TANGOMARKKINAT FINAALI 2025 tänään.
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että Riikka ei tunkenut lavalle kruunauksen ja kukitukseen.
Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Purra tuolla tekee!
Mene pois.
Jos Sussu olis voittanut Veetin parina, tän vuoden kuninkaalliset olis melkein ollut viimevuotisten kuninkaallisten kloonit.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Hanna! Oikea nainen voitti. Saatiin aitoa tanssimusiikkia laulava kuningatar.
Joo, tuo itsevarma ja omahyväinen että "minä voitan" .
Omituiseksi on muuttunut koko kilpailu. Väännetään mikä tahansa laulu tangoksi ihan kuin olisi Suomesta oikeat tangot loppuneet. Olivat kamalaa kuultavaa. Mieluummin kuuntelisin niitä ihan perinteisiä vanhoja kunnon tangoja laulettuna tavalla, jolla Hanna ja se Lindeman (en muista etunimeä) lauloivat. Onneksi eivät Sussu ja Antti voittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Riikka oli pukeutunut harvinaisen tasokkaasti omaan normaaliin pukeutumiseensa verrattuna, mutta enemmänkin nuoren naisen mekko tuo keltainen mekko on.
Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuomaripeli toimi. Hyvin kähmitty.
Miehissä kyllä. Naisissa Hanna olisi voittanut yleisöäänillä kenet tahansa.
Riikka oli lumoava näkyvä keltaisessa mekossaan.
MIKSI tuomaristo ei antanut palautetta julkisesti? On ollut kiinnostavaa kuulla männä vuosina, kun jpkainen on saanut ruotia. Nyt jäi täysin pimentoon tuomateiden ajatukset. Marian ja Valtterin sanoja jäin erityisesti kaipaamaan. Kisa, tää on kilpailu. Miksei osamlistujien suorituksia ruodita?!
Vierailija kirjoitti:
MIKSI tuomaristo ei antanut palautetta julkisesti? On ollut kiinnostavaa kuulla männä vuosina, kun jpkainen on saanut ruotia. Nyt jäi täysin pimentoon tuomateiden ajatukset. Marian ja Valtterin sanoja jäin erityisesti kaipaamaan. Kisa, tää on kilpailu. Miksei osamlistujien suorituksia ruodita?!
Ihme salamyhkäistä puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Riikka oli lumoava näkyvä keltaisessa mekossaan.
Mene pois.
Marko Maunuksela pois tuomaristosta!
Vierailija kirjoitti:
Nää naiset on kyllä huonoja kaikki! Täytyy ihmetellä tason laskua. Nyt olis vaan hyvä kun valittaisiin vain tangokuninkaallinen. Ja se titteli menee tässä kisassa miehelle.
Olen aina ollut sitä mieltä että akat eivät osaa laulaa tangoa. Se laji kuuluu miehille, jota on ilo kuunnella, kun upea ääninen mies sen tulkitsee.
Riikka oli siellä passiivisaggressiivisesti v*lemassa vihaamilleen romaneille.
Vierailija kirjoitti:
Omituiseksi on muuttunut koko kilpailu. Väännetään mikä tahansa laulu tangoksi ihan kuin olisi Suomesta oikeat tangot loppuneet. Olivat kamalaa kuultavaa. Mieluummin kuuntelisin niitä ihan perinteisiä vanhoja kunnon tangoja laulettuna tavalla, jolla Hanna ja se Lindeman (en muista etunimeä) lauloivat. Onneksi eivät Sussu ja Antti voittaneet.
Kyllä. Vanhat tangot kunniaan. Olisin mielummin kuullut tangot "Öiset kitarat" ja "Nuoruustango", jotka on mun lempitangoja, mielummin kuin näitä nykybiiseistä väännettyjä versioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Hanna! Oikea nainen voitti. Saatiin aitoa tanssimusiikkia laulava kuningatar.
Joo, tuo itsevarma ja omahyväinen että "minä voitan" .
Itsevarma kyllä, omahyväinen ei. Tiesi toki, että lopultakin voi voittaa, kun tuomaristo ei valitse voittajaa.
Riikka vei tässäkin liikaa huomiota. Varmasti tätä kilpailua olisi haluttu katsoa ja seurata ilman tuon naisen läsnäoloa ja sitä, että vie huomiota itse kilpailulta. Kyseessä on kuitenkin Suomen vihatuin nainen. Tällaisiin tilaisuuksiin osallistuminen ja edustaminen kissanristiäisissä on ainakin aikaisemmin kuulunut kulttuuriministerin vastuualueeseen, ei valtiovarainministerin.
Maria Lund tai valtteri torikka uudeksi tuomariston puheenjohtajaksi.
Ihanaa, että yli 60% molemmissa sarjoissa meni voittajille. Selvä peli! Kansa on puhunut. Hanna ja Veeti laulaa!