Miksi duunarimiehet yrittävät akateemisia keskiluokkaisia naisia?
Kun eivät kelpaa. Miksi ne duunarinaiset eivät kelpaa? Saman tasoiset.
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee niin että naisen koulutustasolla ei ole väliä kunhan nainen elättää itsensä eikä ole miehen lompakolla.
Naiset taas ajattelee niin että miehellä pitää olla vähintään sama koulutustaso kuin mitä naisella itsellään on, ei ne korkeakoulutetut naiset huoli amistason miestä kumppaniksi.
Tän lisäksi olen vain naisena huomannut, että korkeakoulutetuilla miehillä on todennäköisemmin niitä ominaisuuksia, joita etsin. Jos olisin sinkku niin todellakin rajaisin koulutustason mukaan, sen verran tehokasta se on. Toki poikkeuksia on kummassakin porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei yrittäisi?
Se "keskiluokka" ja duunari nyt on Suomessa jotakuinkin samaa nettotuloluokkaa. Ja muutenkin miehille naisen yhteiskuntaluokka harvoin juuri merkitsee - monelle naiselle tuntuu olevan kovin tärkeää olla "akateeminen".
Luokkajako ei perustu omaisuuteen. Kyllä keski- ja yläluokan miehille merkitsee paljonkin, että heidän vaimonsa on sivistynyt ja koulutettu. Omaisuudestakaan ei tokikaan ole haittaa.
Tässäkin ketjussa luultavasti duunaritaustaiset miehet nälvivät ehtimiseen 'akateemisille', kädettömille ja ties mille naisille. Heidät on kotona opetettu siihen, että mies on aina jotain parempaa kuin nainen. Kuka nainen tuollaisen miehen haluaisi?
Kuule tyttö nyt sinä puhut potaskaa koska ei meille miehille se naisen koulutustaso oikeasti merkkaa juuri mitään. Isompi asia
Mihin luokkaan kuulut itse?
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne duunarimehetkin olla keskiluokkaa tuloiltaan. Yleensä tienaavat enemmän kuin akateemiset akat.
Jaa tienaavat? Yleensä? Melkoinen väite. Ja vaikka tienaisivatkin, koulutustasolla on muutakin merkitystä kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee niin että naisen koulutustasolla ei ole väliä kunhan nainen elättää itsensä eikä ole miehen lompakolla.
Naiset taas ajattelee niin että miehellä pitää olla vähintään sama koulutustaso kuin mitä naisella itsellään on, ei ne korkeakoulutetut naiset huoli amistason miestä kumppaniksi.
Tän lisäksi olen vain naisena huomannut, että korkeakoulutetuilla miehillä on todennäköisemmin niitä ominaisuuksia, joita etsin. Jos olisin sinkku niin todellakin rajaisin koulutustason mukaan, sen verran tehokasta se on. Toki poikkeuksia on kummassakin porukassa.
Mitä ominaisuuksia korkeakoulutetuilla on ja duunareilla ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ominaisuuksia korkeakoulutetuilla on ja duunareilla ei ole?
En esittänyt tuollaista väitettä, kirjoitin että on todennäköisemmin. Ja että poikkeuksia on kummassakin porukassa.
Itsellä kaikki naiset ovat olleet maistereita tai tohtoreita. Yhtään parturia en esimerkiksi ole onnistunut löytämään, koska ovat yleensä jo suhteessa ja varattuja. Helsinki on täynnä kusipäisiä tusinmaisteri-naisia, mutta kunnollista duunarinaista ei tunnu löytyvän millään.
Naiset rakastaa miehen statusta ja miehen rahoja, tämän takia naisia kiinnostaa niin paljon miehen koulutustaso ja miehen status työelämässä.
Mieheni on talomaalari, itse olen DI. Hyvää elämää yhdessä ja hyvää seksiä.
Aika ilkeästi tuntuu osa tässä ketjussa kirjoittavan duunareista. Valitettavasti kaikki nyt eivät vain voi olla korkeakoulutettuja, vaan myös automekaanikkoja, sähkäreitä, putkareita, raksamiehiä ym. tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ominaisuuksia? Huono itsetunto, että kestää kusipäistä narsistimuijaa? Teitä on 13 tusinassa na esim. täällä Helsingissä ette kelpaa yhtään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kaikki naiset ovat olleet maistereita tai tohtoreita. Yhtään parturia en esimerkiksi ole onnistunut löytämään, koska ovat yleensä jo suhteessa ja varattuja. Helsinki on täynnä kusipäisiä tusinmaisteri-naisia, mutta kunnollista duunarinaista ei tunnu löytyvän millään.
Jos ongelma on vain maantieteellinen, ratkaisuhan on harvinaisen yksinkertainen. Varsinkin kun Hki on pinta-alaltaan pieni.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeästi tuntuu osa tässä ketjussa kirjoittavan duunareista. Valitettavasti kaikki nyt eivät vain voi olla korkeakoulutettuja, vaan myös automekaanikkoja, sähkäreitä, putkareita, raksamiehiä ym. tarvitaan.
Itse asiassa niitä just tarvitaan, toisin kuin loisivia tusinamaistereita virastoissa nettohaitallisissa suojatyöviroissaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ilkeily ei ole ikinä oikein. Olisi hyvä, jos näistäkin asioista voisi puhua neutraalisti. Se, ettei halua jotain ihmistä kumppanikseen, ei oikeuta haukkumaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ominaisuuksia? Huono itsetunto, että kestää kusipäistä narsistimuijaa? Teitä on 13 tusinassa na esim. täällä Helsingissä ette kelpaa yhtään kenellekään.
Ihan hyvin olen kelvannut, silloinkin kun asuin Helsingissä.
Onko tällä nyt väliä? Siis ammateilla? Olen yliopistosta valmistunut nainen. Epäilen aloitusta trolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ilkeily ei ole ikinä oikein. Olisi hyvä, jos näistäkin asioista voisi puhua neutraalisti. Se, ettei halua jotain ihmistä kumppanikseen, ei oikeuta haukkumaan ketään.
Naiselle pitää tehdä ravintolatesti ja katsoa miten nainen kohtelee itseään nuorempaa naistarjoilijaa. Siitä näkee naisen todellisen luonteen.
Äly, lukeneisuus, sivistys, kiinnostus kulttuuriin ja monenlaisiin asioihin sekä keskustelutaito viehättävät minua miehissä eniten. Tämä tuntuu edellyttävän akateemista koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä? Duunarista voit saada kotiisi joka paikan höylän, joka ymmärtää remontoinnit ja muut jutut. Näillä miehillä on monesti myös "arkijärkeä". T.Nainen
Remonttimiehet palkataan, ei niitä panna.
Harvoin se nainen panee. Naista pannaan. Mars takas koulun penkille.
Molemmat panee, jos ei niin kyse on raiskauksesta. Mars itse.
No eikä pane. Töpselikin pannaan pistorasiaan, eikä päinvastoin. Miten ihmeessä sinä panet vaginasi peniksen sisään? Haloo. 😂
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne duunarimehetkin olla keskiluokkaa tuloiltaan. Yleensä tienaavat enemmän kuin akateemiset akat.
Jaa tienaavat? Yleensä? Melkoinen väite. Ja vaikka tienaisivatkin, koulutustasolla on muutakin merkitystä kuin raha.
Tottakai tienaa. Sähkömiehiä ja putkareita tarvitaan, toisin kuin sossuja, viranomaisia, ja muita loisia.
En ole kokenut että pitäisi valita. Mua kiinnostaa ympäristön kemikalisoituminen, demokratian kaventuminen globaalisti, kaivoslainsäädäntö, yms. sen lisäksi, että halusin ja sain koulutetun miehen puolisokseni.