Onko täällä ketään, jolla olisi noin 20 000 sijoitettavana, muttei tiedä minne ja haluaa HYVÄN tuoton?
Mulla ois kuuma vinkki, voit sijoittaa B i t c o i n in louhintaan. Tässä ei hankita mitään louhintalaitteistoa, vaan ollaan mukana sijoittamassa BC louhintapooliin osallisena olevaan yritykseen. Yritys saa louhintatuottoja, joita se jakaa sijoittajille, jotka ovat mukana. Miksi se tarvitsee sijoittajia? Ostaakseen lisää louhintakapasiteettia. Siihen kun ei juuri lainaa pankista saa.
Alkupanoksella 2400 dollaria voit saada tällä hetkellä tuottoa noin 36 dollaria päivässä. Sun pitää vain etsiä joku, jolla on jo tää louhinta käynnissä, koska mukaan pääsee vain kutsulinkillä.
Tuosta 2400 dollarista 300 dollaria on lisenssimaksu, jota ei palauteta, mutta muuten saat nostettua varat takaisin tuottoineen.
Ja miksi sijoittavalla olisi hyvä olla enemmän rahaa kuin tuo 2400? Koska harvaan sijoitukseen kannattaa mennä all in. Tässäkin louhintahommassa tuoton saanti hidastuu (eli siis päivätuotto pienenee), jos BC:n arvo selkeästi laskisi.
Tuotto tulee B i t c oineina, joten BC:n kurssi vaikuttaa tuoton kertymiseen.
Itse oon tässä mukana, mutta uuden tilin perustaminen vaatii sen verran vieriohjausta, että annan vain tietoa, että tällaistakin on, mutta anonyyminä on haastavaa ottaa täältä ketään mukaan.
Heidän nettisivut on nämä, mutta niissä ei puhuta tästä sijoitusmuodosta ilmeisesti mitään. Minut kutsui tähän mukaan eräs erittäin kokenut sijoittaja, siksi en tutkinut itse kaikkea kovin syvällisesti, koska luotan tämän kutsujan osaamiseen. Ja siis on tutkinut aiemminkin monia kryptojuttuja, jotka on todennut huijauksiksi. Tästä ei ole sellaista tullut vastaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Anna pankkitilisi numero
Haluat sijoittaa minuun?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pankkitilisi numero
Haluat sijoittaa minuun?
ap
Tietysti ja meitä on jo useampikin koossa kuten huomaat.
Mikä on dollarin ja monopoli-rahan välinen kurssi? Paljonko pitää olla, että vastaa 2400 dollaria?
En aio koskaan sijoittaa mihinkään osakkeisiin. Minulle tyrkytettiin suorastaan nordeassa kaikenlaista ja meni hermot niihin kun sama akka kolme kertaa yritti että sijoitan. Se näki että olin saanut ison perinnön yli 400000 euroa niin heti alkoi osakkeiden tyrkyttäminen. Luin joskus lehdestä jutun että joku nainen oli sijoittanut 60000 euroa nordean neuvojen mukaan ja menettänyt kaiken. Itse en ota mitään riskiä.
Vierailija kirjoitti:
En aio koskaan sijoittaa mihinkään osakkeisiin. Minulle tyrkytettiin suorastaan nordeassa kaikenlaista ja meni hermot niihin kun sama akka kolme kertaa yritti että sijoitan. Se näki että olin saanut ison perinnön yli 400000 euroa niin heti alkoi osakkeiden tyrkyttäminen. Luin joskus lehdestä jutun että joku nainen oli sijoittanut 60000 euroa nordean neuvojen mukaan ja menettänyt kaiken. Itse en ota mitään riskiä.
Juu tässä ei sijoitetakaan osakkeisiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Missä pidät noita varojasi sitten? Toivottavasti esim fyysisessä kullassa pankkitilin sijaan. Milloin sait kyseisen perinnön?
ap
Linkki tietysti unohtui
https://www.miningrid.com