Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsytkö kyläillessä sosiaalisuuteen?

Vierailija
12.07.2025 |

Jos olet useamman yön yli jonkun luona vieraana, väsytkö olemaan sosiaalinen? Itse alan helposti kaivata, että olisi kylässäkin ns omaa aikaa. Saisi vaikka tunnin lukea niin, että kukaan ei puhuisi mulle. Ja silti kyse ihmisistä, joiden kanssa tauotettuna viihtyisin hyvin.

Vanhoissa romaaneissa yövieraille annetaan aina joku kartanon oma vierashuone, sinne saa mennä matkan jälkeen lepäämään ja siistiytymään pariksi tunniksi. Minusta kuulostaa ihanteelliselta. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia ihmisiä siedän pari tuntia. Sen jälkeen tarvitsen yksinäisyyttä.

Vierailija
2/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kyllä mun ystävät antaa omaa aikaa myös kylässä, ihan normaalia että ei jatkuvasti puhuta ja puuhata keskenään, voi vaikka itse lukea ja toinen puuhaa jotain muuta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuuttia on maximi mitä kestää ihmisten jonnin joutavia jaarituksia ja itsensä kehumista. Sen jälkeen muutaman viikon palautuminen yksin .

Vierailija
4/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene/käy kylässä

Vierailija
5/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ja liikaa yksin olevat ihmiset on raskaimpia tässä mielessä. 

Vierailija
6/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä väliöiden rakastelut vaimon kanssa palauttaa..

Vierailija
7/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpien luona jaksan käydä kylässä, myös sukujuhlat ok. Vieraampien luona vaikeaa, yöksi saati päiväkausiksi en halua/pysty jäämään.

Vierailija
8/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yön yli vieraana milloinkaan, ja se että käyn kylässä ja olen siellä pari tuntia ei väsytä. Toki jos on jostain syystä jotenkin raskas kyläily tai huono tunnelma niin silloin olen tyytyväinen kun pääsen lähtemään pois. 

Vierailija
9/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, siksi en yökyläile kun en vaan kestä sitä että kokoajan pitäisi istua naamat vastakkain jossain ja keksiä juttua. Tykkäisin kyllä siitä jos puuhaillaan jotain, käydään jossain tai voi vaikka mennä ulos riippukeinuun loikoilemaan tai käydä lenkillä siitä huolimatta että on vieraita/olet kylässä, jostain syystä mun tutut ei ainakaan osaa tällaista.

Ja yhdessä ruoan tekemistä inhoan ylikaiken koska itse olen vähän nipo hygienia asioissa ja muutenkin vähän(liian) tarkka ruoanlaitoin vaiheista ja säännöistä niin en kestä katsoa sitä jos kaveri "mokailee" tai ei osaa jotain. Kerran tein kaverini kanssa pizzaa ja sanoin että voin kyllä hoitaa kaiken että hän voi juoda viiniä ja olla seuraneitinä, vaatimalla halusi jotain tehdä niin sanoin että no pilko vaikka tuo (tuore) ananas kun ajattelin että se on helppo homma. No hän kuori sen niin ohuelti että reunoihin jäi niitä mustia "piikikkäitä" juttuja ja ennenkuin ehdin huomatakaan niin koko ananas oli siivutettu noin 3mm siivuihin keskus mukaanlukien ja pilkottu ne ympyrät pieniin paloihin puinen keskusosa mukana.. en vaan kehdannut alkaa aikuista opastaa enää siinä vaiheessa. Syljin sitten omista pizzapaloista ne puuosat pois.

Vierailija
10/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yövieraita. Pari tuntia on sopiva aika ja sitten alkaa väsyttämään vieraat. He voi mennä hotelliin.

Vierailija
11/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vieraille vierashuone, minne voi mennä lepäilemään. Usein vieraat tulevat pitkästä matkasta ja eivät matkaväsymyksen takia jaksa ensimmäisinä päivinä kovin olla sosiaalisia. 

Vierailija
12/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy yökylässä kuin lapsuudenkodissani, ja siellä on aivan ok vetäytyä välillä pitkiksi ajoiksi omiin oloihinsa, yleensä puutarhaa ruoputtamaan tai talvella lumitöihin yms. Jos pitäisi jatkuvasti seurustella, aivan varmasti väsyisin.

Vierailija
13/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole nähnyt kavereita pitkään aikaan, vuosiin, muutama tunti on ihan sopiva vierailuaika ja sitten voi jo lähteä kotiin.

Vierailija
14/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli ihan kiva olla yökylässä ja ottaa yökylävieraita vastaan, mutta nykyään ei kiinnosta yökyläilyt puolin eikä toisin.

Nuorempana ne yökyläilyt liittyivät jossain baareissa riekkumisiin.

Vierailija
15/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yövy missään kyläilypaikassa. Pari tuntia kyläilyä piisaa hyvin. Miksi pitäisikään olla kauemmin? Jos kyläpaikka maalla ja kaukana, lähimpään kaupunkiin hotelliin yöksi.

Vierailija
16/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyn tosi nopeasti. En jää yöksi mihinkään, missä ei ole selkeää omaa tilaa palautumiseen. 

Vierailija
17/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vieraille vierashuone, minne voi mennä lepäilemään. Usein vieraat tulevat pitkästä matkasta ja eivät matkaväsymyksen takia jaksa ensimmäisinä päivinä kovin olla sosiaalisia. 

Tässä on ihanaa huomaavaisuutta mukana sinun puoleltasi. Varmasti monelle muullekin tulee pitkästä matkasta väsyneitä vieraita, mutta eivät huomaa sitä ja kippaavat heti puheripulia vieraiden niskaan. 

Vierailija
18/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyn toki. Meillä on kyllä vierashuone, ja kyllä sinne (nykyään niihin, kun lapset muuttaneet pois, saa mennä rauhoittumaan). Myös se, että talossa on kerroksia, helpottaa. 

Vierailija
19/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yövieraita talvikaudella, mutta mökillä on erikseen oma saunamökki ja vieraat tykkäävät olla siellä sen pari yötä kuin ovat. Omaa rauhaa pitää kaikilla olla.

Vierailija
20/26 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgiat nuorten naisten seurassa on aina ok.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan