IS: Orgasmin saaminen on naisilla huomattavasti yleisempää yksin kuin yhdynnässä.
Jutussakin mainitaan, että tieto naisten orgasmeista lisääntyy koko ajan, mutta miksi edelleen puhutaan yhdynnästä, kun tarkoitetaan seksin harrastamista kumppanin kanssa? Penetraatiolla tai ilman.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti juuri kukaan nainen ei saa orgasmia yhdynnässä. Oman käden kanssa aina!
Miehet eivät osaa, kun eivät edes tiedä, missä klitoris on. Se on ihan edessä, eikä emättimessä.
Olet ilmeisesti valinnut kilttimiehiä kun eivät klitoriksesta ole kuulleet.
Vierailija kirjoitti:
Voisi tehdä myös vertailua lesbo- ja heterosuhteiden välillä. Saattaisi yllättää.
Miksi vertailla?
Ihmiset valitsevat kumppanin suuntautumisensa perusteella.
About 30 sekkaa menee niin oon valmis. Varsinainen sekunttikiima siis.
Jännittääkö nainen seksin ainakaa liikaa ja sen takia ei orkku onnistu. Vai lopettaako mies heti itse saatuaan eikä halua siten jatkaa enää mitään sexiin liityuvää toimintaa ja lähtee pois. On kyl aika härskiä. Mut niin usein on. Mies keskittyy vaan omaan eikä naisen nautinnolla oo mitää väliä. Lähdetään vsikka autotalliin tai muualle.
Kuuskymppiset saavat lähes joka kerta, alle 30-v. harvoin yhdynnässä. Yläpäästä kiinni tämäkin homma, ei alapäästä. Kuuskymppisten partneritkaan tuskin niin paljon etevämpiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paneminen mieskeskistä ja -tahtista. Yksin sooloillessa O:t ovat aivan uskomattomia. Miehen kanssa taas kärki koko hommasta lässähtää.
Minä voin saada yksinäni 40 minuutissa 5 orgasmia ja seuraava on aina edellistä parempi. Miehen kanssa ei meinaa ehtiä saamaan edes yhtä, vaikka olisi vibraattori klitalla koko ajan.
Jos saat noin lyhyessä ajassa noin monta orgasmia niin kuulostaa siltä, ettei orgasmit edes ole hyviä tai kummosempia Kyllä kun yhdellä kerralla saa kovan orgasmin niin ei jaksa enää uutta
Onkos siellä mies miesselittämässä naisten orgasmeista?
Henkinen luottamus ja turvallinen ilmapiiri ovat tärkeitä myös. Yhteys. On klitorisorgasmeja ja emätinorgasmeja. Ja niiden yhdistelmiä. Ikä tuo mukanaan paljon..
n45
Ihan lähetyssaarnaajassa tulee. Paras kun saman aikaisesti.
Penetraatiossa miehen kanssa tulee parhaat orgasmit. Sellaiset että tuntuu kuin sekoaisi. Yksin touhuillessa saadut orgasmit ei ole lähelläkään miehen k*rvän tuottamia 😛😛😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paneminen mieskeskistä ja -tahtista. Yksin sooloillessa O:t ovat aivan uskomattomia. Miehen kanssa taas kärki koko hommasta lässähtää.
Minä voin saada yksinäni 40 minuutissa 5 orgasmia ja seuraava on aina edellistä parempi. Miehen kanssa ei meinaa ehtiä saamaan edes yhtä, vaikka olisi vibraattori klitalla koko ajan.
Jos saat noin lyhyessä ajassa noin monta orgasmia niin kuulostaa siltä, ettei orgasmit edes ole hyviä tai kummosempia Kyllä kun yhdellä kerralla saa kovan orgasmin niin ei jaksa enää uutta
Onkos siellä mies miesselittämässä naisten orgasmeista?
Ihan nainen on kuule selittämässä.
Ihan oikeasti, miten olemattomia orgasmeja saat (vai saatko niitä ollenkaan) jos saat tubona niitä useita? Itseäni ei ole yhden hyvän orgasmin jälkeen kiinnostanut koskaan saada toista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa, kun eivät edes tiedä, missä klitoris on. Se on ihan edessä, eikä emättimessä.
Miten olisi, jos kertoisit niille?
Mutta joo, olen miettinyt, kuinka paljon ongelmia aiheuttaa se, että sanaa "vagina" käytetään usein ihan väärin. Eikä edes ole hyvää suomenkielistä sanaa sille, mistä pitää käyttää kauheaa lääkäkärilatinatermiä vulva tai vielä kamalampaa suomennosta ulkosynnyttimet. Niinpä joku mies lukee, että klitoris on vaginan yläosassa (tai etuosassa), ja saa ihan väärän käsityksen sen sijainnista.
Olen ollut yl vuoden yksin ja selibaatissa (selibaatti ei oma valintani, en vain ole jaksanut lähteä hakemaan munaa) enkä ole saanut yksin kunnollista orgasmia, jotenkin se vaan aina tuntuu jäävän puolitiehen ja keho alkaa muistuttaa minua siitä miten hyvältä muna tuntuisi, joten en vaan pääse loppuun.
Nyt kun ajattelin, että tässä heinäkuussa voisi aktivoitua, niin iski helle: en halua lähteä helteellä mihinkään ja sitten tuli vähän ylimääräisiä yllättäviä menoja, joten taidan joutua heinäkuunkin olemaan ilman.
Meillä vaimo saa orgasmin hyvin harvoin yhdynnässä, vaikka välillä olen edestä ja takaa lykännyt puolituntia. Mutta kun minä lasken lastin sisään ja sen jälkeen pyörittelen sormella klitorista ja samalla imeskelen nännejä, niin vaimo saa orgasmin parissa minuutissa. Yhdyntä on kuitenkin meille molemmille tärkeä osa rakastelua vaikka vaimo ei juuri koskaan siinä orgasmia saakaan, mutta kun sen touhuaa joko yhdynnän jälkeen tai sitä ennen, niin molemmat ovat tyytyväisiä rakasteluun.
Tuo on ihan paskaa, ettei mies osaa. Tässä maailmassa osataan niin monimutkaisia asioita, ettei yksin elimen hinkkaaminen ole kenellekään ylivoimaisen vaikeaa. Se vaikeus tulee naisen päästä. Kukaan ei voi tietää, mistä toinen tykkää. Joku voi vahingossa onnistua hinkkaamaan oikein, joku voi olla niin herkkä, että ihan sama miten hinkkaa, joku voi opastaa niin hyvin, että siksi hinkataan oikein jne. Vaikeaa se ei ole, eikä kenenkään osaamisesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jännittääkö nainen seksin ainakaa liikaa ja sen takia ei orkku onnistu. Vai lopettaako mies heti itse saatuaan eikä halua siten jatkaa enää mitään sexiin liityuvää toimintaa ja lähtee pois. On kyl aika härskiä. Mut niin usein on. Mies keskittyy vaan omaan eikä naisen nautinnolla oo mitää väliä. Lähdetään vsikka autotalliin tai muualle.
Lopettamisen syihin en ota kantaa, mutta miehellä laukeaminen vie mielenkiinnon seksistä välittömästi. Kiihko katoaa täysin.
"Jos saat noin lyhyessä ajassa noin monta orgasmia niin kuulostaa siltä, ettei orgasmit edes ole hyviä tai kummosempia
Kyllä kun yhdellä kerralla saa kovan orgasmin niin ei jaksa enää uutta"
Ei voi muuta sanoa kuin heh :D sarja orgasmit ovat aivan uskomattomia. Toinen toistaan tuntuu vain paremmalta. Tosin näitä saan vain silloin, kun mieheni nuolee.
Vierailija kirjoitti:
Penetraatiossa miehen kanssa tulee parhaat orgasmit. Sellaiset että tuntuu kuin sekoaisi. Yksin touhuillessa saadut orgasmit ei ole lähelläkään miehen k*rvän tuottamia 😛😛😛
Näin hyvä. Minulle penetraatio välttämätön myöskin henkisesti.
Saan yhdyntäorgasmin suhteellisen helposti mutta kyllä oma kiva silti aina voittaa keskinkertaisen seksin.
Hyvä sormetus ja yhdessä seksistä puhuminen ja roolileikit on se mitä mieheltä kaipaan. Mielummin ei yhdyntää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnässä en ole ikinä saanut orgasmia, mutta miehen kanssa saan, koska hän osaa tyydyttää minut muilla tavoin. Yhdyntää harrastetaan miehen nautinnon vuoksi. Meillä pääpaino on esileikissä.
Minä ainakin nautin yhdynnöistä esileikkejä unohtamatta.Yhdyntä on minulle kuitenkin välttämättömyys.
Jos saat noin lyhyessä ajassa noin monta orgasmia niin kuulostaa siltä, ettei orgasmit edes ole hyviä tai kummosempia
Kyllä kun yhdellä kerralla saa kovan orgasmin niin ei jaksa enää uutta