Mitä tapahtuisi Suomessa jos tuet lopetetaan?
Mitä jos maailma adaptoisi mallin selviydy tai älä selviydy
Tekisivätkö ihmiset kaikkensa rehellisin keinoin, tekisivät sen yrityksen, hakisivat enemmän töitä, vähentäisivät menojaan, että saisivat rahaa
Vai tulisiko täydellinen kaaos vaikka nyt olisi rahaa vaikka viranomaisille enemmän?
Mitä mieltä
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin katson jonkun rikkaan ja otan siltä.
Ongelma on vain siinä, että ilman tukia ei ole olemassa yhteiskuntaa ja ilman yhteiskuntaa ei ole olemassa juuri mitään, mitä ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vassarien kannatus nousis tappiinsa.
Sellaista puoluetta ei ole olemassakaan kuin vassarit.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaimman kansanosan heiveröisen eläkeläisen. Helppo nakki.
Vierailija kirjoitti:
Vankilat ovat jo täynnä, täytyisi avata nopeasti kymmenen lisää tai sitten sisällissota, eli kaikki alkaisivat tappaa toisiaan kaduilla.
Suomessa on jo valmisteltuja vottokeskuksia tuhansille mahdollisille venäjän rajan ylittäjille.
Pääsette koekäyttämään niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä voi tulla vihainen suku metsästysasut päällä perään. Tunnen monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Suomen rikkaat suvut harrastavat kaikki intohimoisesti suurriistan metsästystä ja aseita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla toiseltakin puolelta. Aseenkäyttötaitoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Suomen rikkaat suvut harrastavat kaikki intohimoisesti suurriistan metsästystä ja aseita riittää.
Aseita on muillakin ja myös osaamista niiden käyttöön. Jos tähän ajaudutaan, se on kaikille silloin pelkkää selviytymistä. Myös niille rikkaille.
jos ei hengissä pysyminen näytä toteutuvan, niin todennäköisesti alkaa ryöstely, joka kohdistuu tietenkin arvoalueille, poliitikoihin ja muihin yhteiskunnanloisiin.
Elinkeinoelämä kaatuisi muutamassa viikossa, pörssikurssit romahtaisi, asuntojen ja kiinteistöjen arvot romahtaisi, korot nousisi jne. tästä kokemusta historiassa esim. 1930- ja 1990-luvulta, kun kansalaisilla ei ole ostovoimaa ja muutamassa yössä velat nousi kolminkertaisesti, kun huomioi korot ja vakuuksien reaaliarvot. Samoin yhteiskunnan palvelut.b
Jo nyt voi olla huolissaan todella. Tilanne on osalla niin paha ja vakava. Ihan hälytysnappia voi painaa. Älkää jättäkö ihmisiä heitteille rahatta ja ilman. Se ei ole tasa-arvoa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ne on käytännössä lopetettu, jos et voi maksaa kuin laskut ja muuhun ei jää. Ei ole realistinen sellainen minisumma jos aiotaan saada ruoka, vaatteet ja muut ihmisille.
Tuilla pärjää, mutta tuhlailuun ei tietenkään ole varaa.
Rikollisuus ja asunnottomuus kasvaisivat merkittävästi. Sen jälkeen kaduilla ei todellakaan olisi turvallista. Niillä vaeltelisi kaikenlaisia asunnottomia hiippareita, paljon enemmän kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten alkaisi toimeentulon "pakko-otto" missä raha otetaan sieltä missä on saatavilla, siinä ei enää lukot tai vartiointi auttaisi
Ja pääset kohta hilut ranteissa lusimaan johon muslimivankien osastolle Puppelipojaksi. Hoidata peräpukamat kuntoon ennen laittomuuksia.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä voisi ja etkä tunne. Lopeta sekoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat ovat äärimmäisen aggressiivisia.
Ihmisten heittäminen tuen ulkopuolelle pahentaisi vaan asiaa. Aina voidaan kiristää tukija kuten hallitus nyt tekee, mutta jossain vaiheessa raja pitää tulla vastaan. Ei niihin töihin pääsisi vaikka 100 hakemusta lähettää päivässä.
En usko, että paistopiste-tuotteilla elävät mt-ongelmaiset sähköskuuteilla suihkivat tukiloiset kovin pahaa kapinaa saisivat aikaan. Toista se oli kansalaissodassa, kun raskaan työn karaisemat miehet alkoivat tappelemaan
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ainakin ulkomaalaisten exodus.
Mitamitamita taala pelotela. Mina vaadi mina raha ja tayty saada panna kun mina haluta.
Ja pääset kohta hilut ranteissa lusimaan johon muslimivankien osastolle Puppelipojaksi. Hoidata peräpukamat kuntoon ennen laittomuuksia.