Monen päivän rännin pystyt vetämään?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana onnistui toista viikkoa, nykyään kolme päivää on jo vaikeaa. Varsinkin kun todennäköisesti yhtenä niistä kolmesta päivästä päädyn nukkumaan lattialla tai suihkussa tai jotain muuta yhtä surkeaa.
Rännit on takapuolesta, ja onneksi olen onnistunut edes vähän vähentämään. En nykyään ala juomaan ennen kello 18.00. Vielä parempi jos juominen keskittyy 20.30-23.00 välille. Heräillee aamulla pirteänä ja on suurinpiirtein toimintakykyinen koko päivän.
Kas, täällä on muitakin kellontuijoittajia. Nykyinen sääntö on, ettei kaljaa ennen klo. 18 ja pää tyynyyn klo. 23. Jaksaa päivällä touhuta, eikä mene aika kotona huokaillessa.
Kesäloma. Nyt taitaa olla 15.päivä? Ihan hyvin menee...
Vierailija kirjoitti:
kummallista mutta lomalla menee kevyesti se viikko, kotona tekee tiukkaa kakkonen :)
Helpompaa on ryypätä kavereiden kanssa viikko jossain kuin saada kotona tiukkaa kakkosta.
T. Kokemusasiantuntija
Kolme päivää menee. Neljänteen pystyy joskus, mutta ei kovin usein. Kaksvitosena meni parhaimmillaan 28 päivää. Upea tammikuu.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta haluavat miehet ei kännää koko ajan. Mut olkaa toki yksin
Niin no. Kaikki eivät halua parisuhdetta eivätkä kaikki ole miehiä.
Itse lasken ränniksi sen, että on humalassa päivittäin. Henkilökohtainen ennätys on joku 3kk.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu mitä rapajuoppoja täällä pyörii🤬
No tuliko yllärinä 😂
4-5 alkoholiannosta on oma rännini. Kyllä jo toisen päivän ryyppääminen, krapulaan juominen on merkki isosta ongelmasta. Ja tätähän meillä Suomessa riittää.
Kuukausi menee kevyesti näin 60 vuoden harjoittelulla..sit voi pitää pari päivää huilia ennen seuraavaa putkea..
23 vuotiaana olin varmaan 10kk kännissä melkein joka päivä.
Aamulla töihin, kotiin iltapäivästä kaupan kautta, kännit, nukkumaan, aamulla töihin.
Nykyään kaksi päivää vielä menee, kolmas on jo pakkopullaa.
M42
kummallista mutta lomalla menee kevyesti se viikko, kotona tekee tiukkaa kakkonen :)