Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työtöntä halveksitaan, mutta eläkeläistä kunnioitetaan?

Vierailija
12.07.2025 |

Kumpikin ovat kuitenkin vain kelarottia yhteiskunnan pussilla.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu työkkärin kuntouttavaan työtoimintaan. Siellä arvioidaan työkykysi. Se todetaan olemattomaksi. Sitten marssit lääkäriin tämän arvion kanssa. Sinua tutkitaan ehkä vielä, miten työkykyisiä voidaan parantaa, Kelan kuntoutusta. Sitten voi hakea työkyvyttömyyseläkettä tai kuntoutustukea eli määräaikaista tk eläkettä.

SItten haet kuntsaria lääkärintodistuksella ja diagnoosilla, mutta kelan lääkärin mielestä et olekaan sairas, eikä mitään kuntsaria myönnetä.

Vierailija
182/184 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tuntuu olevan ihmisiä joiden mielestä kaikki tukea tai eläkettä saavat olisi lopetettava. Minä taas olen sitä mieltä että pitäisi aloittaa tuota mieltä olevista ihmisistä. 

Eliminoisit kaikki elättäjät? Johan sulla on selviytymisstrategia 🤣

Lukutaidossa kenties jotain vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen työtön sairauden takia. Tein fyysistä työtä ja terveys on mennyttä. Nyt vaikea saada töitä"

Niin minäkin. Ja koska olen tehnyt lapsen ja eronnut, niin olen nyt maailmankaikkeuden pahin tukiloinen.

Niin olet, jos satut vielä olemaan nainen.

Vierailija
184/184 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eläkeläiset ovat työskennelleet 45 vuotta ja maksaneet tämän hyvinvointivaltioksi nousun hinnan. Nyt oletetaan, että sitä herkkua riittää määrättömästi vaikka vain maikaisi suu auki odottaen volttia tuomaan hampurilaisia kotiin.

Ei se hyvinvointi sillä tavalla säily, joko pitää vähentää kulutusta ja syömistä tai saada töitä useammalle. Ja töistä pitää maksaa enemmän kuin niille, jotka ei käy töissä, kulututkin on suuremmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan