Miksi monilla naisilla lukee tinderissä että baareilua enemmän kiinnostaa koti-illat
Siis miksi tuommoista pitää erikseen mainita? En varmaan viimeiseen 15 vuoteen ole tavannut henkilöä, varsinkaan miestä, joka ryyppäisi tai riekkuisi baarissa.
Onko noin kirjoittavat naiset itse jotain alkoholisteja remissiovaiheessa?
Kommentit (69)
onhan sillä paljonkin väliä missä sitä toinen viihtyy. tuskin suhteesta mitään tulee jos toinen istuu kotona ja toinen riekkuu baareissa.
Minä voisin kirjoittaa noin. Ihan vaan siksi, että toinen tietää, ettei minusta tule bileseuraa saamaan. Sen enempää baareihin kuin muuallekaan. Toki voisin erikseen luetella kaikki mahdolliset tapahtumat mitkä jätän mieluummin välistä ja pysyn kotona, mutta helpompi on käyttää yhtä ilmaisua.
Jos ap:lla on baareilulle parempi vaihtoehto, niin antaa kuulua.
Varmaan siksi, että nämä suulaat ja sosiaaliset "seuramiehet" ja muut tuoppiinsa tuijottavat jurottajat ymmärtäisi ettei nainen ole elämäntyyliltään heille sopivaa kumppani.
Sinä oletkin ap idiootti, jolla ei ole elämää.
Siksi, ettei nämä baareissa / festareilla / mökeillä jne remuavat tenuttajat ja muut jatkuvasti menossa olevat miehet ole sopiva match.
Tuollaisia tietyllä, mutta huonolla tavalla ikiteinejä on oikeasti yllättävänkin paljon jotka vähemmän yllättäen on sinkkuina vielä keski-iässäkin.
Tietenkin heillekin löytyy vastakappaleita naisista eli nämä ovat sitten sopiv(amp)ia toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
onhan sillä paljonkin väliä missä sitä toinen viihtyy. tuskin suhteesta mitään tulee jos toinen istuu kotona ja toinen riekkuu baareissa.
Eli nainen siis varoittaa että ykskin siideri ja taas lähtee käsistä?
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kirjoittaa noin. Ihan vaan siksi, että toinen tietää, ettei minusta tule bileseuraa saamaan. Sen enempää baareihin kuin muuallekaan. Toki voisin erikseen luetella kaikki mahdolliset tapahtumat mitkä jätän mieluummin välistä ja pysyn kotona, mutta helpompi on käyttää yhtä ilmaisua.
No itse en käy baareissa ja tuo lause on iso varoitusmerkki että nainen on alkoholisti ja on vain ajan kysymys kun retkahtaa. Eli jos haluat miehen, joka ei käy baareissa, niin ei varmaan kannata mainita baaria esittelytekstissä.
-AP
Ap, logiikassasi ei ole mitään järkeä. Baari mainitaan, jotta se 80 % Tinder-miehistä, jotka käyvät jatkuvasti baareissa, ymmärtäisi ohittaa profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, ettei nämä baareissa / festareilla / mökeillä jne remuavat tenuttajat ja muut jatkuvasti menossa olevat miehet ole sopiva match.
Tuollaisia tietyllä, mutta huonolla tavalla ikiteinejä on oikeasti yllättävänkin paljon jotka vähemmän yllättäen on sinkkuina vielä keski-iässäkin.
Tietenkin heillekin löytyy vastakappaleita naisista eli nämä ovat sitten sopiv(amp)ia toisilleen.
No miksi sitten herättää juoppojen kiinnostus ja työntää pois sellaiset joita etsii. Toinen esimerkki on parisuhteen etsijät, joilla lukee, että "ei yhden illan juttuja", joka tarkoittaa miehelle heti, että nainen on harrastanut todella paljon niitä, kun siitä pitää erikseen mainita. Kait te naiset tiedätte peruspsykologiaa, että aivot eivät tunne "ei" -käsitettä, esim. jos hoet toiselle että älä ajattele pizzaa, niin tasan tarkkaan se toinen ajattelee vain ja ainoastaan pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Ap, logiikassasi ei ole mitään järkeä. Baari mainitaan, jotta se 80 % Tinder-miehistä, jotka käyvät jatkuvasti baareissa, ymmärtäisi ohittaa profiilin.
Et taida tuntea peruspsykologiaa. Älä viitsi naisena puhua logiikasta, kun et ymmärrä sen merkitystä.
Siksi, että on miehiä, joita kiinnostaa alkoholi ihan liikaa.
Baarit on täynnä m muuttajamiehiä, joiden seurassa moni nainen ei tunne oloaan mukavaksi. Baarit on myös todella kalliita nykyään.
Naiset haluaa juopon, ja siksi alitajuisesti tekee kaikkensa löytääkseen sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että on miehiä, joita kiinnostaa alkoholi ihan liikaa.
Joten haluat vetää sellaisia puoleesi.
Vierailija kirjoitti:
Baarit on täynnä m muuttajamiehiä, joiden seurassa moni nainen ei tunne oloaan mukavaksi. Baarit on myös todella kalliita nykyään.
Itsehän te olette niitä miehiä tänne halunneet, kun suomalaiset miehet on niin mukamas niin paskoja. Nauttikaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en käy baareissa ja tuo lause on iso varoitusmerkki että nainen on alkoholisti ja on vain ajan kysymys kun retkahtaa. Eli jos haluat miehen, joka ei käy baareissa, niin ei varmaan kannata mainita baaria esittelytekstissä.
-AP
Joku ongelma omassa ymmärryksessäsi?
Tai sitten ovat törmänneet niin moneen juoppoon, että ajattelevat näin etukäteen karsimalla saavansa parempaa.
News flash, ei onnitu. Miehiä ei kiinnosta naisten kriteerit, he valehtelevat, ja yrittävät feikata naisen parempaa elämäntapaa saadakseen huomiota.
Miksi on pakko roikkua sielä tinderissä? Ette tapaa siellä kuin erilaisia ihmisiä, kuin mitä itse olette. Jos he olisivat samanlaisia, olisitte tavanneet jo tosielämässä
Kertoohan tuo lause todella paljon ja itse kyllä tiedän joitain baareissa käyviä keski-ikäisiä. Itselleni paljon on jo 1 krt/kk.