IS: Orgasmin saaminen on naisilla huomattavasti yleisempää yksin kuin yhdynnässä.
Jutussakin mainitaan, että tieto naisten orgasmeista lisääntyy koko ajan, mutta miksi edelleen puhutaan yhdynnästä, kun tarkoitetaan seksin harrastamista kumppanin kanssa? Penetraatiolla tai ilman.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
"Jos saat noin lyhyessä ajassa noin monta orgasmia niin kuulostaa siltä, ettei orgasmit edes ole hyviä tai kummosempia
Kyllä kun yhdellä kerralla saa kovan orgasmin niin ei jaksa enää uutta"Ei voi muuta sanoa kuin heh :D sarja orgasmit ovat aivan uskomattomia. Toinen toistaan tuntuu vain paremmalta. Tosin näitä saan vain silloin, kun mieheni nuolee.
Tantrisessa seksuaalisuudessa sarjaorgasmit voivat oll hyvin tavallisia ja sitä taitoa voi opetellakin, toisilta se käy luonnostaan.
Itse saan helposti yhdynnässä ja saan myös peräkkäisiä. Ehdin yleensä aina saada useamman ennen kuin mieheni tulee. Jokainen tuntuu kyllä hyvältä vaikka itselläni eka onkin yleensä voimakkain.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti juuri kukaan nainen ei saa orgasmia yhdynnässä. Oman käden kanssa aina!
Miehet eivät osaa, kun eivät edes tiedä, missä klitoris on. Se on ihan edessä, eikä emättimessä.
Kyllä klitoriksen sisäiset osat ovat emättimen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnässä en ole ikinä saanut orgasmia, mutta miehen kanssa saan, koska hän osaa tyydyttää minut muilla tavoin. Yhdyntää harrastetaan miehen nautinnon vuoksi. Meillä pääpaino on esileikissä.
Aivan järjetön riski harrastaa yhdyntää vain miehen nautinnon takia.
Kyllä se on vaikeaa miehen kanssa kun pitää miettiä näkyykö vatsamakrat, onkko tukka hyvin, onkko kynnet lakkatu, oliko oikeat alusvaatet, muistinko pyykätä ja tiskata , jäikö hammsharja esille. miten voin käydä 2 sella kun mies on kämpässä ja muistinko päästä kissan ulos
Miten naiset osaavat ottaa kalun käteensä tai/ja suuhun, ilman että pitää kysellä mieheltä mistä tämä pitää...
Miehet eivät vaivaudu opiskelemaan edes naisen anatomiaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset osaavat ottaa kalun käteensä tai/ja suuhun, ilman että pitää kysellä mieheltä mistä tämä pitää...
Miehet eivät vaivaudu opiskelemaan edes naisen anatomiaa!
No ovatko naiset sitten vaivautuneet opiskelemaan miehen anatomiaa?
Vierailija kirjoitti:
Äijän pitää panna sillä tavoin, että hinkkaa omaa häpyään voimakkaasti naisen häpyyn, siihen kl itoriksen kohdalle. Se on ainut keino, että nainen tulee. Jos lykkii siten, ettei k lito ris saa mitään painetta, niin ei tuu mitään.
Jos äijä ei tee tätä itse, kiedon reiteni hänen ympärilleen ja käännän oman lantioni oikeaan kulmaan.
Terv. Nainen
orgasmitakuu
- sooloseksillä 100 %
- suuseksillä 98 % (rakastan kun minua nuollaan)
- puolison antamalla sormihoidolla 85 %
- pelkkä yhdyntä 60 %
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijän pitää panna sillä tavoin, että hinkkaa omaa häpyään voimakkaasti naisen häpyyn, siihen kl itoriksen kohdalle. Se on ainut keino, että nainen tulee. Jos lykkii siten, ettei k lito ris saa mitään painetta, niin ei tuu mitään.
Jos äijä ei tee tätä itse, kiedon reiteni hänen ympärilleen ja käännän oman lantioni oikeaan kulmaan.
Terv. Nainen
No nyt rupes ottamaan eteen !!
Kyllä se on kuule miehilläkin sama. Sata kertaa saa laueta itsekseen yhtä kertaa kohden naisen kanssa. Itsekseen myös onnistuu aina.
Mä haluan saada yksin. Lisäksi myös sopiva sauva on aina käyttövalmis eikä sitä tarvitse vongata. Sen kanssa pärjään paremmin kuin pelkällä kädellä. On normaalia , että hyvä sessio jatkuu riittävän kauan ja niin kuin sen itse ajattelen sekä koen.
On se taas vaikeaa sen orkkunsa kanssa. Ja nii helppoa syyttää muita omista ongelmistaan.
Tuollainen nainen on ihan tyhjä arpa.
Näyttää siltä, että se tunnetaso on kuitenkin täydellisepin yhdynnässä. Ajattelisin ainakin parisuhteessa sen olevan hyvinkin merkityksellinen seikka. Ainahan sen orkun sitten jotenkin saa, mutta jos tunteet ovat muuten kohdallaan, niin yhdyntä kruunaa ne tunteet.
Ja ilmeisesti yhdyntä tunteitten vastsisesti on päinvastoin tunnetasoa rikkovaa ja loukkaavaa Se on herkkä alue. Riippuu tietysti kuinka herkkä henkilö on.
Niin on. Jännitän aina miehen kanssa niin ei tule.
nomutta... jos sinua ei ole kiinnostanut, niin ei se merkitse sitä etteikö jotain toista voisi kiinnostaa