Asiakaspalvelusta
On ihan pakko kirjoittaa pienten liikkeiden asiakaspalvelusta tai oikeastaan sen puutteesta.Luonnollisesti varmaan suurimmassa osassa pikkuliikkeitä palvelu on oikeasti loistavaa ja lastenvaateliikkeissä esim. Ziccossa ja Daisy&Don liikkeessä olen aina saanut loistavaa palvelua.Kuitenkin yksi nimeltä mainitsematon liike keskustassa on aina palvelun suhteen vähän niin ja näin.Välillä palvelu on ok mutta useimmiten tulee tunne, että on vain tiellä.Tuntuu, että pitäisi olla oikein kanta-asiakas isolla K:lla että voisi asioida ko. liikkeessä.
Myyjät kyllä ovat ystävällisiä mutta joka kerta ainakin minulle tulee olo, että arvioidaan päästä varpaisiin millainen on.Itse en nimittäin aina jaksa pukeutua viimeisen päälle Burberryihin lähtiessäni asioille vaikka siihen mahdollisuus olisikin.Samoin kulutan oikeastikin paljon rahaa lastenvaatteisiin mutta tilaan vaatteet ehkä sitten mielummin ulkomailta tai ostan matkoilta.Itsestäni tuntuu ko. liikkeessä aina siltä, että on erikseen ne tutut asiakkaat joita mielistellään ja sitten ne muut " tavalliset" .Harmi, sillä ainakin kenkävalikoimat ovat ko.liikkeessä ylivertaiset.