Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaan työpäivän jälkeen mies menee suoraan sohvalle makaamaan. Miten suhtautuisit moiseen?

Vierailija
13.07.2025 |

Mies nukkuu 1,5h tirsat ja sitten syödään ja sama toistuu päivästä toiseen. 

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olin 19-vuotiaana kesätöiden jälkeen aina niin väsynyt, etten jaksanut tehdä mitään työpäivän jälkeen. Työ oli tehdastyötä ja menin töihin pyörällä, maasto oli mäkistä. Myöhemmin, huonompikuntoisena tein toimistotyötä enkä koskaan ollut työpäivän jälkeen yhtä väsynyt, ainakaan fyysisesti.

Vierailija
62/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaako itsensä kanssa vai jonkin muun kanssa? Ilmeisesti ei ainakaan aloittajan kanssa ja sekös harmittaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Mutta jos tuo tapahtuu joka päivä, miehen kunto ei varmaan ole hyvä ja ylipainoa löytyy? Ja ehkä niiden lisäksi uniapnea? Aktiivisena ihmisenä  en tykkäisi. 

Miehellä ei ole grammaakaan ylipainoa, on pitkä ja hoikka mies, vaikka syökin hyvin terveellisesti. Uniapneaan en usko, koska mies ei kuorsaa enkä ole huomannut hengityskatkoksia.

Vierailija
64/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen ruuan tekee?

Minä useimmiten mutta joskus on hetkiä jolloin tehdään yhdessä tai tilataan ruokaa kotiin.

Vierailija
65/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako se, että mä kokkaan sille, käyn kaupassa ja siivoan jäljet? Siinä tapauksessa muuttakoon muualle. 

Ei odota, mutta useimmiten teen meille ruokaa, mutta mies auttaa siivoamisessa.

Vierailija
66/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kannattaa selvittää ettei ole jotain terveydellistä ongelmaa taustalla. Jos ei ole niin kai jokainen saa työpäivänsä jälkeen tehdä tai olla tekemättä mitä lystää. Oma työni on raskasta henkisesti, fyysisesti ja varsinkin sosiaalisesti. Töiden jälkeen istun nojatuolissa luurit päässä katselemassa sarjoja siihen asti että menen nukkumaan. Muita juttuja tehdään sitten vapaapäivänä (jos jaksaa, yleensä ei jaksa) tai lomalla.

Työ vie mieheltä kaikki mehut, joten siksi ottaa torkut sohvalla niin teki tänäänkin.

Vierailija
67/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaako se, että mä kokkaan sille, käyn kaupassa ja siivoan jäljet? Siinä tapauksessa muuttakoon muualle. 

Miksi se auttaa siivoamisessa eikä vain siivoa? En tajua tätä äipän pikku apuri -ajattelua.

Vierailija
68/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se auttaa siivoamisessa eikä vain siivoa? En tajua tätä äipän pikku apuri -ajattelua.

Vois hyvin tehdä ne ruoatkin ja siivota. Kai se nyt yhdet pyykitkin jaksaa työpäivän jälkeen hoitaa.

Täysi vätys se on !

Vierailija
69/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, jos minulla olis mies, joka kävisi töissä ja tulisi sen jälkeen kotiin makaamaan. 

Vierailija
70/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilet? Jos olen yksin kokannut miehen nukkuessa, niin mies korjaa kaikki ja siivoaa ruokailun päätteeksi.

Vierailija
71/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois hyvin tehdä ne ruoatkin ja siivota. Kai se nyt yhdet pyykitkin jaksaa työpäivän jälkeen hoitaa.

Täysi vätys se on !

Jos mies on tullut monen päivän työreissulta maapallon toiselta puolen, on siinä kohtaa aikaeroväsymys aikamoinen, joten ei sitä energiaa oikein ole hyvä kun koko mies pysyy pystyssä. Mies on yrittäjä ja työajat ovat epäsäännölliset eri projekteista riippuen. En minä yksin koko huushollia hoida, vaikka kotona etätöitä teen. Älä hauku miestäni vätykseksi, kun sellainen hän ei ole.

Vierailija
72/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilet? Jos olen yksin kokannut miehen nukkuessa, niin mies korjaa kaikki ja siivoaa ruokailun päätteeksi.

Miksi sitten sanoit, että mies auttaa siivoamisessa, jos hän kerran ihan itse siivoaa? Kun sanot että hän auttaa sinua, kuulostaa siltä että sinä siivoat ja mies ojentaa siivousrätin tms.

- eri

Vierailija
73/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuten mitään jos ottaa nokoset, mutta mies ilmeisesti olettaa että sillä aikaa kun hän lojuu sohvalla valmistuu hänelle ruoka valmiiksi pöytään katettuna vaikka ap itsekkin on ilmeisesti tullut juuri töistä. Mitähän ap:n mies meinaisi jos ap itsekkin heittäytyisi lötköksi tunniksi tai pariksi töiden jälkeen ja sitten kysyisi mieheltä herättyään onko ruoka valmis?

Vierailija
74/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi se auttaa siivoamisessa? Eikö se vaan yksinkertaisesti siivoa? Et säkään auta ruuanlaitossa vaan sä laitat ruuan.

Vierailija
75/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten sanoit, että mies auttaa siivoamisessa, jos hän kerran ihan itse siivoaa? Kun sanot että hän auttaa sinua, kuulostaa siltä että sinä siivoat ja mies ojentaa siivousrätin tms.

- eri

Miksi käsität asioita tahallasi väärin? Mies auttaa ruokailun jälkeen korjaamaan jäljet.

Vierailija
76/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muuten mitään jos ottaa nokoset, mutta mies ilmeisesti olettaa että sillä aikaa kun hän lojuu sohvalla valmistuu hänelle ruoka valmiiksi pöytään katettuna vaikka ap itsekkin on ilmeisesti tullut juuri töistä. Mitähän ap:n mies meinaisi jos ap itsekkin heittäytyisi lötköksi tunniksi tai pariksi töiden jälkeen ja sitten kysyisi mieheltä herättyään onko ruoka valmis?

Pari päivää aiemmin molemmat otettiin torkut samaan aikaan ja sen jälkeen mies kysyi mitä syödään ja tilattiin noutoruokaa. Mies ei todellakaan ole mikään holvottava pikkupoika.

Vierailija
77/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin onnellinen, jos minulla olis mies, joka kävisi töissä ja tulisi sen jälkeen kotiin makaamaan. 

Mikä estää kesäheilan etsintää?

Vierailija
78/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi se auttaa siivoamisessa? Eikö se vaan yksinkertaisesti siivoa? Et säkään auta ruuanlaitossa vaan sä laitat ruuan.

Oliko sun exäsi tollanen kuten kuvailit?

Vierailija
79/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Auttaa ketä? Sinua vai? Siis sinun vastuullasi on sekä ruuanlaitto ja siivoaminen? Ja jos mies tekee jomman kumman niin hän auttaa sinua? Miksi?  Siirry jo tälle vuosituhannelle.

Vierailija
80/96 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Miksi käsität asioita tahallasi väärin? Mies auttaa ruokailun jälkeen korjaamaan jäljet.

Sanotko myös, että sinä autat häntä tekemään ruuan? Vaikka sinä teet sen yksin?

Jos et, niin miksi siivoaminen on auttamista vaikka mies tekee sen itse?