45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä
Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä.
Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen.
Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.
Rahapuoli on heikompi. Nuoremmatkin vanhenee.Joku it-alalla työskentelevä nuori mies tekee rahaa enemmän kuin konttorirotta-setämies. Ja ainahan voi vaihtaa tuoreempaan painokseen kun entisellä alkaa ikä näkyä.
Keskiarvot ja todennäköisyydet kelpaa taas näin päin. Fakta on kuitenkin se että yleisesti Suomessa varakkaaksi laskettava henkilö on +50v mies. Tässä ikäryhmässä on selkeä edustus-.
Toisekseen. Se 30 IT alalla oleva varak
Keskimääräinen ikäero Suomessa oli ainakin vähän aikaa sitten 3-4v miesten eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kurpat taas kuvittelevat itse olevansa nuoria Pamela Andersoneja 🤣 ettehän te itse sitä omaa vanhenemista huomaa kun näette sen kurppasen naaman joka päivä peilistä
Tuo on aivan tanomaista ajattelua just miehille. Kuinkahan monta kertaa oon lukenu jonkun vanhan ukon viestejä täälläkin tai S24 ett miksei muka se 60 kymppinen kelpaa niille parikymppisille neidoille. Ett miten paljon siellä päässä voi viirata.
Meillä kaikilla on varmasti tietty kauneusihanne sekä miehistä että naisista mutta kyllä sitä järkeä pitäisi sen verran löytyä että tietää miltä itse näyttää ja jos ei muu auta niin mieskin voi ottaa sen kuvan itsestään 20 vuotiaana ja laittaa sen naaman viereen peilin edessä niin eiköhän se selviä että kuinka paljon on muutosta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.
Harvalla miehellä on grannyfetissi.
Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle.
Kyllähän puuma kelpaa pantavaksi niin nuorille kuin vanhoille. Julkisella paikalla tuskin juuri kukaan haluaa näyttäytyä puuman kanssa kuin korkeintaan siirtymämatkalla baarista panemaan
Miksi ihmeessä kenenkään tarvitsisi näyttäytyä kenenkään kanssa? Jos puuma haluaa kovakuntoisen nuoren miehen yön huviksi, niin siinä tuskin näyttäytymiset juuri mielessä käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle.
Kyllähän puuma kelpaa pantavaksi niin nuorille kuin vanhoille. Julkisella paikalla tuskin juuri kukaan haluaa näyttäytyä puuman kanssa kuin korkeintaan siirtymämatkalla baarista panemaan
Miksi ihmeessä kenenkään tarvitsisi näyttäytyä kenenkään kanssa? Jos puuma haluaa kovakuntoisen nuoren miehen yön huviksi, niin siinä tuskin näyttäytymiset juuri
No kun te tollot uskotte että paneminen on sama kuin haluisi parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju kun naiset ja miehet kilpaa haukkuvat toisiaan ja kertovat miten eri tavoin eivät toisilleen kelpaa. Jatkakaa, ihan ok viihdettä.
#maailmanonnellisinkansa
Sitähän tämä on ollut viimeiset 10 vuotta ainakin. Pahin kaikista ihmisistä on valkoinen heteromies. Varsinkin, jos ikää on vähintään 30v. Hän on naisten pahin vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kenenkään tarvitsisi näyttäytyä kenenkään kanssa? Jos puuma haluaa kovakuntoisen nuoren miehen yö
Niin kuka uskoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju kun naiset ja miehet kilpaa haukkuvat toisiaan ja kertovat miten eri tavoin eivät toisilleen kelpaa. Jatkakaa, ihan ok viihdettä.
#maailmanonnellisinkansa
Sitähän tämä on ollut viimeiset 10 vuotta ainakin. Pahin kaikista ihmisistä on valkoinen heteromies. Varsinkin, jos ikää on vähintään 30v. Hän on naisten pahin vihollinen.
Huom. Vanhojen naisten pahin vihollinen. Nuoret naiset tykkää.
Mutta sehän on positiivista että miehet haluaa panna ihan suomalaista, vanhaakin naista. Yleensä kun te kilpaa kehutte kuinka teillä ei edes seiso suomalaiselle naiselle enää.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä.
Ihan samaa katsoin. Todella vanhan näköinen, piti ihan mennä peilistä katsomaan olenko minäkin 56 vee yhtä vanhan näköinen. En onneksi.
Kyllä sinustakin sopivalla valaistuksella saadaan kunnon vanhus.
Onhan se näin. Sinkkuunnuin 43-vuotiaana, ja yllätyin miten hankalaa oli löytää edes suht hyvännäköinen mies suurin piirtein samasta ikäluokasta. Heitä ei yksinkertaisesti ollut montaa. En ollut suhteessa ollessani kiinnittänyt keski-ikäisiin miehiin huomiota, mutta nyt todellisuus iski vasten kasvoja. Treffeille tuli ylipainoisia, kaljuuntuneita, ryppyisiä miehiä eikä nuokaan vielä olisi se paha. Hyväksyn kyllä vanhenemisen merkit ulkonäössä. Mutta sitten se yleinen negatiivisuus, jopa vihaisuus joka näkyy myös ulos ilmeessä ja siinä että ei oikein huolehdita itsestä. Vaivoihin suhtaudutaan kuin ne olisivat jonkun muun syy eikä edes yritetä tehdä niille mitään. Kaikki maailmassa on jotenkin väärin ja ollaan vaan ja valitetaan.
Ja siis painotan vielä ettei ulkonäkö ole se pääasia. Löysin 45-vuotiaan miehen, jossa toki ikä näkyy mutta omassa ikäluokassaan oli hyvinkin vetävän näköinen. Nyt 5 vuotta myöhemmin hänkin on lihonut jne. mutta se ei minua haittaa. Hän on kuitenkin positiivinen, elämänmyönteinen ja maailmasta kiinnostunut luonne ja se on minulle se tärkein.
Vierailija kirjoitti:
#maailmanonnellisinkansa
Se on kyllä vähän sääli, että palstanaiset aina aloittavat tällaisia miestenhaukkumisketjuja, ja näitähän ei mode poista. Ilmeisesti tällaista sisältöä palstalle toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
😂😂 voi luoja noita miesten päiväunia. Joskus satoja vuosia sitten on voinu olla kun naiset eivät tienanneet mitään ja pelkkä raha ratkaisi eli ei ollu mitään rakkauta ne liitot silloin. Nykyisin on asiat aivan toisin eli tuleppas sinäkin tähän päivään sieltä vuosisatojen takaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet näyttävät vanhoilta, kulahtavat. Mainoksessa on ehkä 54-vuotias mies, näyttää 75-vuotiaalta.
Tuskin kukaan ostaa sitä tuotetta 😂
Panen parikymppisiä.
En ole nuorekas.
M55v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#maailmanonnellisinkansa
Se on kyllä vähän sääli, että palstanaiset aina aloittavat tällaisia miestenhaukkumisketjuja, ja näitähän ei mode poista. Ilmeisesti tällaista sisältöä palstalle toivotaan.
Onhan tǎmä ihan viihdyttävâä vastapainoa naisten iän, ulkonäön ja vanhenemisen rääpimiselle? Vai luulivatko miehet, että se on heidän etuoikeutensa?
Vaikeinta toi parin löytäminen varttuneempana on jos olet kaunis/ komea.
Yksinkertaisesti oma ikäluokka ei toimi. Tai pitää käydä hirveä tuuri. Erosin 38vuotiaana erittäin kauniista ja hyväkroppaisesta naisesta joka oli 35v.
39 olin taas valmis deittailee. Laitoin Tinder ikä haarukan +35v. Yksi nainen kiinnosti. Hänen kanssa käytiin treffeillä ja selvisi että hän on täysin huumaantunut deittailuun. Ei halua suhteeseen.
Tiputin ikähaarukkaa + 30v ja valitsin sporttisen asetuksen. Alkoi löytyä enemmän potentiaalisia. Mutta äärimmäisen vähän heitäkin.
Lopulta voitin lotossa ja löysin kuntosalilta naisen. Kenen kanssa ikä tuli puheeksi vasta ehkä 10 treffeillä. Meillä on ikäeroa 10vuotta 3 päivää.
Suomalaiset miehet ikääntyvät keskimäärin huonosti. (Naisetkaan eivät mitään ikinuoria ole, mutta keskivertonaisella on sentään omat hampaat suussa ja tukkaa päässä ym.)
Jos pitäisivät huolta itsestään, juttu voisi olla eri. Minäkin väännän nelikymppisen ukkoni kanssa hammashygieniasta, pelkkä pesu illalla tuntuu olevan ylivoimaista. Sitten mököttää, kun en halua pussailla haisulin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenevat (rupsahtavat) naisia nopeammin.
Lähde: JYU. Tutkimuksen ydinkohdat selkokielellä esim:
Just tämä. Ja sitä on niin turha kieltää kun tämä aivan selvää. Miehet vanhenee nopeammin just niiden huonojen elintapojen vuoksi. Toki ulkomailla ei varmasti aivan sama tilanne koska miehet ei ryyppää niin paljon siellä kuin suomessa. Eli pitäiskö lähtee gakemaan ulkomaalaista miestä? Olis paremman näköinen muutenkin ja ovat myös miehekkäämpiä. Eibät vedä puolisoa ja lapsiaan turpaan joka viikonloppu kuten niin monissa suomalaisperheissä.
Ihan samaa katsoin. Todella vanhan näköinen, piti ihan mennä peilistä katsomaan olenko minäkin 56 vee yhtä vanhan näköinen. En onneksi.