutokin sitä luokkaa! Ihmepoika teidän Aaro, kun kuukahtelee itsekseen sitteriin! :-) Ihanaa, et risteily meni hyvin! Me voitais lähteä ehkä joskus 10 vuoden päästä aikasintaan..

Palapelit: Ei oo Nea kiinnostunu, eikä myöskään osaa tehdä, kuin sellasia helpompia. Piirtää nykyään tosi mielellään ja ensimmäiset hatarat ihmiset piirtyneet paperille, silmät, nenä, suu ja hiukset on, korviakin yrittää, ja päästä lähtee piiiiitkät kädet ja jalat. Värittää väristyskirjaan hitusen tarkemmin jo.

Tea, ihanaa kun teidän pieni nukkuu niin hyvin! Jaksamisia uhmiksen kanssa!

Taaperon rasittavuutta täälläkin ilmassa. Välillä menee ihanasti, mut välillä äiti muuttuu itkeväksi ja huutavaksi hirviöksi, kuten eilen, kun Nekku ei suostunut pväunille, vaan melus, potki sänkyä ja heitteli tutteja (4 tuttia pääty roskikseen..) ja mies vatkas samaan aikaan kipeää Miniä toisessa huoneessa. Jos Nekku ei nuku päikkäreitä, ilta on KAMALA, lapsi tekee VAIN pahojaan ja käy ylikierroksilla, mitkään kiellot ei mee päähän ja on niiiiin raivostuttava. Nyt onneks nukahti. Eilen oli naapuril hoidossa Minin lääkärin ajan ja oli siellä kuitenkin ollu kuin enkeli, vaikka päikkärit puuttui. Innoissaan oli naapurin tytön kanssa leikkinyt, ollut hippaa, katellut Nalle Puhia jne. Tulin tosi iloiseksi.

Tänään mulla vapaailta. Itikseen ystävän kanssa. Miehen serkun piti tulla avuksi, mut se sairastui.. Mies sanoi, et mene kuitenkin (tietää, miten oon tän tarpeessa), et kattokoon Nekku vaik videoita koko illan... Illat muutenkin kauheita ja Mini vielä kipeä ja super itkuinen. Ensi yö hirvittää.. Mies ei oo töihin pystynyt mennä, kun kaks viime yötä valvottu lasten kanssa.

Olin ystävän kans Lapsimessuilla, kun tarjos vapaaliput, kauhea ryysis! Mut vastaan tuli Mimmuli ja Adalmiina! :-) Törmäsin myös erääseen vanhaan tuttuun, joka sanoi, ettei uskois, et oon pienen vauvan äiti, kun näytän niin virkeältä!! Hiphei, meikki tekee ihmeitä! Silmänaluset ei kai vois paljoa tummemmat enää olla.. Nekku oli onnessaan Tuttiritarista, joka siellä esiintyi! Onneks nyt viikonloppu edessä ja pian pääsiäinen. Mun äiti tuleekin sen jälkeen kylään, ihanaa!

Nyt tuli vaan omat kuulumiset, muuhun ei aivokapasiteetti riitä näillä unilla.. Mut ootte ajatuksissa! Lapset yhä nukkuu. Neljältä lähden bussilla Itikseen, ihanaa päästä vaan istumaan yksin!! Ja ihanaa kun on lämmintä ja saa pukeutua kevättakkiin ja kenkiin! Jotakin hyvääkin sentään.

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
8/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmulle myös ihanaa viikonloppua!

Meillä on kaksi flunssaista jälleen. Alkuviikon olivat miehen kanssa lomalla ja sitten suoraan sairastupa kotona. Mummit hoitaneet, onneksi. Mä en kanssa ala tätä, kun kuukausi koko perhe kipeinä kunnolla, sitten viikko välissä ja pikkuhiljaa alkaa tää paska alusta. Minä jaksaisin itse sinnitellä ja haluaisin koko ajan olla tekemässä jotain, mutta sitten ärsyttää, kun muiden kunnon takia ei voi. Mies oli alkuviikon jälkeen ihan kypsänä, kun se viime viikonloppukin meni miten meni. Tuntui eilen paljon iloisemmalta ekan työpäivän (11h) jälkeen:)

A-luokan vapaista tuli mieleen, että miten teillä oma aika toimii oikeasti. Saatteko olla rauhassa ilman, että kotoota soitellaan ja valitetaan tai kysellään jotain? Meillä on se tyyli, että ei saa valittaa, vaan soittaa saa vain todellisen tarpeen takia. Joku asiantuntija aikoinaan sanoikin meille, että oman ajan pitää olla oikeasti aikaa rentoutua ja päästä irti kotiasioista. Kehotti ihan sopimaan, että turhia puheluja ei soitella.

Huomenna ajattelin vielä hulluille päiville Jumboon. Herään kuitenkin aikaisin, niin sama lähteä sinne jo kasiksi.

Hyvää viikkistä kaikille! Säät on viilenemässä, joten nauttikaa nyt! :)

T: Ynis

Vierailija
9/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Ynis ja uinuvat, yskivät, lapset.

Ps. Onko teillä rajaa lämmön/kuumeen suhteen milloin ei voi mennä ulos?

Vierailija
10/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks Ynikselle jos 37 kuumettta

niin kyl melkeen pysytään sisällä.

Kirpun oon vaunuissa nukuttanut jos ollut alle 38astetta.

Hilmaa en kyllä laske kun on niin rajut leikit niin paraneminen vaan viivästyis.

Joo ja jos ollaan vapaalla niin yleensä tekstataa tyylin tytöt nukkuu,kaikki hyvin :)

Mimmu pidä hauskaa,Nauti!!Ja unohda äitien paras kaveri huono omatunto kotiin!!!!!

Mies laivalla,kotiin tulossa

Olis iis piknik risteilyllä duunin kans.Nokia oli tarjonnut kaksi drinkki ;))

Nyt Hilma huutelee

Hyvikset!!!!!

Ramika

Vierailija
11/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonouninen viikko takana. Ilman laatu on tosi huono ja minoon tukossa - ja niin on Pönksykin. Tulisipa jo pieniä yösateita tätä pölyn määrää hillitsemään. Mites muut hengitysvaivaiset jaksavat? Josta aasinsilta Yniksen kuumeulkoilukysymykseen: Olen sään salliessa saattanut käydä rattailemassa lenkin vähän kuumeisenkin lapsen kanssa, mikäli tämän vointi ja vireystaso ovat ok. Mutten siis jalkeille eli juoksemaan päästä pihalle.

Ajatukset jo pääsiäisessä, vaikkei taideta virpoa (sana on tuntunut ikävältä sen jälkeen, kun erehdyin katsomaan BB:tä muutaman jakson). Ollaan pääsiäispyhinä urakoimassa ja mennään Pohojanmaalle, taidanpa päästä käymään lapsuudenkodissanikin. Mä ja systeri vietetään aivan suvun kesken seitsenkymppisiä.

Pönksy koki iltasella suuren ilon, kun pääsi ikkunasta aitiopaikalta katsomaan helikopteria. Onneksi ei tiennyt mitään surullisista uutisista, jotka MediHelin käyntiin liittyivät: netti-Hesarin sähkeiden mukaan junan alle jäi kaksi :(

Vierailija
12/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Kaksi kolmesta tentistä takana, viimeinen maanataina ja en ole kirjaa paljoa aiemmin kerinnyt katsoa. Aamu tuli siis varhain.

Mimmulle oikein rentouttavaa reissua! Hieno juttu!

Motti on ollut tehokkaasti tukossa kolmisen viikkoa. Joku allergioihin viittaava arvo oli korkea, mutta myös tulehdusarvo oli koholla ja keuhkokuvissa näkyi keuhkoputkentulehdus. Yleislääkäri oli sitä mieltä että kuuri laitetaan, lastenlääkäri piti sitä aivan turhana roskalaatikkodiagnoosina, kuuri silti syötiin. Huoh, ota näistä sitten selvää. Tänään ultrataan Motin sydän, sivuääni on kuulunut noin vuoden ikäisestä. Ensi viikolla vielä prickit ja korvan putken auki huuhtelu. Josko sitten sopivalla allergilääkityksellä helpottaisi. Itsellä kutisee vasta silmät, nyt olisi varmaan korka aika toimia oman lääkityksen kanssa. Miten sitä aina kevättä odottaessa unohtaa tämän kurjan puolen?

Kaikille kipeille pikainen parantumislähetys!

Pikku Minille toivon kivuttomia päiviä, niin tutulle teidän ongelmat Enkeli kuulostaa. Aika auttaa, mutta odottavan aika on niin pitkä. Mottikaan ei syönyt tuttia, mutta piti kaikesta missä vain pääsi liikkumaan eteenpäin ja rauhoittui tissillä tai pullolla. Kantaminen jatkui joka ilta kahdeksan kuukauden ikään ja viime kesänä on viimeisiä öitä kannettu. Vuoroja vaan vaihdeltiin koko ajan ja tietty nyt isompana mies kantoi. Se paine sinne mahaan saattaisi auttaa. Esim. makuuttaa tyynyn päällä tai kaurapussilla ym. varovasti lämmitellä. Tietenkin se on aivan lapsikohtaista, mutta nykyäänkin Motti haluaa tyynyn mahan alle silloin kun maha on kipeä ja pienenäkin toisinaan auttoi. Vieläkin ehdottelisin sitä vyöhyketerapiaa jos vain jaksaisitte mennä. Hali sinulle Enkeli, toivottavasti oli mukava ilta.

Pile, sano edes jotain!

Nyt jatkan lukemista vielä kun pojat nukkuu:)

Palailen!

Aavis ja uinuva Motti

Vierailija
13/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä hihitellyt kun taannoin puhui siitä kuinka pieni Motti on moneen muuhun verrattuna. Ei ole enää, olenkin ihmetellyt kun vaatteet ovat kutistuneet hurjaa vauhtia. Hurja oli ollut kasvuspurtti viime syksystä ja pituutta nyt 92,5cm ja paino 13,5kg.

Hyvä merkki siitä että Motti pärjää hienosti kuitenkin edelleen aika rajoittuneella ruokavaliolla.

Ja äiti on iloinen:)

Vierailija
14/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma, mut sisällä kökötän. Ulos ei sen enempää ehditty, kuin että mies lähti Nekun kanssa Lidliin ja iltapvällä tulee ystävä käymään. Eilen oli kivaa Itiksessä, mut aikaa oli niin vähän, et kauheeta juoksemista paikasta toiseen, kun oli niin paljon ostettavaa. Voi kun pääsis useemmin.. Miehellä ja lapsilla oli mennyt ok, Mini ei enää ollut kuumeinen. Ja yölläkin herättiin vaan kolme kertaa.

Aavis, kiitos tuesta! Hurjalta kuulostaa Motinkin sairastelut, voimia kovasti ja tervehtymistä toivon! Hienoa, et Motti kasvanut hyvin!

Tein vähän erilaisen makaronilaatikon ja onnistui kivasti. Neakin söi koko lautasen ja sanoi, et äiti oot hyvä kokki laittamaan ruokaa! :) Oon loputtoman kyllästynyt ruuan laittoon ja pyykkiin ym. Niiltä ei vaan ikävä kyllä voi välttyä..

Itkuhälytin ääntelee, pitää mennä---

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
15/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin yleistä tämä meillä viikonloppuisin. Hese ruokkii. Nyt oli kyllä sekin motivaatio, jos lapsetkin oikeasti söis jotain. Ovat syöneet tosi huonosti koko viikon. Eilen jo räyhäsin meidän äidillekin,kun oli kaksi purkkia viiliä avattuna jääkaapissa. Toinen aamusta esikoiselta ja iltapäivällä oli avannut vaan uuden joka sekin jäänyt syömättä muutaman lusikallisen jälkeen. Antaa aina pompotella itseään, varsinkin panikoi flunssaisten lasten takia. Ja niin, nälkäisenähän minä lapsiani täällä pidän, jos tarjoan yhtä ruokaa ja jätän ilman, jos ei kelpaa. No, keskustelu jatkui niistä näistä, kun äitikin jo ensin sanoi, että tarviiko sitä hänelle soittaa ja raivota noin pienestä (niin, pms-hirviö se raivosi, en minä:).

Sisällä ollaan oltu, paitsi minä olin klo 8 hulluilla päivillä. Sain kaiken mitä halusin. Kohta iskee konkurssi. Esikoinen sai uuden pyörän, kun vanha käy pieneksi. Kävin vielä ruokakaupassa ja tulin 10 aikaan kotiin. Arvatkaa oliko täällä tehty mitään. Teki kyllä mieli ruveta jälleen raivoamaan, vaan maltoin Ankkiksen tyyliin mieleni. Minä sitten käytin lapset aamupesulla jne.

Kaikkeen saa tosiaan kulumaan tupla-ajan, jos toinen ei tee yhtään mitään sillä aikaa, kun toinen tekee. Oiskohan munkin pitänyt vieläkin pitää lapset yöpuvuissaan, kun mies meni pihalle laittamaan pyöriä kuntoon:)

Jaksua kaikille! Ruoka saapui:)

T: Ynis

Vierailija
16/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi otiskkoa. Kaunis on ilma. Hieman kankkusta eilisten työpirskeiden jälkimainingeissa. Josta omaan aikaa. Meillä ei soitella. Kumpikaan ei soittele eikä odota soittoa. Sopii mulle. Jos mies on öitä poissa kotoa (minähän en tunnetusti kinä ole) niin silloin Kepsu soittaa kerran itse ja ehkä lähetetään pari viestiä.

Me varmaan käydään virpomassa naapurin tytön luona ja mummu tulee kylään. Kepsu on kovasti harjoitellut viivon vaavon tuueeks teeveeks... Pupu tupunan juhlapäivät kirjassa on pääsiäisosio. Homma on siis hanskassa. Tätä kirjaa luetaan JOKA PÄIVÄ MONTA KERTAA, aina hänen omassa sängyssään, vierrekkäin tietyssä asennossa, tiettyjen tyynyjen kanssa, muuten ei hyvä seuraa. Ai miten niin tarkka lapsi. Toivottavasti kriittisyys muutoksia kohtaan joskus lievenee, muuten lapsen koulutaipaleella voin kuvitella itseni hikoilemassa vanhempainvartin toisesa päässä erittäin elävästi.

Inhottavaa tämä pöly. Meillä ei onneksi olla kovia reagoimaan. Mustaa töhnää kerääntyy, johon lapsi toteaa: " Äiti ota nönnökkä pois" Älkää kysykö mistä sana on tullut, ei harmainta hajua.

Me saatiin Hulluilta päiviltä Brion ponyt. Systeri kävi ostamassa, joten vältin tungoksen. Paukutin gradua ja muut hoiti hommat. Delegointi, systers, se on mahtava asia. Tämän taidon kun osaisi sitten siirtää vielä työelämään ;)

Moro mupsut,

hk

Vierailija
17/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimepäivinä olen vain pinoja selaillu,ei siitä energia kirjottamaan.Joku kevätväsy tai mikä lie...ja kadonnut uni vaivaa.

Typyn päikkejä myös rajoitan joten aika kovin rajallinen.Miljoona asiaa mitä pitäisi tehdä..Nyt ärsyttää kun vaatteita jokakolo täys!Tarvii kevät vaatteet mutta ihan ei uskalla kaikkia talvikamppeita laittaa pois!

Hiiteen allergiat,sanoi joku täällä!Yhdyn siihen!Typy taas ollu maha ripulilla..miksi?Oon antanu syödä vapaammin mut en tiiä mikä sen tekee..Vähä mietityttää tarhaan lähtö kun allergiat ei ole selvät.Siellä tulee ruokia,mausteita mitä kotona ei käytetä..mitä se sitten tekee?Ja sit en pysty edes arvailla?!

Toivottavasti Mimmulla on ollu kivaa!Ajattelin kun luin että " polje huono-omatunto maan rakoon,olet vapaasi ansainnu" !!!!!

Toivottavasti Aian olo on helpottanu!

Enkelin perheeseen hurjasti jaksua!

Jos olen vapaalla,yleensä shoppailemassa eipä mies turhaan soittele!

Kaksin ei olla yötä oltu ni en tiedä mitä isovanhemmat tekis..kun päästään ni osaavat lapset jo soitella iteki vaikka minne :-/ JA yksinhän emme reissaile...

Täytyy typsykkä herättää!

jatu

Mies käyttämässä poikaa uimakolussa,sitten tilataan ruokaa juhlitaan kun täytän taasen 23v :-)

Vierailija
18/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää niin et rivit hyppii silmissä...

jatu

Vierailija
19/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole taas täälläkään juuri ehtinyt käydä :( Nyt pikaisesti luin viikonloppupinoa ja taas pian pitää jatkaa matkaa. Tai ulos, pyöräilemään, puutarhaa kuopsuttamaan, jne. Arkipäivät menee todella tehokkaasti töissä ja niiden jälkeen kotihommissa.

Meillä myös ollut huonoja öitä mutta ei allergioiden takia. Minä olen valvonut taas kerran pyöritellen päässäni kaikenlaista.

Työpaikalta on löytynyt hometta. Pääsemme muuttamaan uusiin tiloihin kesäkuun alusta. Jipii. Työpaikan ilmanlaatu on kyllä ollut todella huono. Minäkin, joka en yleensä mihinkään reagoi, olen alkanut saamaan silmäoireita. Osa porukuista ei pysty enää olemaan työpaikalla lainkaan vaan ovat siroteltuina sinne tänne muualle. Osalla työterveyslääkäri on antanut kiellon olla kokoaan työpaikalla. Onneksi -toisaalta- tämä nyt selvisi ja pääsemme uusiin tiloihin aika nopealla aikataululla.

Aamulla kävin sovittamassa hääpukuani ja piipahdin Hulluilla Päivillä. Siis todellakin piipahdin. En jaksa tuollaisia juttuja, totesin sen taas kerran.

Enkelille kovasti voimia!

Onko Leanna jo saanut vauvansa?

SoittoG. Ei soitella illan aikan puolin eikä toisin jos jompikumpi on omilla menoilla. Ellei nyt jotakin aivan akuuttia tarvitse tiedottaa :)

KuumeG. Samoissa meillä menee raja kuin Ramikalla.

Kotimatkalta ostin vielä vähän narsisseja ruukkuihin, taidan lähteä niitä istuttelemaan ja muutenkin laittamaan pääsiäistä kotiin. Huomenna tulee taas pikkutrullit.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Alli

Vierailija
20/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon ONNEA 23-v. ;) ;)