Tänään 55v täyttävä äijä vastaa seuraavat 30 min.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Voitko antaa mulle rahaa? N25
Periaatteessa kyllä jos on joku järkevä perustelu mihin sitä tarvitset. Aika paljon annan joka kuukausi kaikenlaisille puliveivareille verojen kautta, vaikka eivät todellakaan ole sitä ansainneet. Niille jotka henkilökohtaisesti tulevat pyytämään olen aina antanut jos on ollut mistä antaa ja perustelut on kunnossa eivätkä valehtele.
Pitäisi varmaan kysyä annatko pillua mutta en kysy.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko parhaat päiväsi jo takanpäi?
Ei ole. En usko että ovat edessäkään vaan niitä eletään edelleen. Väistämättä kroppa tulee jossain vaiheessa sanomaan että enää ei mennä mutta kyllä siihen luulisi olevan vielä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä sait ensimmäistä kertaa?
16
Kuinka paljon valehtelit vastauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Muisteletko nuoruusjuttuja? Kerro joku? Palkitsetko itsesi kermakakulla?
No en kyllä. Niitä olisi kyllä, olin melko villi nuorena ja olen edelleen. Ei oikein ole mikään makea koskaan napannut, liihottavaakin tuollainen eikä kyllä mitenkään hyvää edes. Turhaa syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nainen olla liian löysä?
No todellakin voi. Minulla ei myöskään ole mitenkään iso kulli. Nainen voi olla myös liian tiukka.
Onko sinulla ollut oma yritys vai miten olet onnistunut kartuttamaan eläkekassaa? Ja näin 42-vuotiaana kiinnostaa joko se naisen paras ikä meni?
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta äänestit viime vaaleissa?
En äänestänyt mutta jos olisin äänestänyt niin Kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut oma yritys vai miten olet onnistunut kartuttamaan eläkekassaa? Ja näin 42-vuotiaana kiinnostaa joko se naisen paras ikä meni?
Hanki itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Onko erektio-ongelmia?
Ei ole, eikä ole koskaan ollut. Ei koko elämäni aikana yhtään kertaa. Ei edes hirmu jurrissa silloin kun vielä saatoin juoda niin paljon.
15? Eikö ole 10 vuotta?