Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virpi Kätkä: Luotan vain täysin Raamatun sanaan ja luen itse Raamattua alkukielillä

Vierailija
12.07.2025 |

Vau, en tiennytkään että Virpi osaa muinaiskreikkaa, hepreaa ja arameaa. 

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hassua tuo alku helluntailaisia erityisesti .  Aletaan ikäänkuin alkeista historiassa mennään taaksepäin . Sieltä on kuitenkin tultu nykyaikaan. Ja kaikille kielille julistetaan opetetaan kuin aikanaan on käännetty. Ja pääkieli tuohon aikaan oli ITALIA . Kreikan ja Egyptin kieliä toki oli kuin Egyptistä tullut hebrea . Mutta olkaa nyt ihan nykyajassa täällä . Mooses kuoli SIINAILLA jo ja David on kuollut myös mutta Jeesus nousi kuolleista koska on luoja itse. Risti näyttää tietä mihin suunnistaa.  Kaikki tekee väärin ja on syntiä tehnyt . RISTI NÄYTTÄÄ ARMON. 

Vierailija
22/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LATINAN KIELI SITTEN UNOHTUU ERÄILTÄ . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se kuulostaa oudolta, että miespareja ja naispareja vihitään kirkossa, kun Jumala loi kuitenkin ihmisen kuvakseen ja mieheksi ja naiseksi hän loi heidät, Miettinen siteeraa pyhää kirjaa."

Eikö homot ja lesbot ole Virpin mielestä miehiä ja naisia? Aika omalaatuinen maailmankuva. Kuka homot ja lesbot on sitten luonut jos ei Jumala?

Iltapaska siteeraa ihmisiä miten sattuu. Eiköhän Virpi jatkanut kertomalla, miten luomiskertomus liittyy avioliittoon vihittävien ihmisten sukupuoleen. 

Vierailija
24/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tauski syy vai seuraus tähän nykyiseen henkiseen tilaan..?

Vierailija
25/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se kuulostaa oudolta, että miespareja ja naispareja vihitään kirkossa, kun Jumala loi kuitenkin ihmisen kuvakseen ja mieheksi ja naiseksi hän loi heidät, Miettinen siteeraa pyhää kirjaa."

Eikö homot ja lesbot ole Virpin mielestä miehiä ja naisia? Aika omalaatuinen maailmankuva. Kuka homot ja lesbot on sitten luonut jos ei Jumala?

Iltapaska siteeraa ihmisiä miten sattuu. Eiköhän Virpi jatkanut kertomalla, miten luomiskertomus liittyy avioliittoon vihittävien ihmisten sukupuoleen. 

Eli ei mitenkään.

Vierailija
26/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään niin että luet Luukkaan evankeliumin kreikaksi.  Sitten Roomalaisille kirjeen latinaksi. Hebrealsisille kirjeen luet hebreaksi .  Evankeliumia on luettu myös etiopiaksi kuin thaimaaksi kuin kiinaksi kuin englanniksi.  King James löytyy kyllä kuin new testament.  

Vierailija
27/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LATINAN KIELI SITTEN UNOHTUU ERÄILTÄ . 

Raamatun minkään osan alkukieli ei ole latina. Sen sijaan monien kirkkoisien kirjoitukset on kirjoitettu latinaksi.

Vierailija
28/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luota mihinkään kirjoihin, niiden oikeellisuutta ei voi kukaan taata.

Arvostan kuitenkin Virpiä että hän sanoo tuomitsijoita olevan tarpeeksi ja ettei itse lähde enää siihen ja että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Näin sen tulee ollakin ja minulla on heti parempi fiilis tästä.

Vierailija
29/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa "laupeuden työ raamattu". Miten se toteutuu uskovilla.

Vierailija
30/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOD SO LOVED THE WORLD THAT HE GIVE HIS ONLY SON . THAT WHO EVER BELIEVE IN HIM BE SAVED.  JOHN 3 : 16.  DO YOU UNDERSTAND ENGLISH. 

Vierailija
31/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksit elää kabbalassa. Tähtiä näkyy . 

Vierailija
32/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Virpin mielestä on se aito, alkuperäinen Raamattu? Ei sellaista asiaa olekaan vaan on vuosituhansien aikana paisunut siksi laitokseksi mitä se nyt on.

Vierailija
33/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKO alue oli Italian valtakuntaa siihen aikaan.  Keisari Augustinus määräsi verolle panon Jeesuksen syntymän aikana.  

Vierailija
34/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en luota mihinkään kirjoihin, niiden oikeellisuutta ei voi kukaan taata.

Arvostan kuitenkin Virpiä että hän sanoo tuomitsijoita olevan tarpeeksi ja ettei itse lähde enää siihen ja että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Näin sen tulee ollakin ja minulla on heti parempi fiilis tästä.

Tuossahan Virpi korottaa itsensä muiden eli "tuomitsijoiden" yläpuolelle - ja samalla tuomitsee itse muut, koska hän antaa selvästi ymmärtää että kaikkien muidenkin tulisi suhtautua opillisiin kysymyksiin yhtä välinpitämättömästi kuin hän itse suhtautuu niihin. 

Vierailija
35/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi PONTIUS !   

Vierailija
36/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku APOSTOLI LUUKAS OLI KREIKASTA JA KIRJOITTI MUISTIIN . LÄÄKÄRISTÄ TULI JEESUKSEN TODISTAJA JA KIRJAILIJA.  MUT KU NE MUUT TAAS OLI ITALIASTA JA PUHUI ITALIAA JA HEBREAA . 

Vierailija
37/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudointa on, että Jumala itse on puu ja ihminen on luotu Jumalan kuvaksi.

Vierailija
38/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pittää viedä Virpi Johannes profeetta Elia edelläkulkijan syntymä paikkaan niin siellä lukee keramiikka seinällä ISKÄMEITÄÄ RUKOUS vähintään kymmenellä eri kielellä . Et voi valita . 

Vierailija
39/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian kieli  YouTube Eros ramazotti . Nam. 

Vierailija
40/107 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan kieli on myös latinaa kuin espanja. Portugali. Eikö seksikästä?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi