Alone Suomi- yksin erämaassa
Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.
Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.
Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2079)
En ole vielä katsonut jenkkiversiota. Onko siinäkin pelastustiimi, joka tulee paikalle pienenkin haavan paikkaamiseksi. Mitä tapahtuu jos joku elukka käy päälle, siinä ei apu ehdi paikalle. Ovatko allekirjoittaneet vastuuvapautuksen, että jos karhu sinut tappaa, niin se kuuluu pelin henkeen ja oma vastuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä katsonut jenkkiversiota. Onko siinäkin pelastustiimi, joka tulee paikalle pienenkin haavan paikkaamiseksi. Mitä tapahtuu jos joku elukka käy päälle, siinä ei apu ehdi paikalle. Ovatko allekirjoittaneet vastuuvapautuksen, että jos karhu sinut tappaa, niin se kuuluu pelin henkeen ja oma vastuu.
Alastomat selviytyjät sarjassa, pelastustimii aina lähimmän pusikon takana valmiina auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä yhden ukon noudossa kesti tunteja mutta eiköhän se ollut vaan näyttelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomiversio on sairaan tylsä. Joka jakso kattaa vain yhden päivän tapahtumat ja siellä ei tapahdu mitään.
USA-versiossa joka jakso sisälsi viikon tapahtumat ja siellä todella tapahtui, koska Vancouver-saarella on todella tiheä karhukanta ja puumia.
Metsästäminen muuttaisi pelin täysin ja pidentäisi kilpailua. Tylsää!
Katsos kun meitä katsojia on erilaisia. Minä nautin, kun kerrankin on sarja, jota ei ole sullomalla sullottu täyteen draamaa. Olen katsonut joka jakson useaan kertaan ja nauttinut. Tässä sarjassa pienistä tapahtumista tulee suuria. Tuohan ei edes ole totta, että Suomi-version jaksoissa olisi vain yhden päivän tapahtumat.
Eikö sinulle riitä, että voit katsoa sitä jenkkisarjaa? Jää minulle tämä suomalainen.
Suomalaisella tuotantoyhtiöllä tuskin on rahaa pitkittää sarjaa kuukausitolkulla kestäväksi. Samoin voi olla vaikea järjestää kovin isoja alueita, joille kukaan muu kuvausten aikana varmasti ei tulisi. Meillä kun saa maastossa kulkea vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiversio on sairaan tylsä. Joka jakso kattaa vain yhden päivän tapahtumat ja siellä ei tapahdu mitään.
Ilman Eetua ja hänen taitojaan sarja olisi aiheuttanut vain myötähäpeää. Ainoa jännitys syntyy siitä putoaako joku taas veteen.
Luulin sarjan alkaessa että se olisi kuvattu tänä vuonna. Tuotanto on melkein vuoden ajan editoinut materiaalia ja siitä ei saatu tuon kiinnostavampaa aikaiseksi?
USA-versiossa joka jakso sisälsi viikon tapahtumat ja siellä todella tapahtui, koska Vancouver-saarella on todella tiheä karhukanta ja puumia. Mutta silti Suomen versiosta olisi ollut mahdollista saada kiinnostavampi vaikka aloittamalla kilpailu loppukesällä niin että kilpailijoilla olisi ollut paremmat mahdollisuudet selviytyä muutaman viikon ajan ja helpommat olosuhteet aluksi. Sillä olisi tullut kiinnostavampaa materiaalia kun kilpailu olisi kestänyt pidempään.&nb
Täysin samaa mieltä. Kaiken huippu on joku mittanauha alamittaisten kalojen suojelemiseksi. Wtfuck. Kun elossa selviytyminen on kyseessä niin ei siinä alamittoja mitata. Täydellistä myötähäpeää. Tämä on joku verkkokalastuksen MM kisat korvessa kisailu.
Lakia pitää kuitenkin noudattaa, ja nuo kalojen alamitat ovat osa lainsäädäntöämme. Samoin se, ettei tulta saa tehdä metsäpalovaroituksen aikaan.
Ei tässä eloonjäämiskamppailun kuvaamisesta ole kysymys. Jos olisi, ei sallittua luovuttaa sen takia kun tuli kultsia ikävä. Siellä oltaisiin nälkäkuolemaan asti, prkl!
Kyllä Suomesta löytyy helposti semmoisia paikkoja mistä ei ilman kokemusta osaa pois.UKK puisto on yksi tosi laaja erämää .Vätsäri on hankala paikka.Käsivarren erämaa -alue samoin .Kyllä sinne tottumaton eksyy.Eipä juuri vahingossa kävele tielle.
Puhutaan nyt vain tästä Suomi versiosta ja annetaa jenkki draama olla.
Tässä ohjelmassa ei mitän tapahdu. Ei selviytymistaitoja, ei kekseliäisyyttä, ei taitojen opettelua. Miehet miettii ja miettii ja haahuilee. Välillä toki toheloi. Inhottaa oikeastaan tuo itkemän tuleminen telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa ei mitän tapahdu. Ei selviytymistaitoja, ei kekseliäisyyttä, ei taitojen opettelua. Miehet miettii ja miettii ja haahuilee. Välillä toki toheloi. Inhottaa oikeastaan tuo itkemän tuleminen telkkariin.
Älä sitten katso!
Tai katso tarkemmin. Kyllä minä olen nähnyt sekä selviytymistaitoa että kekseliäisyyttä. Kaikki kekseliään viritykset tosin eivät ole toimineet.
Itkemiset ovat epämiellyttävää katsottavaa, mutta jos nuo selviävät tuolla niin kyllä minäkin mukavalla kotisohvallani parit itkut kestän. Katsokaa supersankarielokuvia, jos oikeat ihmiset ovat teille liian raskaita.
SPOILER VAROITUS!
Hahaa! Eturauhanen voitti Eetun 6-0!
Hyvä että siitä kalasnobbailijasta päästiin.
Nyt kiva seurata loppukahinoita.
Omat suosikit: Esa ja Petra
Vierailija kirjoitti:
Puoluejohtajien Alone Suomi, sen haluaisin nähdä. Luovuttaisiko siinäkin ensimmäisenä Petteri, vaikka osaakin kalastaa? Miten pitkään jaksaisivat kasvissyöjät Purra ja Koskela? Harkimolla on veneilykokemusta, ehkä siitä olisi apua?
Muista puoluepampuista en tiedä mutta Petteri on kalamies ja kohtuu kokenut erävaeltaja.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan nyt vain tästä Suomi versiosta ja annetaa jenkki draama olla.
Yes ma'am.
Petra on erikoinen hyvällä tavalla. Tuntuu selviävän kaikesta, jopa veneen pressusta rakentamisessa. Levollinen. Olisi tuotanto voinut oikean veneen antaa osallistujille. Muutenkin ruuan hankkiminen vaikeaa. Marjojen ja sienien keruu ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA-versiossa joka jakso sisälsi viikon tapahtumat ja siellä todella tapahtui, koska Vancouver-saarella on todella tiheä karhukanta ja puumia.
Metsästäminen muuttaisi pelin täysin ja pidentäisi kilpailua. Tylsää!
Katsos kun meitä katsojia on erilaisia. Minä nautin, kun kerrankin on sarja, jota ei ole sullomalla sullottu täyteen draamaa. Olen katsonut joka jakson useaan kertaan ja nauttinut. Tässä sarjassa pienistä tapahtumista tulee suuria. Tuohan ei edes ole totta, että Suomi-version jaksoissa olisi vain yhden päivän tapahtumat.
Eikö sinulle riitä, että voit katsoa sitä jenkkisarjaa? Jää minulle tämä suomalainen.
Suomalaisella tuotantoyhtiöllä tuskin on rahaa pitkittää sarjaa kuukausitolkulla kestäväksi. Samo
Ja kyllä siinä jenkkiversiossakin alkuun ainakin kolmen jakson verran edettiin päivä kerrallaan. Vasta 4-5 kilpailijan kohdalla edettiin nopeammassa tahdissa. Ja yksinäisyys sekä läheisten kaipuu oli todella monella jenkkikilpailijallakin syy lopettaa kilpailu.
Olen pitänyt molemmista, jenkki- ja suomiversiosta.
Esa on kaikkitietävä Lapin mulkku, kaikki nämä on samanlaisia 😅
Vierailija kirjoitti:
Esa on kaikkitietävä Lapin mulkku, kaikki nämä on samanlaisia 😅
Eikä ole, kaikki ovat mukavia miähiä😉Petraan en ole päässyt tutustumaan, nytkin pesi vain nyrkkipyykkiä rannalla.
Kun kaloilla on alamitat ja metsästys on lähtökohtaisesti kiellettyä - edes hiirille ei virittää loukkuja, ei tässä ole selviytymisestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaloilla on alamitat ja metsästys on lähtökohtaisesti kiellettyä - edes hiirille ei virittää loukkuja, ei tässä ole selviytymisestä kyse.
Viihdeohjelmahan tuo on ja kyyti tulee heti kun soittaa. Oikea hätätila olisi tietysti asia erikseen.
Mä olen aina ykain muutenkin, niin kotona kuin retkeillessä, niin eipä se olisi haitannut mitenkään.
Kalastustaitoja olisin opetellut etukäteen ja selvittänyt, mitä muita ravinnonlähteitä karussa maastossa voisi olla. Samoin lautta/venhe olisi pitänyt suunnitella ja koeponnistaa jo ennen reissua.
Kalaa tulee kyllä verkkoon ja katiskaaan jos siinä omassa lahdelmassa ylipäätään liikkuu kaloja. Tietty parempi, jos pystyy viemään verkot eri paikkoihin ja kaummas rannastakin.
Olisikohan joku sponsoroinut priimavarusteet mukaan? Tuollahan on ihan olennaista, että vaatteet/varusteet ovat vedenpitäviä ja lämpimiä. Petra näyttäisi olevan tämä puoli kondiksessa. 👌🏼 Lapin miehellä on semmoista perinteisempää vaatetusta. Rasvanahkasaappaat pitävät kyllä vettä.
Liisa on ihan ku Porisuhdeneuvoja 🤣 :