Palstalla ei enää mitään virkaa kun AI-keskustelut ja siitä kumppani vie voiton palstakeskusteluista ja näsäviisaat esittää: älä keskustele
Palstalla ei enää mitään virkaa kun AI-keskustelut ja siitä kumppani vie voiton palstakeskusteluista ja näsäviisaat esittää: älä keskustele palstalla. Palstalle onkin tullut omituista kommentointia.
Kommentit (9)
. Joo. On vaikeutunut tehdä aloituksia joihin porukat kommentoi jotain.
Okei. Tulit kuitenkin palstalle tuon kirjoittamaan sensijaan että olisit sile AI:lle sen kertonut.
Kankeat lauserakenteesi vaikuttaa nyt siltä, että oma kirjoitelmasi on botin tuottamaa tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Kankeat lauserakenteesi vaikuttaa nyt siltä, että oma kirjoitelmasi on botin tuottamaa tekstiä?
En ole koskaan törmännyt siihen että lauserakenteeni olisivat ongelmallisia. On monikielinen kotitausta lapsuudesta: saksa, ruotsi ja suomi. Saksa aika raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt siihen että lauserakenteeni olisivat ongelmallisia. On monikielinen kotitausta lapsuudesta: saksa, ruotsi ja suomi. Saksa aika raskasta.
Et nyt hirveästi vakuuta.
Huomaa kyllä nykyään, että hyvin moni aloitusviesti on oikeasti AI:lla luotu. Ei kukaan niitä pidempiä liirum laarumeita itse tänne kirjoita.
Ymmärrän kyllä, miksi ap suosii AI-keskusteluja. Olen minäkin tekoälyä jututtanut sen verran, että olen huomannut kuinka kohtelias ja mielistelevä se usein on. Ei suostu riitelemään vaikka vähän yrittäisi haastaakin.
Ihmiset, joilla on huono itsetunto ja kaipaavat epätoivoisesti hyväksyntää, varmasti pitävät siitä enemmän kuin oikeista ihmisistä.
Joo, juttele sille AI:lle. Kaikki voittaa.