Naisen pituufen yläraja?
Mikä on sulle liian pitkä nainen? Ja millainen on ideaalipituus mielestäsi?
Itse pidän ehkä noin 155-168cm haarukkaan mahtuvista naisista. Sellainen nainen, jossa kurvit näyttää hyviltä ja joka mahtuu kainaloon.
Kommentit (70)
Oma pituuteni -5 senttiä on suht sopiva. Haluan tuntea olevani mies naisen rinnalla, Näin ollen en halua mitään kirahvia vierelleni.
Kuulostaako tylyltä?
Juuri yhtä tylyltä kuin ne "miehen pitää olla miehen mittainen, en halua tuntea itseäni amatsooniksi mieheni rinnalla"- jutut.
Vierailija kirjoitti:
Oma pituuteni -5 senttiä on suht sopiva. Haluan tuntea olevani mies naisen rinnalla, Näin ollen en halua mitään kirahvia vierelleni.
Kuulostaako tylyltä?
Juuri yhtä tylyltä kuin ne "miehen pitää olla miehen mittainen, en halua tuntea itseäni amatsooniksi mieheni rinnalla"- jutut.
Ei kuulosta tylyltä, mutta otathan huomioon, että läheskään kaikki naiset ei selitä tai ajattele tuollaisia juttuja kuin kuvaat ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175cm ja saman pituinen naiseni voisi olla, kunhan paino ei ole yli 55kg ja löytyy pieni lantio.
175 ja 55kg? Kuulostaa syömishäiriöiseltä.
172cm ja 55kg näyttää vielä normaalipainoiselta kun katsoo kaaviota.
175cm on max pituus ja 55kg max paino, oli sitten 150cm ja 55kg niin vielä ok.
Fanoisin, fettä folme metfiä on fainakin fliikaa
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175cm ja saman pituinen naiseni voisi olla, kunhan paino ei ole yli 55kg ja löytyy pieni lantio.
Oletan että olet 60 kiloinen ja kokonaisvaltaisesti hentoinen manlet kun on noin tiukat kriteerit painon osalta.
Iso mies ei pelkää sitä jos muijan paino on linjassa pituuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että olet 60 kiloinen ja kokonaisvaltaisesti hentoinen manlet kun on noin tiukat kriteerit painon osalta.
Iso mies ei pelkää sitä jos muijan paino on linjassa pituuteen
Tämä! Yleensä menee juuri näin, kuin kirjoitit.
150-180 cm. Käytännössä ovat olleet 155-170 cm. Jostain syystä pienikokoiset naiset ovat aina olleet kiinnostuneempia. Oma pituus 183 cm.
Sellanen 30cm pitäs mahtua ja paksuus pesäpallomailan luokkaa. Nostan seinälle ja pari kertaa survasen niin huutaa orkkua kun naarassusi.
Joka naisen unelma 34v
Ei ole ylärajaa eikä alarajaa. Muut asiat ratkaisevat.
T. Mies 191 cm
Naisen kutsuminen "vanhaksi akaksi" on ylipäätään niin typerää, että sen voisi moderoida pois.