Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tiennyt, mitä sukulainen jättää perinnöksi,

Vierailija
13.07.2025 |

vai onko tullut yllätyksiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on tullut yllätyksenä, niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
2/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin pari vuotta sitten jonkun randommiehen, joka oli kaiketi aikanaan ihastunut äitiini. Vähän yli 700 000 euron perintö tuli totaalisesti puskista ja jouduin käymään siitä kummallisia keskusteluja tuon miehen avovaimon kanssa. Hän oli olettanut perinnön menevän lapsilleen, olivathan perinnönjättäjä ja avovaimonsa asuneet yhdessä yli 15 vuotta.

Koska minulla ei ollut ihmeemmin tunteita taloon tai metsään tai osakkeisiin, niin otin perinnön vastaan. Tilillä oli valmiina rahat veronmaksuun, ei tullut siitäkään ongelmaa. Talon tontteineen myin tuolle avovaimolle ihan käypään hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mitä vanhemmiltani saan. He ovst tehneet testamentit ja kertoneet avoimesti niiden sisällöstä.

Jos jotain muuta tulee lapsettomilta tädeiltä ja sediltä, se on yllätys. Toki tiedän, mitä he omistavat, mutta vieläkö he omistavat sen silloin kun kuolevat ja meneekö jäljelläoleva ehkä johonkin hyväntekeväisyyteen tms, onkin ihan toinen juttu.

Vierailija
4/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeisen omakotitalon. Onneksi töysin arvoton, niin ei tullut perintöveroa. Maa päntti myös pieni, ja arvottomalta alueelta. 

Vierailija
5/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinpä tässä sukulaisen ja olihan yllätys.

Vierailija
6/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kerto kuinka peri siskonsa kanssa jonku setänsä, jota ei koskaan ollut nähnytkään.

Tällä miehellä oli ollut avovaimo joku 10 vuotta. Lapsia heillä ei ollut. Eivät olleet kirjottaneet,tai kerenneet kirjottaa, mitää papereita. Toi setä oli kuolessaan suht nuori 70 vee, muistaakseni.

Työkaverini siskoineen otti vastaan perinnön.

Hyvät ihmiset hoitakaa asianne kuntoon ajoissa.

Vierailija
7/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut miettiä. Hurjan persaukista sukua kaikin puolin.

Joskus mä fantasioin, että mitähän kautta se järjettömän rikas täti tai setä olisi sukua mulle, jonka vain mä perisin. Kaikki ne ihanat korut, autot, kartano ja miljoonat. Yksikään neljästä sisaruksestani ei sais mitään, vain mä! Buahahahhahaa.

Vierailija
8/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen kertoi jättävänsä kaiken minulle. Siinä tapahtui sitten sellainen yllätys, että en saanut yhtään mitään. Syystä ei ole mitään tietoa, meillä ei ollut esimerkiksi riitaa tai muuta.

Usein käy niin, että testamenttia ei ole tehty, ja vainajan tahto ei käytännössä toteudukaan :(  

Vierailija
9/9 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni suku, kenelläkään ei ole rahaa. Vanhemmilla sisaruksia, kaikki ovat olleet naimisissa ja on lapsia. Vanhemmat vaihtoivat pari v pienempään, asunnon arvo n 22 t. Lapsia 3. Eipä siitä paljon rahaa tule. Ongelma lienee tulevaisuudessa miten löytyy ostaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä