Metsässä keräämistä odottavat nyt mansi-, musti-, la-, puolu-, vatu- ja herukat. Myös karhun ja normaalit vatukat
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsässähän on paarmeja, mäkäröjä, punkkeita ja muurahousuja!
Ja hämyheikkejä!
Hämyheikki on salakavala, se voi hiipiä kimppuusi ihan huomaamatta, tai jopa pudottautua puusta päällesi. Mulla oli kerran pikkareissa yksi, kun kotiuduin metsästä.
Sori se olin varmaan mä, mutta baarissa sä kyllä olit etkä metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei odota. Siemenet menee hukkaan viemäriin kun ihminen syö. Pitää olla lintu tai muu marjansyöjä.
Paskot metsään, niin ei mene siemenet hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tällaisia idiootti aloituksia? Millainen ihminen haluaa esiintyä idioottina?
Mikä sun ongelma on? Onko ihan diagnoosi?
Mielummin mä ap:n kanssa juttelen kuin sun kanssa pidemmin. Ap voi olla omanlaisensa persoona. Sä vaikutat kovin kuspäiseltä, kun oot noin röyhkeä.
Ja sinä et ole kun muita kus*päiksi nimittelet?
Itse sä määrittelet minkälainen olet toisille. Valinta on sinun oletko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi mennä metsään. Pelkään kärpäsiä, paarmaita, hyttysiä, hämähäkkejä ja matoja. En pysty.
Paarmaita. Ei jukoliste. Se kirjoitetaan paarmoja!
tosikko
Ei nämä jutut ole hauskoja. Vähä-älyisten juttuja ja muka hauskoja. Täyttä paskaa tällaiset. Opetelkaa olemaan oikeasti hauskoja eikä tuollaisia saatanan paskavammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi mennä metsään. Pelkään kärpäsiä, paarmaita, hyttysiä, hämähäkkejä ja matoja. En pysty.
tosikko
Ei nämä jutut ole hauskoja. Vähä-älyisten juttuja ja muka hauskoja. Täyttä paskaa tällaiset. Opetelkaa olemaan oikeasti hauskoja eikä tuollaisia saatanan paskavammaisia.
Okei. Sinä vaikutat hyvin hauskalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mansit ei kasva metsässä.
Viime reissulla löytyi pienten nappikantarellien lisäksi litran verran mansikoita. Oli paahteisella rinteellä nuorta männyntaimikkoa, ja niiden alla rinne punaisenaan metsämansikoita. Raakojakin sen verran, että täytyy käydä viikonloppuna poimimassa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se ole paarmaita? Paarma paarmaita.
Olisit kuunnellut koulussa tunneilla. Toivon mukaan olet vain typerä trolli etkä oikeasti kuvittele, että paarma taivutetaan noin.
Paarma, paarmaita, paarmeet, me paarmenneet
Tuossa oikeat taivutus muodot
T Lukijon äiskänope
Missä paskavam maisten koulussa sä olet opiskellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosikko
Olen paljon hauskempi kuin tuollainen paskavam mainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se la alkuinen marja on?
Lakat tietty.
Lakat ovat suolla.
Sinne ei ole kovin järkevää mennä itsekseen. Meidän koira tippui suonsilmään. Saatiin pelastettua. Ihminenkin on hengenvaarallisessa kiipelissä semmoiseen pudottuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se la alkuinen marja on?
Lakat tietty.
Lakat ovat suolla.
Ja suo on metsässä. Kaikki mikä on kaupungin, tai siis kehä 3:n ulkopuolella on metsää.
Maalla on myös peltoa, joka ei ole metsää. Pellon erottaa metsästä se, että siellä kasvaa matalampaa kasvustoa kuin metsässä, esimerkiksi heinää, viljaa ja perunoita. Metsässä kasvaa puita, jotka voivat kasvaa isoiksikin, useamman kymmenen metrin korkuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin on mustikat jo kypsiä.
Ilmianna apaja! Paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole kypsiä
Ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tällaisia idiootti aloituksia? Millainen ihminen haluaa esiintyä idioottina?
Mikä sun ongelma on? Onko ihan diagnoosi?
Vähän ongelmaiselta vaikutta myös mielen pahoittaminen vauvapalstan aloituksista. Liekö ihan diagnoosia tuollaiselle?
Olen maistanut, hyviä olivat ja hyvää oli piirakkakin. Vielä kun sataa, muuttuvat jo vetisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosikko
Olen paljon hauskempi kuin tuollainen paskavam mainen.
Kyllähän se hauskuus ja hyvä fiilis oikein huokuu näistä sun kommenteista, senkin ilopilleri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muistakaa. Metsässä voi tulla mies vastaan. Se on pahempi kuin karhu.😁
Nykyään voi tulla vastaan myös villi sika. Niidenkin populaatiot kasvaa ja on vaikeita metsästää.
Villisika. Opettele kirjoittamaan.
Voi siellä olla villi sikakin. Tosin routa porsaan kotiin ajaa, sanoi vanha kansa. Sen näkee sitten syksymmällä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkäräi-, hytty- ja kärpäset ei ole kivoja seuralaisia.
Ylävillä kangastavilla kallioisilla alueilla etelä-suomessa saattaisi muuten olla jo kypsää mustikkaa. Hitto vieköön, lähden muuten huomenna jo tarkastamaan vanhat alueeni!
Vierailija kirjoitti:
Metsässähän on paarmeja, mäkäröjä, punkkeita ja muurahousuja!
Ja sen yhden telkkarissa pällistelleen muikkelin mukaan siellä voi nähdä ankeriaita ainakin vielä.
O-ou...aika paha juttu. Kannattaa mennä ulos kypärä päässä.