Raskaan työpäivän jälkeen mies menee suoraan sohvalle makaamaan. Miten suhtautuisit moiseen?
Mies nukkuu 1,5h tirsat ja sitten syödään ja sama toistuu päivästä toiseen.
Kommentit (96)
Osaatteko keskustella keskenänne ?
miehesi masentunut?
Potkisin sen pois koska minä haluan makoilla sohvalla.
Jaksamisen ja palautumisen kannalta hyvä torkkuakin eli ei haittaisi, voisin vaikka itsekin ottaa samalla torkut.
Kyllä töiden jälkeen pitää ottaa pieni lepotauko. 1,5 h unet on kyllä aika paljon. Nukkuuko mies yöllä huonosti
Jopa nyt jotakin! Aivan uunituore aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko keskustella keskenänne ?
miehesi masentunut?
Mies on tunteellinen ei masentunut ja keskusteluyhteys on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Potkisin sen pois koska minä haluan makoilla sohvalla.
Meillä on niin iso sohva, että molemmat mahdutan makaamaan tässä.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin ap:n.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä töiden jälkeen pitää ottaa pieni lepotauko. 1,5 h unet on kyllä aika paljon. Nukkuuko mies yöllä huonosti
Itseasiassa tutkimusten mukaan 90min torkut ovat paremmat aivoille.
Vierailija kirjoitti:
Miksei syö ensin?
Ei ole hyvä syödä ja mennä makaamaan sen jälkeen, mieluiten kävelyä niin ruoansulatus tykkää.
Naiset kokee lepäävän miehen uhaksi sitten omalle turvallisuudelleen vaistonvaraisesti.
Hanki ehkäisy. Tee itsekin työtä.
No mikäs siinä jos on sitten illalla virkeämpi. Keho kyllä osaa vaatia sitä mitä tarvitsee, mutta jos väsymys oikeasti haittaisi arkea enemmänkin eli että ei jaksaisi illallakaan mitään koskaan niin kannustaisin menemään käymään lääkärissä. Tai sitten keksisin yhteistä kivaa tekemistä ja jos nekään ei innosta niin kai se mieskin sitten toivottavasti siihen heräisi ettei sellainen ole oikeaa elämää pitkittyneenä. Elämän tarkoitus on murheen karkoitus ja elämä pitää elää, ei olla aivosumussa harva se ilta. Mutta tää nyt on vain hypoteettista ajattelua kun multa se mieskin puuttuu :D N30+
Ei haittaa mitään tietenkään, pitkän päivän jälkeen tarvii huilia.
Vierailija kirjoitti:
Kertomansa mukaan toisinaan nukkuu huonosti.
Ei haittaisi, oon itte töis vielä siihen aikaan 😃