ihmisen pitää syödä vain kerran päivässä, se joka muuta väittää niin on läski
Toki hedelmiä ja pähkinöitä voi syödä yhden lämpimän aterian lisäksi, maalaisjärkeä saa käyttää
Jos haluat tsempata ihmisiä laihtumaan niin toitota mielummin sitä ihmisille mitä kirjoitin otsikkoon, äläkä ole niin nat-zi, ole lempeä kuten olen kirjoittanut otsikon sisältöön.
Ei ole muuta tapaa laihtua.fi
Kommentit (51)
Viisi ateriaa syön päivässä. 164 cm ja 49 kg. Jätänkin nyt nuo neljä ateriaa pois ja menen loppuelämän sillä. 🤭 Kiitos ap avusta!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vastaatte tällaiseen yksinkertaiseen höpöaloitukseen?
Minä veikkaan että ylipaino on suomalaisten suurin syy siitä että miksi on kaikenlaisia fysiologisia ongelmia, sen takia tein tämän aloituksen
Aloituksen kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Viisi ateriaa syön päivässä. 164 cm ja 49 kg. Jätänkin nyt nuo neljä ateriaa pois ja menen loppuelämän sillä. 🤭 Kiitos ap avusta!!
Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Yksi lämmin ateria sisältää 200g pihvin tai 200g lihapullia, 1-2tomaattia, 1nippu salaattia ja 1dl riisiä
Ystävällisin terveisin aloituksen kirjoittaja
Lihaa hyi miten paljon, kasviksia ei juuri lainkaan, missä hedelmät, kalkit jne kuitu
Olipa aloittajalla typerä keksintö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lämmin ateria sisältää 200g pihvin tai 200g lihapullia, 1-2tomaattia, 1nippu salaattia ja 1dl riisiä
Ystävällisin terveisin aloituksen kirjoittaja
Lihaa hyi miten paljon, kasviksia ei juuri lainkaan, missä hedelmät, kalkit jne kuitu
Olipa aloittajalla typerä keksintö!
Kiitos
Ap
Jotkut haluavat olla tamagotcheja, jotkut haluavat olla pokemomeja
Minä haluan olla ylpeä ja nöyrä Picachu
Aloituksen kirjoittaja
Olisipa hienoa saada syödä edes kerran päivässä. Alkaisi koulu pian niin teini saisi ainakin koulupäivinä vatsansa täyteen.
Ja pliis ihmiset. Näin helteillä ette sekoittaisi kalaa, majoneesia ja maitotuotteita muun ruuan sekaan biojäteastioissa.
Vierailija kirjoitti:
Älä hulluja puhu.
T: lihaksikas
Kiitos elämänohjeesta. ap
Jos ihminen ei ole kiitollinen siitä ruoasta mitä on niin silloin ihminen ei pysy hoikkana
Aloituksen kirjoittaja
Miksi te vastaatte tällaiseen yksinkertaiseen höpöaloitukseen?