Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh. Mies + kaupassa käynti = mahdoton yhtälö.

Vierailija
29.03.2007 |

Laitoin lapsen ja miehen kauppaan ostamaan lapsen synttärikakku tarvikkeita.

Laitoin miehelle lapun mukaan, MUTTA....

Hänen piti ostaa banaaneja, jotka eivät ole vielä liian kypsiä.

-Hän toi banaaneja, missä on enemmän mustia pilkkuja kuin keltaista.

Vispikermaa

-Hän toi ruokakermaa (miehen mukaan se oli ihan sama asia, kerma kuin kerma)

Mansikkahilloa

-Hän toi pakastemansikoita (onhan sekin ihan sama asia, eikös?)

Purkkipersikoita

-Hän toi kokonaisia, tuoreita persikoita (nämäkin on ihan sama asia, eikös?)

Ja listaa voisi jatkaa loputtomiin :/

Eikä tämä ole eka kerta eikä kyllä vikakaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän asui opiskeluaikoina yksin.

ap

Vierailija
2/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi naiset ottaa tuollaisia lapsia " miehikseen" .

Säälittäviä olet molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

" Pesee jopa käskemättä pyykkiä."

Ei kahden aikuisen tasavertaisen ihmisen suhteessa tarvitse käskeä, saati sitten mainita erikseen, ettei tarvitse käskeä.

Mies ei ole mikään käskyläinen eikä vaimon pikkuapulainen. Hän on aikuinen, tasavertainen ihminen, joka tekee osansa kotitöistä, KÄSKEMÄTTÄ.

Vierailija
4/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itsekin sanoo ettei osaa ottaa mitään, jos vaikka listassa lukee " leipää" , vaan täytyy kirjoittaa, että mitä leipää. Mies kun on sellainen, että jos hän ei tiedä mitä ottaa niin hän ei sitten ota mitään. Mulle passa tuo kyllä, että kirjoitan listan. Saan sitten sitä mitä haluankin.

Vierailija
5/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin osaa soittaa sieltä kaupasta, jos lapussa on jotain epäselvyyttä. Lappu tehdään yleensä sen takia, että mä oon niin huono muistinen, että en muista mitä oon jo sanonu puuttuvan...=)))

Vierailija
6/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahden aikuisen liitto kolmen lapsen kera. Muuten mies käyttää lapsia lääkärissä ja neuvoloissakin ja välittää niistä viestit minulle miten on mennyt.

Outoa?!

Olen aina luullut, että miehet ovat aikuisia ja osaavia. Tämä palsta auttaa näkemään asioita miten onnekas olen kun minulla on hyvä mies.

Vierailija
7/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä kahden aikuisen liitto kolmen lapsen kera. Muuten mies käyttää lapsia lääkärissä ja neuvoloissakin ja välittää niistä viestit minulle miten on mennyt.

Outoa?!

Olen aina luullut, että miehet ovat aikuisia ja osaavia. Tämä palsta auttaa näkemään asioita miten onnekas olen kun minulla on hyvä mies.

Meilläkin kolme lasta ja viime aikoina mies on hoitanut neuvola ym. käynnit ja eilen viimeksi käytti lasta korvapolilla. Todella huono muistinen kyllä on ja kohta 11 vuoden yhdessä olon jälkeen olen tajunnut ettei sille muistille voi mitään. Osaa käydä kaupassa, jos on tarkka lista mukana. Itsekään en kauppaan muuten mene ilman listaa. En muista mitä pitää ostaa, jos ei lappua ole, kun niitä ostoksia on aina niin paljon. Minä kuitenkin hoidan meillä ruoan laiton, joten eihän mies voi tietää mitä tarvitsen, jos en tarkkaan listaan kirjoita.

Vierailija
8/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia! se on varmaan tosi ihana jossain muussa hommassa... sellasii ne miehet on :)

Vierailija
9/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa kyllä suurinpiirtein kaikenlaiset muut kotihommat, mutta tuo kaupassa käynti on kyllä aika hankalaa:) kirjoitan myös aina kauppalapun ja siihen tarkasti mitä tarkoitan, muuten meillä käy juuri noin kuin ap:llä. Mies ottaakin aina puhelimen kauppaan mukaan koska joutuu siitä huolimatta aina tarkistamaan mitä oikeasti tarkoitin. Minusta se vain on huvittavaa. (Meillä on 5 lasta ja mies on aina hoitanut kanssani lapset tasapuolisesti joten ei kannata ruveta morkkaamaan että on tumpelo). Hoitaa tänäpäivänä lapsenlapsensakin yksin jotka ovat vielä vauvoja.

Vierailija
10/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei todella ole mikään onneton, vaikka kaupassakäynnit ovat samaa luokkaa ap:n miehen kanssa.

Vierailija:

Miten te löydätte noin onnettomia miehiä? Mun mies ollut välillä koti-isänä ja osaa kyllä käydä kaupoissa ihan normaalisti. Tosin ei meillä käsketä toista pesemään pyykkejä tms.

Outoa?!

Vierailija
11/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut miehen isomummin kauppa-apuna ja olipas vaikea homma. Kun listalla on aineita, joita ei itse koskaan käytä tai osta, on aika vaikea hahmottaa millaisia niiden sitten pitäisi olla.

Meillä mies ei koskaan edes lähtisi lapsen kanssa pitkän listan kanssa kaupaan ,joten ole tyytyväinen, että yleensä menee.

Vierailija
12/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja avulias poika on, nimenomaan poika vaikka miehen ikäinen. Hakee takkapuut, kun asiasta sanotaan, joka päivä sinun tehtäväsi on tuoda takkapuut ja joka päivä saa sanoa saman. Hänestä on käsittämätöntä, että puita ei voi tuoda klo 21.

Vaatteita ei tarvitse laittaa kaappiin, ne kiertävät kodinhoitohuoneesta päälle, huoneen lattialle ja sieltä pesukoneeseen. Kaapit ovat pojan logiikalla turhia, puhdaspyykkikasasta suoraan päälle.

Turha väittää, että en olisi yrittänyt kasvattaa.

Vierailija
13/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ap

" Pesee jopa käskemättä pyykkiä."

Ei kahden aikuisen tasavertaisen ihmisen suhteessa tarvitse käskeä, saati sitten mainita erikseen, ettei tarvitse käskeä.

Mies ei ole mikään käskyläinen eikä vaimon pikkuapulainen. Hän on aikuinen, tasavertainen ihminen, joka tekee osansa kotitöistä, KÄSKEMÄTTÄ.

Paitsi tuo kaupassa käynti tökkii ja pahasti :/ Jos hänen pitää tuoda vaikkapa maitoa, leipää ja jugurttia. Se onnistuu, mutta jos siinä listassa on enemmän kuin 5 tuotetta, se ei onnistu. Mies ei nimittäin koskaan jaksa etsiä sitä tiettyä tuotetta (kuten nyt vaikka niitä purkkipersikoita) vaan hän ottaa sitten sen " tuotetta vastaavan" tuotteen.

ap

Vierailija
14/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisia astioita voi löytyä sängyn alta ja läjä likaisia sukkia,) Seurustelee ja kauhistelen tämän mukavan tytön kohtaloa jos joskus yhteen muuttavat;)

Vierailija
15/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kauppalistassa lukee mustapippuria, hän tuo maustepippuria jne.

Vierailija
16/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsee itse ilman kauppalistoja. Jos mä haluan jotain tiettyä, niin sitten sanon tai laitan listaa. Suunnilleen kerran kuussa saatan lähteä mukaan, kun välillä kiva nähdä, että mitä siellä kaupassa on tarjolla.

Mies ei ole asunut yksinään, vaan ihan äidin hoteista muuttanut tähän avioelämään. Kotihommat onnistuu silti.

Vierailija
17/17 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisinkin kirjoittanut melko tarkan listan, aina hänelle tulee jotain kysyttävää kun ei ole varma mitä pitikään ostaa. Ihan kiva niin ei tule sitten huteja.

Äitini taas on sellainen että ostaa jotain " sinne päin" . Joskus pyydän häntä käymään ostamassa jotain tiettyä (asuu isossa kaupungissa ja minä kauempana), eikä koskaan osta sitä oikeaa. Nyt en päässyt Sokoksen 3+1 päiville mutta olisin halunnut ne Vikingin Gore-lenkkarit lapselle, mutta en edes viitsinyt pyytää häntä hakemaan niitä, vaikka ihan mielellään olisi mennytkin. Olisi tullut jotkut söpöt barbie-lenkkarit tilalle. Pidän aika epäkunnioittavana kun ei kuuntele ohjeita ja toiveita, vaan luulee tietävänsä itse paremmin mitä todella tarvitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan