Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alone Suomi- yksin erämaassa

Vierailija
12.07.2025 |

Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.

Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2433)

Vierailija
2421/2433 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviskö ikinä, mitä sille Esan katiskalle tapahtu ja miksei se laittanu sitä veteen? Vai laittoiko?

Vierailija
2422/2433 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään, kun ennen jonkun helkkarin pitkän sarjan seuraamista saa tietää, kuva voittaa. Jos voittaja on joku itselle vastenmielinen ihminen, niin jätä sitten katsomatta.

Sama juttu. Pienenäkin aina kirjaa aloittaessa luin ensin loppuratkaisun ja vasta sitten aloitin kirjan alusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä ketjua voi lukea... :D KUn täällä spoilataan. No mä katoin nyt jakson 8.

Petran putoaminen oli pettymys. Koska toi mimmihän oli ainakin päälle päin parhaassa hapessa. Kun vertaa noihin naama noessa ja kädet veressä ähiseviin kilpakumppaneihin. Toi eräriittahan oli ihan freesissä kunnossa. :D Ja ruokaa, suojaa sekä polttopuita oli kivasti muihin verrattuna. Mutta terveys petti ja sillä mennään. Migreenin kanssa tonne lähteminen ei varmasti kenenkään polkua tasoita. 

Vaikee sanoa kuka voittaa. Elekevaari on vahvoilla. Painokin vaan 3kg pudonnut. Mutta rikkoo koko ajan itseänsä ja verkotkin jäi järveen. Voi olla että tulee keskeytys terveydellisistä syistä. 

Sama homma kyllä Akinkin kohdalla. Toi ukko rupee olee aika rikki. 

Vieko konttorirotta voiton? Jää nähtäväksi... 

Ei ole paljon pudotettavaakaan. Nehän punnitsi sen paksut vaatteet päällä ja saappaat jalassa 61 kiloa. Alasti varmaan reilusti alle 60.

Vierailija
2424/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkiversio - Alone - yksin erämaassa kolmas kausi alkaa 15.11. katsomossa ja subilla!

Kivaa, että telkkueräily jatkoo jossain sillä välin kun uutta tehdään Suomessa :) Kiitos kun kerroit, ei ollut tietoa, pitää katsoa, miten niiden olo sujuu :)

Vierailija
2425/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut niiiiiiiiin hyvä ohjelma! Tehkää lisää! :)

Vierailija
2426/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö tämä ekana lähtenyt todella kahden kuukauden sairauslomalle, kun oli niin raskas reissu? 

Vierailija
2427/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen vaan kuuluu metsään. Kaikkien kansalaistaitoihin kuuluis kirjata elo pohjoisissa metsissä ja sen harjoittelu. Verolomakkeessa vois vaikka tarkastaa vuosittaisen tilanteen, onko suorittanut tärkeän kansalaisuusjakson ja rasti ruutuun, että on osaava ja kykenevä eräjorma suomalainen. :D

Vierailija
2428/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö tämä ekana lähtenyt todella kahden kuukauden sairauslomalle, kun oli niin raskas reissu? 

Mitäh??

Vierailija
2429/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki kirjoittaa Instassaan:

"Kun olet viikkokausia hyvin niukalla ravinnolla erämaassa, nälkä näyttäytyy kaikkialla. Varsinkin unissa. Olen kiitollinen kokemuksesta, koska sen jälkeen olen katsonut tätä kulutusperusteista elämänmenoamme aivan uudesta vinkkelistä. Nykyihminen on tullut liian pitkälle alkuasetelmistaan. Siksi ongelmat, siksi pahoinvointi. Syökää kotimaista kalaa, syökää sieniä, menkää metsään."

Et semmoinen metsävalaistuminen sitten kokemuksen jälkeen :D

Joopa joo, menee jo komedian puolelle. 

Ei siinä kyllä ole mitään komediaa jos joku on viimein ymmärtänyt, miten tärkeää on omavaraisuusaste ja kotimainen lähiruoka. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. 

Vierailija
2430/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko säännöissä mainittu, mitä saa syödä ja mitä pyydystää? Lintuja ja porojakin oli maisemissa. Itse olisin nälkääni vaikka kuukkelin verkolla saalistanut, vaikka kuukkeli onkin sympaattinen lintu. Verkolla voi saalistaa muutakin kuin kalaa - vaikka poron vasan.

Ei oikeassa selviytymisessä pitäisi olla mitään sääntöjä.

Eihän tämä ollut oikeaa selviytymistä. Jos olisi ollut, jokainen olisi heti painanut mukaan annettua hätänappia, jotta pääsisi pois.

Poronvasat ovat jonkun omaisuutta, eikä niitä saa tappaa ilman lupaa ihan vain siksi, että haluaa leikkiä selviytymistä. Sama pätee rauhoitettuihin kuukkeleihin. 

Kenen omaisuutta ne on? Luonnoneläin. Kuka ne on antanut näille ihmisille, Jumalako?

Vierailija
2431/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki kirjoittaa Instassaan:

"Kun olet viikkokausia hyvin niukalla ravinnolla erämaassa, nälkä näyttäytyy kaikkialla. Varsinkin unissa. Olen kiitollinen kokemuksesta, koska sen jälkeen olen katsonut tätä kulutusperusteista elämänmenoamme aivan uudesta vinkkelistä. Nykyihminen on tullut liian pitkälle alkuasetelmistaan. Siksi ongelmat, siksi pahoinvointi. Syökää kotimaista kalaa, syökää sieniä, menkää metsään."

Et semmoinen metsävalaistuminen sitten kokemuksen jälkeen :D

Joopa joo, menee jo komedian puolelle. 

Ei siinä kyllä ole mitään komediaa jos joku on viimein ymmärtänyt, miten tärkeää on omavaraisuusaste ja kotimainen lähiruoka. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. 

Omavaraisuus ja kotimainen lähiruoka ei oikein onnistunut, kun kaikilla oli nälkä.

Vierailija
2432/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yllättyi että kolme epämukavuutta eniten sietävää olisi miehiä

Vierailija
2433/2433 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka yllättyi että kolme epämukavuutta eniten sietävää olisi miehiä