Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin moni ei tajua, että lattiakaivo EI TOIMI jos lattialle kertyy YHTÄÄN vettä

Vierailija
13.07.2025 |

Ei ole tarkoitus, että lattiakaivo vetää kaikki vedet vasta kun suihku suljetaan. Lattiakaivo ei silloin toimi normaalisti vaan se on tukossa.

"Jos suihkussa käydessä edes osa varpaista on veden alla, on kaivo tukossa"
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/38ab5bf8-62e8-4088-8918-a59…

Tästäkin olen joutunut useamman kanssa inttämään. Mikä ihmisiä vaivaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitko vielä miten se kaivo avataan?

Hohhoijaa...

Vierailija
22/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kumituuppari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan oikeasti olemassa ihmisiä jotka eivät tajua jos lattiakaivo on tukossa? Tuollainen äärimmäinen tyhmyys on minulle täysin uutta vaikka ikää on jo yli 50.

Vierailija
24/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Lukevat ohjeita, joista saa väärän käsityksen. Esim. https://m2kodit.fi/nain-puhdistat-kylpyhuoneen-lattiakaivon/ "Jos kylpyhuoneessa haisee pahalta tai vettä jää suihkun jälkeen pitkäksi aikaa seisomaan lattialle, lattiakaivo voi olla tukkeutumassa." Ei, ei, ei. sitä vettä ei pidä jäädä lattialle edes suihkun aikana, saati sen jälkeen.

kyllä minulla on vettä lattialla AINA ja KAIKKIALLA suihkun aikana. Ei se sieltä suihkusta tuleva vesi ilmaankaan jää kellumaan vaan AINA menee ENSIN lattialle kastellen sen ja vasta SITTEN valuu viemäriin.

Oletko tosiaan nuin tyhmä?

Vierailija
25/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Lukevat ohjeita, joista saa väärän käsityksen. Esim. https://m2kodit.fi/nain-puhdistat-kylpyhuoneen-lattiakaivon/ "Jos kylpyhuoneessa haisee pahalta tai vettä jää suihkun jälkeen pitkäksi aikaa seisomaan lattialle, lattiakaivo voi olla tukkeutumassa." Ei, ei, ei. sitä vettä ei pidä jäädä lattialle edes suihkun aikana, saati sen jälkeen.

kyllä minulla on vettä lattialla AINA ja KAIKKIALLA suihkun aikana. Ei se sieltä suihkusta tuleva vesi ilmaankaan jää kellumaan vaan AINA menee ENSIN lattialle kastellen sen ja vasta SITTEN valuu viemäriin.

Vite oli että jos tulee YHTÄÄN vettä. Jo 1 molekyyli on VÄHÄN vettä, ja se yksistään riittää tekemään AP:n väitteestä virheellisen. 

Vierailija
26/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kertyy, nyt 11 vuotta lattiakaivo putsaamatta.

Vierailija
27/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vite oli että jos tulee YHTÄÄN vettä. Jo 1 molekyyli on VÄHÄN vettä, ja se yksistään riittää tekemään AP:n väitteestä virheellisen. 

Tämä on pelkkää saivartelua. Kaikki täysjärkiset tajuaa mistä on kyse eli pientäkään lätäkköä ei tule syntyä, edes suihkun aiakana.

Vierailija
28/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
29/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kumituuppari?

Ap vyöttää lanteilleen straponin ja tuuppii sillä viemärin auki.

Vierailija
30/30 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos pesukone purkaa samaan kaivoon, niin ei kuulu silloinkaan nousta vaahto kaivosta ylös kun se tyhjentää.

Silloinkin on kaivo tukossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi