Miksi koskettaminen
tuntuu kiusalliselta?? Tajusin vastikään kuinka omituinen olen, kun jouduin halaamaan omaa äitiäni. Meni kaksi päivää, että pääsin siitä kiusaantuneisuudesta. Onko muita, joiden oma tila on iso ja erittäin tiukkarajainen. Ainut ihminen, jonka kanssa haluaisin nyhjätä on entinen mieheni. Nykyinen tuntuu jotenkin epähalattavalta.
Kommentit (10)
Tai kysyenkin, jos joku nimittäin kysyy että saako halata niin ei kai sitä oikein voi kieltääkään..?
En kosketa kuin miestä ja lasta omasta halusta, ja yleensä yritän välttää tilanteita joissa joku voisi tulla koskemaan.
Nyt varsinkin ahdistaa kun olen raskaana ja ihmiset tulevat koskettelemaan mahaa... aaargh!
mutta en muita lähipiirin ihmisiä.
Todella kiusallista kun joku puolituttu tulee halaamaan
En tykkää vieraitten ihmisten kosketuksista.
Ihan ystävälliseen sävyyn. Sanoin, että mulla on aika iso henkilökohtainen reviiri ja mun maha on mun maha, siihen ei ole muilla asiaa.
Ollaan aika samanpituiset ja samanpainoiset ja mulle tulee aina tosi iso olo kun ollaan lähekkäin. Haluaisin käpertyä kainaloon tai nojata päätäni olkapäätä vasten ja hautautua toiseen, mutta eipä onnistu. Sohvalla ollessa tuntuu lähinnä naurettavalta yrittää olla kainalossa kun samalla pitäisi olla ihan kaksinkerroin. Kuitenkin kaipaan läheisyyttä ihan hirveästi! Mitä pitäisi tehdä???
kuin miestäni, lapsiani ja parasta ystävääni, enpä ole äitiäni ja isäänikään tainnut halata sitten lapsuusvuosien vaikka meilläkin läheiset välit.
Nyt aikuisena mun on tosi vaivautunut olo, jos joku koskee mua ja toisaalta parisuhteissa olen todella hellyydenkipeä enkä saa helyyttä koskaan tarpeeksi. Mikähän mun on?
Vierailija:
Nyt aikuisena mun on tosi vaivautunut olo, jos joku koskee mua ja toisaalta parisuhteissa olen todella hellyydenkipeä enkä saa helyyttä koskaan tarpeeksi. Mikähän mun on?
äitisi on tainnut vetää johtopäätökset liian helposti ja sinä saat kantaa seurauksia.
Tykkään halata mieheäni ja lastani.
Halaan vähän epävarmasti äitiäni ja isääni.
Halaan pakon edessä anoppia, joka aina käy päälle. Miehen sisarukset on onneksi lopettaneet mun lähentelemisen.
Otan vastaan onnitteluhalaukset, mutta en pidä niistä.
Muita en halaa. Oma-aloitteisesti halaan vain miestäni ja lastani, muita halaan muiden aloitteesta.