ihmisen pitää syödä vain kerran päivässä, se joka muuta väittää niin on läski
Toki hedelmiä ja pähkinöitä voi syödä yhden lämpimän aterian lisäksi, maalaisjärkeä saa käyttää
Jos haluat tsempata ihmisiä laihtumaan niin toitota mielummin sitä ihmisille mitä kirjoitin otsikkoon, äläkä ole niin nat-zi, ole lempeä kuten olen kirjoittanut otsikon sisältöön.
Ei ole muuta tapaa laihtua.fi
Kommentit (51)
Onko ihmisen niin vaikea olla rehellimen itselleen että pitää alanuolittaa otsikkoani?
Kuka jaksaa syödä päin kalorit yhdellä aterialla? Eikö siinä jo mahakin veny?
Sitten nälkään tulee naposteltua kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei istumatyötä tekevä ihminen tarvitse kuin 1000kcal päivässö
Vierailija kirjoitti:
Yksi lämmin ateria sisältää 200g pihvin tai 200g lihapullia, 1-2tomaattia, 1nippu salaattia ja 1dl riisiä
Tämä on, oli ja tulee olemaan hyvä esimerkki yhdestä lämpimästä ateriasta, aterian voi myös puolittaa ja syödä kahdessa erässä, salaatin ja tomaatin voi korvata punajuurella.
Näyttääkö minun mieltymys mahdottomalta? Jos näyttää niin sinulla on masennusta tai jotain muuta negatiivistä sisälläsi... sanoin että maalaisjärkeä saa käyttää ja tähän minä kirjoitin maalaisjärkeä
Ystävällisin terveisin aloituksen kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan liikaa syödä yhdellä aterialla.
Vierailija kirjoitti:
Sitten nälkään tulee naposteltua kaikkea muuta.
Mieluiten pähkinöitä ja hedelmiä
Sinun mieltymys on juuri sitä. Sinun. Mieltymys.
Se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle. Se mikä toimii sinulle, ei välttämättä toimi muille.
Mä olen varmaan laihtunut väärin, kun olen syönyt 3 kertaa päivässä ja en syö lainkaan lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen paljon töiden lisäksi.
Suomalaiset ovat kyllä negatiivistä kansaa! Jos joku on ylipainoinen niin miksi ei saisi sanoa läskiksi? Minä olen itekkin läski joka on laihtunut viime aikoina! "Vähän" huumoria ja maalaisjärkeä heijjj!
Syön kolme kertaa päivässä ja kilokaloreita yhteensä noin 1200. Koiran kanssa kävelen päivittäin vähintään kaksi tuntia.
En ikinä haluaisi syödä päivässä vain yhtä ateriaa.
Minä syön vain kerran päivässä. Aloitan aamulla ja lopetan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle. Se mikä toimii sinulle, ei välttämättä toimi muille.
Olen siinä mielessä samaa mieltä että jos en ota huumorilla erimielisyyttä vastaan niin en voi antaa myöskään huumoria aloituksellani. Hoikkana pysyminen lisää huumoria ihmiselle. Huumori on elämän a ja ö
Aloituksen kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä negatiivistä kansaa! Jos joku on ylipainoinen niin miksi ei saisi sanoa läskiksi? Minä olen itekkin läski joka on laihtunut viime aikoina! "Vähän" huumoria ja maalaisjärkeä heijjj!
Läski on haukkumasana. Miksi et kutsu itseäsi vajaaälyiseksi?
Joka muuta VÄITTÄÄ on läski?
Varsinainen päättelyketju sulla🤠😬😬🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lämmin ateria sisältää 200g pihvin tai 200g lihapullia, 1-2tomaattia, 1nippu salaattia ja 1dl riisiä
Tämä on, oli ja tulee olemaan hyvä esimerkki yhdestä lämpimästä ateriasta, aterian voi myös puolittaa ja syödä kahdessa erässä, salaatin ja tomaatin voi korvata punajuurella.
Näyttääkö minun mieltymys mahdottomalta? Jos näyttää niin sinulla on masennusta tai jotain muuta negatiivistä sisälläsi... sanoin että maalaisjärkeä saa käyttää ja tähän minä kirjoitin maalaisjärkeä
Tuossa tulee tyhjiä kaloreita riisistä, joka on ravintoköyhää verrattuna juureksiin, perunaan. Ei riisiä, ei makaronia, joka on pelkkää puristettua vehnäjauhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä mielessä samaa mieltä että jos en ota huumorilla erimielisyyttä vastaan niin en voi antaa myöskään huumoria aloituksellani. Hoikkana pysyminen lisää huumoria ihmiselle. Huumori on elämän a ja ö
Aloituksen kirjoittaja
Hullulla on halvat huvit. Hauskaksi sitä ei kuitenkaan saa tekemälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan laihtunut väärin, kun olen syönyt 3 kertaa päivässä ja en syö lainkaan lihaa.
Ei väärin voi laihtua, en minäkään syö lihaa kuin 1-3kertaa viikossa jos olen jonkun toisen luona. Kotona en syö lihaa, minulla on oma dieetti mistä en halua puhua sen koomisemmin...
Minulle on hyvänä esimerkkinä myös jäänyt päähän se kuin Gordon Ramsey sanoi että jos haluat syödä terveellisesti niin sinun pitää itse kokata yksi lämmin lautanen päivässä.
Kaikki ei osaa kokata mutta kannattaa yrittää parhaansa.
Ap