Millaisia kokemuksia Terveystalon kokemattomista, vastavalmistuneista lääkäreistä?
Listoilla olevista yleislääkäreistä on valmistunut alle vuoden sisällä. Kovasti vakuuttavat hoitavansa mitä tahansa sairauksia. Kannattaako mennä ja maksaa 100e ajasta?
Kommentit (52)
Tuollaista se on kun mennään lääkärinpalkkiot edellä. Ei niitä lääkäreitä siellä kiinnosta muu kuin että saavat nopeasti sinut ulos huoneesta ja voivat ylilaskuttaa päällekkäisiltä käyntiajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta nuorista kokemattomista, sen sijaan vanhoista kiukkuisista kylläkin. Satasella et todellakaan selviä.
Niskani oli kuukausia kipeä ja kävin Terveystalon työterveyslääkärillä kertomassa vaivastani. Vanhempi naislääkäri alkoi kädellä hieroa omaa niskaansa ja marisi että kyllä hänelläkin on niska kipeä vähän väliä. Ei millään olisi magneettikuvaukseen laittanut kun se on kuulema niin kallistakin. Mulla meinas hihat palaa moiseen ruikuttajalääkäriin. Sanoin sitten jo painokkaammin että mulla on ollut jo kuukausia niskat ihan jumissa ja särkee. En todellakaan mennyt sinne siksi että kuuntelisin lekurin omia kolotuksia.
Ikävää, mutta täysin turhahan se magneettikuva oli, muuten olisit todellakin kertonut mikä vika sieltä niskasta löytyi sen magneettikuvauksen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta nuorista kokemattomista, sen sijaan vanhoista kiukkuisista kylläkin. Satasella et todellakaan selviä.
Niskani oli kuukausia kipeä ja kävin Terveystalon työterveyslääkärillä kertomassa vaivastani. Vanhempi naislääkäri alkoi kädellä hieroa omaa niskaansa ja marisi että kyllä hänelläkin on niska kipeä vähän väliä. Ei millään olisi magneettikuvaukseen laittanut kun se on kuulema niin kallistakin. Mulla meinas hihat palaa moiseen ruikuttajalääkäriin. Sanoin sitten jo painokkaammin että mulla on ollut jo kuukausia niskat ihan jumissa ja särkee. En todellakaan mennyt sinne siksi että kuuntelisin lekurin omia kolotuksia.
Minkä niminen lääkäri?
Minulla on vain hyviä kokemuksia Terveystalosta.
Lääkäreiden taso on laskenut alan naisvaltaistumisen myötä. Ei kokemus kartu siellä poikimislomilla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin peräpukamien tutkimus tehtiin todella tarkasti. Aluksi valolla katsottiin peräaukkooni sitte tunnusteltiin sormella ja lopuksi vielä työnnettiin tähystin sisään. Erektiota pelkäsin myös. Tämä on kyllä ainoa kerta terveystalolla kun nuori vastavalmistunut lääkäri minut tutki.
Kuulostaa kiihottavalta. Oliko kaunis naislääkäri?
Aidosti täkäläinen terveystalon nuori lääkäri laittaa herkästi päivystykseen keskussairaalaan:
Kokemusta esim.:
- pienten nivelien nivelsärky (jatkunut pari viikkoa, lääkärikäynnin aikaan huipussaan, ikä 45 v nainen, ei pysty teekuppia nostamaan ilman kipua ja kipu valvottaa myös öisin. Verikokeet negat eikä mitään syytä löytynyt, eikä ole toistaiseksi uusiutunut).
- pinnallinen laskimotulehdus (kun edellä oli ollut sairaalajakso, ja kanyyleita runsaasti). Päivystyksessä totesivat, joo, tällainen on, mutta ei tälle tehdä mitään.
En tiedä, mitä paikallinen päivystys on mieltä tästä lääkäristä. Ja miksei tosiaan kysy kokeneemmalta talon sisällä, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin peräpukamien tutkimus tehtiin todella tarkasti. Aluksi valolla katsottiin peräaukkooni sitte tunnusteltiin sormella ja lopuksi vielä työnnettiin tähystin sisään. Erektiota pelkäsin myös. Tämä on kyllä ainoa kerta terveystalolla kun nuori vastavalmistunut lääkäri minut tutki.
Kuulostaa kiihottavalta. Oliko kaunis naislääkäri?
Ei ollut kiihottavaa. Nuori mies lääkäri minut tutki. Myöhemmin myös oma työterveys lääkäri vanhempi mies tutki pukamani mutta tutkimus ei ollut noin perusteellinen.
Riippuu varmaankin paikkakunnasta, mutta kyllä ainakin omassa kotikaupungissani on todella korkea karsintaseula erikoissairaanhoidon lähetteiden vastaanottavassa päässä. Nuoret tai muuten vain yleisvastaanottoa pitäneet lääkärit eivät aina ymmärrä tätä, ja potilaalle voi jäädä perusteeton luottamus eteenpäin pääsemisestä - pettymys on ymmärrettävästi suuri, kun esimerkiksi puutteellisen lähetteen vuoksi erikoispoliklinikalle ei kutsuta. T. Erikoislääkäri
Ovat kivoja ja innokkaita, mutta oikeaa diagnoosia voi olla haastava saada. Aina kannattaa mennä alan spesialistille ja maksaa se satanen enemmän.
En ymmärrä miksi tässä puhutaan juuri Terveystalosta. Nuoria lääkäreitä on kaikissa yksityisissä.
Osaavat kyllä. Elämäni parhaat lääkärit olen tavannut Terveystalossa.